Rehellisesti, haaveileeko jokainen mies tällaisesta blondista? (kuva!)
https://instagram.com/p/5r74bAGIfb/?taken-by=hoskelsa
Onko totta, että tällainen blondi on jokaisen miehen unelma vaikka muuta yrittäisivät uskotella?
Kommentit (109)
Kaunis nainen, mutta yllättyisit,kuinka moni mies tykkää ihan tavallisista naisista.
T. Mies -79
No on kyllä tosi kaunis nainen.Luulenpa että suuri osa miehistä tykkää tuon näköisistä tai ainakin panis. ;)
Mun mies osaa arvostaa vaaleaakin naiskauneutta, mutta kaikki hänen naisensa ovat oleet ruskea silmäisiä ja tummahiuksisia.Miehen unelma nainen on kuulemma Jennifer Lopez ja Penelope Cruz.
Itse en yllä ikävä kyllä Noiden latino kaunottarien kauneuteen, mutta tummat hiukset ja ruskeat silmät löytyy,
Kyllähän tohon naamalle loskansa roiskis.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:40"]
Onko totta, että tällainen blondi on jokaisen miehen unelma vaikka muuta yrittäisivät uskotella?
[/quote]
Mieti tuolle lyhyemmät hiukset ja hieman jykevyyttä. Kyllä varmaan olisi jokaisen naisenkin päiväuni.
Miksi täällä on niin moni mies sanonut, että olisi jotenkin epätodellista kuvitella saavansa tuollainen nainen? Itse odotin koko nuoruuteni, että löydän poikaystävän, saan perheen ym. Mutta tuntui, ettei miehet uskaltaneet tulla luokseni juuri noista syistä (en kuitenkaan kiinnostu tms) ja itse taas olin melko ujo vieraassa seurassa. Kyllä vain kannattaa kokeilla. 19-vuotiaana löysin aviomieheni ihan sattumalta. Hän on myöhemmin kertonut, että ei voinut uskoa saaneensa minut. Ei vielä hääpäivänäkään, vaikka oltiin oltu yhdessä jo viisi vuotta. :) t. N30, kuvan kaltainen
Kyllä 5/5 ja tuupaisin niin että siltä taju lähtee :D
Mutta niin montaa muutakin kyllä ja ei todellakaan ainoa kaunis ole ja eihän tuota tiedä mitä pään sisältä löytyy..
Tästä naisesta on nyt vuorokauden sisään vauhkottu aika paljon, enkä rehellisesti sanoen oikein ymmärrä miksi. En väitä rumaksi, mutta en pidä kovin erikoisenakaan, myös paremman näköisiä VS-malleja on. No, ehkä kombo siniset silmät, vaaleat hiukset ja hontelo varsi ei sytytä, kun en erillisinäkään ole hulluna noihin piirteisiin. Jos minun pitäisi näyttää kaunis nainen, se ei muutenkaan olisi VS-malli tai sen tyyppinen.
Olen heteronainen. Tyhjä höpöttää.
Kuka tahansa mies juoksisi tuon naisen perässä,
turhaan esitätte fiksua-tunnen teidät.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:13"]
Täällä tulee kyllä todella selvästi esille se kuika paljon ihmiset uskovat stereotypioihin. Elsa Hosk leimataan täydeksi bimboksi, vaikka hän ei sitä ole! Tiedän jonkin verran hänen taustastaan ja olen nähnyt haastatteluja hänestä ja niiden perusteella hän vaikuttaa oikein täyspäiseltä, kohteliaalta ja hyvät sosiaaliset taidot osaavalta ihmiseltä.
Elsa on työskennellyt monille luksusmerkeille kuten Diorille, Dolce & Gabbanalle, Guessille ja nyt hän on uusi Victoria's secretin enkeli (vaikka onkin kävellyt lavalla Pink-tyttönä jo monia vuosia). Mallit eivät todellakaan ole bimboista suurimpia vaan päinvastoin heidän tulee olla käytökseltään diplomaattisia ja sopivan hillittyjä (etenkin VS:n castingeissa huomioidaan mallien luonnetta ja heidän halutaan tuovan menestystä brändille käyttäytymällä tietyllä tavalla).
Ja monikaan ei arvaisi, että Elsa on ollut Tukholmassa ammattilaiskoripalloilija, joka treenasi erittäin kovasti ja suunnitteli koripallosta jopa uraa. Elsa ei myöskään halunnut jättää koulua kesken mallitarjouksien vuoksi, vaan keskittyi lukiosta valmistumiseen.
Voisitte siis vähän miettiä mitä ihmisistä kirjoitatte...Ja lisäksi tuomitsette tämän ihmisen vain yhden kuvan perusteella. Myönnän, että tuosta kuvasta eivät hänen lahjakkuutensa tai luonteensa näy, mutta itse ainakin otan aina selvää ihmisitä ennen kuin menisin kirjoittamaan mitään noin kunniatonta ja tuomitsevaa heistä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:13"]
Täällä tulee kyllä todella selvästi esille se kuika paljon ihmiset uskovat stereotypioihin. Elsa Hosk leimataan täydeksi bimboksi, vaikka hän ei sitä ole! Tiedän jonkin verran hänen taustastaan ja olen nähnyt haastatteluja hänestä ja niiden perusteella hän vaikuttaa oikein täyspäiseltä, kohteliaalta ja hyvät sosiaaliset taidot osaavalta ihmiseltä.
Elsa on työskennellyt monille luksusmerkeille kuten Diorille, Dolce & Gabbanalle, Guessille ja nyt hän on uusi Victoria's secretin enkeli (vaikka onkin kävellyt lavalla Pink-tyttönä jo monia vuosia). Mallit eivät todellakaan ole bimboista suurimpia vaan päinvastoin heidän tulee olla käytökseltään diplomaattisia ja sopivan hillittyjä (etenkin VS:n castingeissa huomioidaan mallien luonnetta ja heidän halutaan tuovan menestystä brändille käyttäytymällä tietyllä tavalla).
Ja monikaan ei arvaisi, että Elsa on ollut Tukholmassa ammattilaiskoripalloilija, joka treenasi erittäin kovasti ja suunnitteli koripallosta jopa uraa. Elsa ei myöskään halunnut jättää koulua kesken mallitarjouksien vuoksi, vaan keskittyi lukiosta valmistumiseen.
Voisitte siis vähän miettiä mitä ihmisistä kirjoitatte...Ja lisäksi tuomitsette tämän ihmisen vain yhden kuvan perusteella. Myönnän, että tuosta kuvasta eivät hänen lahjakkuutensa tai luonteensa näy, mutta itse ainakin otan aina selvää ihmisitä ennen kuin menisin kirjoittamaan mitään noin kunniatonta ja tuomitsevaa heistä.
[/quote]
Lässyn lässyn. Tässä oli kyse ulkonäöstä ja tyyppi näyttää hönölle kalalle. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:27"]Olen heteronainen. Tyhjä höpöttää.
Kuka tahansa mies juoksisi tuon naisen perässä,
turhaan esitätte fiksua-tunnen teidät.
[/quote]
Ei kaiķki miehet nyt vaan tykkää transsun näkösistä blondeista, onko sulla joku pakkomielle?
Ihan ok ulkonäkö, mutta silmämeikki ja ilme antaa tavanomaistakin tyhjäpäisemmän vaikutelman. Ei hyvä.
Meidän vanhempi koira näyttää tuolta, kun sille selittää jotain. Ajatuskuplassa lukisi " ". Sopii koiralle, mutta ei ihmiselle.
Ei oikein sytytä, antaa kasvaa vielä rauhassa aikuiseksi naiseksi.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:40"]
https://instagram.com/p/5r74bAGIfb/?taken-by=hoskelsa
[/quote]
ton silmäthän on kuin joku vitun pelästynyt kummitusjänis autonvaloissa
Kyllä on ihmisillä suuret luulot kun ilmiselvästi häikäisevän kauniista ihmisestä yritetään hakea jotain olemattomia vikoja. En ymmärrä miten saatte hänestä typerän bimbon oloisen.
Sen mitä katselin noita muitakin kuvahaulla kuvia, niin ketjun ensimmäinen kuva ei välttämättä ole edukseen, ja kyllä vaan haaveilen - todella kaunis nainen vaikka katsoisi mistä kulmasta, eikä ole sortunut mihinkään silikoneihin.
Mut tällä omalla ulkonäöllä mennään, joten ihan suominainen on se oma juttu.
ja Bruneteista tää osuu, aina ollut se juttu :)
http://tiviseries.mobi/wp-content/uploads/laetitia-casta-8.jpg
t. 92 -kirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:57"]
Melkein kaikista kommenteista paistaa se, että mitä kauniimmasta naisesta on kyse, sitä enemmän hakemalla haetaan jotain mitä kritisoida. Sinänsä ihan ymmärrettävää että niin luultavasti tehdään myös VS:llä ynnä muilla nimekkäillä brändeillä. Totuushan on että 99% naisista ei sinne kehtaisi edes lähteä yrittämään ja niistäkin jotka lähtevät, jotain 1/100 valitaan.
[/quote]
Vaikka jonnekin VS:lle onkin noin vaikeaa päästä, niin se ei silti tarkoita että ne naiset ois maailman kaikkien miesten silmissä kauneimpia. Usein kun tehdään näitä maailman seksikkäin/kaunein nainen listauksia, niin siellä kärjessä on näyttelijät ja laulajat eikä mitkään VS mallit.