Rehellisesti, haaveileeko jokainen mies tällaisesta blondista? (kuva!)
https://instagram.com/p/5r74bAGIfb/?taken-by=hoskelsa
Onko totta, että tällainen blondi on jokaisen miehen unelma vaikka muuta yrittäisivät uskotella?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:50"]
No kyllä. Harva mies kuitenkaan tuollaista blondia saa joten pitää kai sitten uskotella itselleen että tykkää enemmän "kurvikkaista" bruneteista. Heh...
[/quote]
Ärsyttäviä tällaiset kommentit miehiltä, kuvitteletko Kaljamaha-Pena että sua kukaan nainen valitsis jos toisessa vaakakupissa ois vaikka Brock O'Hurn? Miehet (ne junteimmat) aika usein tuntuvat ajattelevan, että vain he joutuvat "tyytymään" kun taas naiset jotenkin "voittavat" parinvalinnassa itseään paremman puoliskon.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:03"]
No kyllä. Harva mies kuitenkaan tuollaista blondia saa joten pitää kai sitten uskotella itselleen että tykkää enemmän "kurvikkaista" bruneteista. Heh...
[/quote]
Ärsyttäviä tällaiset kommentit miehiltä, kuvitteletko Kaljamaha-Pena että sua kukaan nainen valitsis jos toisessa vaakakupissa ois vaikka Brock O'Hurn? Miehet (ne junteimmat) aika usein tuntuvat ajattelevan, että vain he joutuvat "tyytymään" kun taas naiset jotenkin "voittavat" parinvalinnassa itseään paremman puoliskon.
[/quote]
No nyt sai joku alemmuudentunteissa vellova nainen tulta perseen alle.
Itse pidän enemmän latinotaustaisista naisista.
Ei haaveile. Uskon että jokainen pesunkestävä homo katsoo jotain ihan muuta.
Ei pärjää Jasmin Hamidille tai sille äänrootin tytölle.
Kyllä on todella kaunis, mutta hölmö ilme on kuvassa. Kai yrittää korostaa suuria silmiä, mikä turhaa, sillä ne näyttävät suurilta ja kauniilta ilman toljottamistakin.
En tiedä lasketaanko minua - olen siis nainen joka tykkää naisista.
Mutta oma ihannekumppanini on tumma, ehkä afrikkalais- tai arabitaustainen nainen. Ei niinkään laiha, vaan kurvikas, siis ihan oikeasti sellainen, jolla on hoikka vyötärö mutta isot rinnat ja peppu.
En kiellä, etteikö kuvan nainen olisi kaunis, mutta hän ei vain edusta omaa naisihannettani.
Varmaan joku toinenkin teinipoika. Miehistä en menis valalle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:17"]
Varmaan joku toinenkin teinipoika. Miehistä en menis valalle.
[/quote]
Vaikka mies vanhenee, se ei tarkoita että hän pitäisi vanhoista naisista. Miehet iästä riippumatta tykkäävät nuorista naisista. Toki jotkut teinipojat voivat hetken olla kiinnostuneita MILF:stä mutta se menee ohi. Nuori nainen on aina paras vaihtoehto. Kaikki vaan eivät voi saada nuorta saati nuorta ja kaunista naista.
Av on opettanut minulle että tuon pituinen nainen on epänaisellinen hevonen jota kukaan täysjärkinen mies ei kelpuuta.
Näyttää ihan Valeria Lukyanovan ruotsalaiselta pikkusiskolta?
Todennäköisempää on että päähäni putoaa taivaalta kaskelotti kuin saisi mitään vipinää aikaiseksi tuon näköisen kanssa joten AIVAN SAMA.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:03"]
[/quote]
[/quote]
No nyt sai joku alemmuudentunteissa vellova nainen tulta perseen alle.
[/quote]
No ei liity minun itsetuntooni tuo ärsytys miehistä ja niiden hurjasta itsetunnosta millään lailla :D "Yllättävää", ettet keksinyt mitään parempaa argumenttia.
Tuo nainenhan on todella kaunis, sehän on ihan selvää jokaiselle. Ei tietenkään jokaisen ihannenainen, mutta ei kukaan varmasti kiellä ettei nainen olisi upea. Itseäni nyt vain ärsytti tuo lainaamaani kommentti, siitä miten miehet oikeasti kuvittelevat olevansa taivaanlahjoja jokaiselle naiselle, että jos tuokin tsirbula kävelis kenen tahansa Penan eteen, niin nainen ois ihan myyty, mut siihen asti joutuu tyytyy siihen 110kg Pirjoon.
Mun mielestä harvinaisen typerän näköinen nainen. Leikkii vissiin jotain Barbieta päivästä toiseen. Ihannenaiseni muistuttaa enemmän Natalie Portmania tai Kate Middletonia, tuohan näyttää ihan kuminukelta, jonka kaikkiin aukkoihin voi tarvittaessa laskea mällit.
Mulle kelpaa vain nainen, jonka älyllinen taso ja sosiaaliset taidot ovat suht korkealla. Lisäksi pitää olla esteettisestikin sopivan tasoinen. Toi blondi ylittää esteettisen rajan korkealta, mutta noi muut ominaisuudet jää arvoitukseksi, joten ei liene mun unelmien nainen.
Kyllä ap. Jokaikinen mies tässä maailmassa haaveilee juuri tällaisesta naisesta. JOKAINEN, riippumatta kulttuurista, seksuaalisesta suuntautumisesta tai henkilökohtaisista preferensseistä. Myöskään älyllä tai luonteella ei ola mitään väliä.
Huoh!!!
Wikipedian mukaan tämän Victorias Secret huippumallin eli ap:n kuvassa olleen ruotsalaisen Elsa Hoskin äidin nimi on Marja. Ovatko iltapäivälehdet tarttuneet tähän?? Suomalaiset juuret ja maailman toptop huippumallien joukossa.
Kaunis naama, mutta näyttää joltakin Disney-elokuvan 11-vuotiaalta keijukaiselta eli aika seksitön. Tykkään enemmän esim.tällaisesta blondista.Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille
-Mies 29v + 1v-