Oletko tavannut akateemisesti koulutettua, tatuoitua henkilöä?
Vaikka tatuoinnit yleistyvät huimaa vauhtia, lienevät ne silti alempien luokkien juttuja?
Kommentit (37)
No olen, monta. Itsellänikin on kaksi maisterin tutkintoa ja useampi tatuointi.
Olen, sellainen katsoo minua peilistä :'D
tiedän montakin lääkäriä, joilta löytyy kuvia.
Suurimmalla osalla kaikista tuntemistani ihmisistä on tatuointi, olen myös näissä "akateemisissa" piireissä poikkeus kun itsellä ei ole.
Ei ole koulutuksesta kiinni onko tatuointi vai ei.
Kyllä, mutta tatuoinnit on sellaisissa paikoissa, joissa saa tarvittaessa piiloon. Ei esim. mitään kaulatatuointeja tai vastaavaa.
Suurimmalla osalla ihmisistä taitaa nykypäivänä olla tatuointi, riippumatta yhteiskuntaluokasta. Poislukien vanhukset ja lapset.
Valmistuin Hgin yliopistosta kesän 2013 alussa. Samassa publiikissa kanssani oli vaikka miten monta naista, joilla oli kauniit juhlamekot ja ylävartalo täynnä tatuointeja. Minusta monella heistä meni jo mauttoman puolelle. Liika on aina liikaa.
Itsellänikin akateeminen koulutus ja useampi tatuointi.
T: OTM
Hieman meni pieleen nyt tämä villi veikkauksesi! :) Seuraava tyhmä kysymys?
Olen. Itsekin opiskelen parhaillaan maisteria ja minulla on kaksi tatuointia, tosin kummatkin saa peitetty vaatteilla helposti eikä toinen muutenkaan näy kun bikineissä.
Jos sua ap mietityttää voitko ottaa kuvan vaikka olet akateemisesti koulutettu, niin anna mennä vaan! Nykyään tatuointuja löytyy kaikista ammattikunnista. Mutta joo kannattaa laittaa sellaiseen paikkaan, että sen saa peitettyä.
En tunne ketään. Työyhteisössäni on 15 naista, joilla akateeminen koulutus, kellään ei kuvia. Assarina on amk -tyyppi, hänellä on mauton perhoskuva.
En tunne ketään. Alemmin koulutettuja kyllä tunnen, joilla tatuointi.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:55"]
En tunne ketään. Työyhteisössäni on 15 naista, joilla akateeminen koulutus, kellään ei kuvia. Assarina on amk -tyyppi, hänellä on mauton perhoskuva.
[/quote]
Oletko nähnyt nämä kaikki naiset alasti vai itsekö ovat kertoneet ettei ole tatuointeja?
Höpö höpö.