CERN päästää henkiolentoja tähän maailmaan!
Cern vaikuttaa olevan jonkinlainen demoninen laite. Päästääkö henkiolentoja tähän maailmaan? Vaikuttaa siltä, että normaali tiede on tästä kaukana. He jopa ilmoittavat VIRALLISESTI luovan mustaa aukkoa!
Kommentit (46)
Tieteilijät ei tiedä minkälaisella tulella nyt leikkii. Tämä tulee vielä kostautumaan koko ihmiskunnalle. Uusi syntiinlankeemus! Prometheuskin yritti varastaa tulen jumalilta, mutta kuinkas sitten kävikään! Sanokaa minun sanoneen, totisesti, totisesti, Suuren Pedon tuhatvuotinen valtakunta koittaa pian ja silloin vain tosiuskovilla on Toivoa!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:38"]
Tieteilijät ei tiedä minkälaisella tulella nyt leikkii. Tämä tulee vielä kostautumaan koko ihmiskunnalle. Uusi syntiinlankeemus! Prometheuskin yritti varastaa tulen jumalilta, mutta kuinkas sitten kävikään! Sanokaa minun sanoneen, totisesti, totisesti, Suuren Pedon tuhatvuotinen valtakunta koittaa pian ja silloin vain tosiuskovilla on Toivoa!
[/quote]
Siis uskotko sinä nyt kreikkalaiseen mytologiaan, Suureen Petoon (mikä se sitten onkaan) vai kristinuskoon?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:38"]
[/quote]
Siis uskotko sinä nyt kreikkalaiseen mytologiaan, Suureen Petoon (mikä se sitten onkaan) vai kristinuskoon?
Muutama päivä takaperin Empire State Buildingin seinään oli heijastettu monisatametrinen Jumalatar Kalin kuva.
http://media.indiatimes.in/media/content/2015/Aug/maa_1439101705.jpg
Kuinka sattuikaan, että kyseinen Kali on myös CERN:n pihalta löytyvän Shivan puoliso.
Olenko väärässä, vai onko niin, että mustat aukot eivät ole mitään varsinaisia aukkoja, vaan jonkinlaisia materian (vai energian?) tihentymiä avaruudessa? Sitä paitsi, eikö se suuri peto nouse merestä, eikä avaruudesta? Älkää sitten vain leimatko kaikkia uskovaisia tämän ketjun perusteella. Minäkin olen katolilainen, ja meikäläiset kyllä ovat kiinnostuneita tieteistä.
Se kielto käyttää kahta eri ainesta kankaan teossa voi johtua siitä, että loimi ja kyse pitää olla yhtä vahvaa, muutoin vahvempi aines kuluttaa heikomman. Eli siis esim. pellavaloimi kuluttaisi puuvillakuteen rikki, jolloin vaate olisi äkkiä pilalla.
Muistakaa se syyskuun ylöstempaus :) Enteitä on :)