Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies runkkaa unissaan

Vierailija
08.08.2015 |

Mun mies on alkanut runkkaamaan unissaan. Se alkoi noin pari kuukautta sitten. Tai ainakin huomasin sen silloin ensimmäistä kertaa. Nyt herään melkein joka yö mieheni masturbointiin. Ja olen ihan varma, että hän on aivan umpiunessa. En ole yrittänyt häntä herättää kesken touhun. Eikä hän herää itsekään. Herää vasta noin 15 minuuttia sen jälkeen kun on lopettanut ja lähtee hiljaa veskiin pesulle. Itse näyttelen nukkuvaa, enkä ole koskaan kertonut hänelle mitään, eikä ole hänkään koskaan puhunut mitään. Minua kiihottaa katsella kun hän masturboi ja laukeaa. Hokee vielä nimeänikin runkatessaan. Olen monta kerta kertaa itsekin masturboinut katsellessani mieheni hommia. Viime yönä runkatessaan hän hoki taas nimeäni  ja yhtäkkiä hän nousi päälleni hajareisin, runkkasi ja laukesi kasvoilleni. Sitten hän van poistui ihan rauhassa viereeni nukkumaan. Hitto, että se oli kiihottavaa! Vaikka sitten vähän myöhemmin harmittikin kun tukkakin oli ihan töhnässä.

Onko muita joilla on samanlaisia kokemuksia? Oletteko kertoneet miehellenne asiasta? Miten mies otti asian? Jatkuiko yötouhut vai loppuiko siihen? Onko kenelläkään mitään käsitystä miksi mies masturboi unissaan? Seksin puutteesta se ei ainakaan meillä voi johtua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On skype+cam. Tännne en tietoja laita. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LAITA ITSEKÄÄN! Oletko jossain foorumissa jäsenenä missä voi lähettää viestejä privana?

Vierailija
22/24 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen loin profiilin yhteen foorumiin siinä toivossa että löytäisin sieltä jotain tietoa. sek*****.** etsi sieltä eilen liittynyt ch käyttäjä. Ymmärsitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän. Viesti lähetetty "sinäkö?".

Vierailija
24/24 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksomnia ei ole kovin yleinen vaiva, mutta voi olla hankala hoitaa. Muistakaa nyt kuitenkin arvon rouvat, että miehenne on täysin syyttömiä noihin tapahtumiin. Vaikka unissaan raiskaisi teidät, ei se ole miehen vika ja uskon, että miehet itse kärsivät asiasta paljon enemmän kuin te. Tuo meinaan häiritsee jo unta niin paljon, että kierre on valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan