Eilen lyhyt, mutta kuuma nainen hymyili kiimaisen kosteilla silmillään
Katseemme kohtasivat ja siinä oli jotain hyvin alkukantaista vetovoimaa tapahtumassa. Hetki oli ohi sekunneissa, mutta hyvä mieli jäi pitkäksi aikaa. Olisiko pitänyt katsoa perään? Kenties se olisi ollut kutsu seksiin, mutta jotenkin vain menee jumiin näissä tilanteissa ja asia ei etene. Olen aina ollut siinä luulossa, että olen surkea miehen kuvatus ja siten itsetunnottomuus ei salli edes yrittää.
Kommentit (7)
Juuri ap:n kaltaisten ääliöiden vuoksi saamme päivittäin lukea kertomuksia naisilta siitä, miksi he eivät halua katsoa miehiä silmiin. Ne perkeleet lukevat tilanteeseen jotain sellaista, mikä on vain ja ainoastaan heidän omassa päässään ja mulkussaan.
Tapatyöttömyys on kyllä nykypäivän eettinen valinta. Maapallon kestokyvylle huomattavasti parempi vaihtoehto kuin kuormittaa ilmastoa ja luontoa työllä ja työmatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tapatyöttömyys on kyllä nykypäivän eettinen valinta. Maapallon kestokyvylle huomattavasti parempi vaihtoehto kuin kuormittaa ilmastoa ja luontoa työllä ja työmatkoilla.
Minä teen etätyötä. Ainoa työpäivän liikkuminen on lounastauon juoksulenkki. Epäilen, että käytät viihde-elektroniikka työpäiväni aikana, joten eipä tuo läppärin såhkönkulutus siitä poikkea. Jos et olisi "eettisen valintasi" takia muilta ihmisiltä rahaa vailla, niin valintasi olisi ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Nämä fantasiasi ovat lapsellisia ja typeriä. Oletko sinäkin lapsellinen ja typerä, kun julkaiset täällä tuollaisia? Mitä itse luulet?
Terveisin ruma nainen, joka ei saa sänkyseuraa edes kirveellä.
Nämä fantasiasi ovat lapsellisia ja typeriä. Oletko sinäkin lapsellinen ja typerä, kun julkaiset täällä tuollaisia? Mitä itse luulet?