Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kun heikottaa, sekoilen sanoissani ja kompuroin miten sattuu??

Vierailija
14.08.2015 |

Tätä oloa on kestänyt nyt kolme päivää. Yhtenä aamuna heräsin ja tunsin heti aamusta aivan järkyttävää uupumusta - en väsymystä tai unen tarvetta, vaan olin henkisestikin jotenkin tööt. Siitä eteenpäin olen ollut tosi sekaisin. Tuntuu niin ku oisin sumussa; välillä on vaikeaa löytää sanoja ja vaikeaa kävellä suoraan, horjun ja huojahtelen. Olen 25-vuotias nainen, ei mitään sairauksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoverenkiertohäiriö, Mars lääkäriin

Vierailija
2/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niskat tosi jumissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:50"]Osuu näppikselle joo. Tosi outoa, olen kyllä pysynyt tolpillani mutta heikottaa. Olenkohan ollu liikaa nenä iPadissa :D Kamalaa tää kyllä on. Tuo borrelioosi mietityttää, olin meinaan vattupuskassa tiistaina - oireet alkoi toissa päivänä.
[/quote]

Sulla voi olla vaan hartiatkin jumissa ja se heikentää pään verenkiertoa, se väsyttää, tekes tokkuraiseksi ym, ku aivot heikolla hapella. Venyttele ja käy ulkona.

Vierailija
4/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kännissä, krapulassa, tai sulla on borrelioosi.

Vierailija
5/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta ?

Vierailija
6/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut käydä lääkörissä?

Vierailija
7/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko kai tässä on kohta mennä.

Vierailija
8/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydäpä että mitataan kalkkiarvot. Jos on koholla, niin lisäkilpirauhasen liikatoiminta. Harvinainen, mutta minulla on tuo ja juuri samanlainen olo usein.

Vierailija
9/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa verenpaine.

Vierailija
10/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:45"]Tätä oloa on kestänyt nyt kolme päivää. Yhtenä aamuna heräsin ja tunsin heti aamusta aivan järkyttävää uupumusta - en väsymystä tai unen tarvetta, vaan olin henkisestikin jotenkin tööt. Siitä eteenpäin olen ollut tosi sekaisin. Tuntuu niin ku oisin sumussa; välillä on vaikeaa löytää sanoja ja vaikeaa kävellä suoraan, horjun ja huojahtelen. Olen 25-vuotias nainen, ei mitään sairauksia.
[/quote]

Aivoverenkiertohäiriö. Sormet kuitenki osuu näppikselle?

Vierailija
11/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuu näppikselle joo. Tosi outoa, olen kyllä pysynyt tolpillani mutta heikottaa. Olenkohan ollu liikaa nenä iPadissa :D Kamalaa tää kyllä on. Tuo borrelioosi mietityttää, olin meinaan vattupuskassa tiistaina - oireet alkoi toissa päivänä.

Vierailija
12/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni.

Vierailija
13/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:50"]

Osuu näppikselle joo. Tosi outoa, olen kyllä pysynyt tolpillani mutta heikottaa. Olenkohan ollu liikaa nenä iPadissa :D Kamalaa tää kyllä on. Tuo borrelioosi mietityttää, olin meinaan vattupuskassa tiistaina - oireet alkoi toissa päivänä.

[/quote]

Borrelioosi alkaa oireilla vasta viikon parin kulutta punkin puremasta, ja joskus vasta vuosien päästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi