Mikä on kun heikottaa, sekoilen sanoissani ja kompuroin miten sattuu??
Tätä oloa on kestänyt nyt kolme päivää. Yhtenä aamuna heräsin ja tunsin heti aamusta aivan järkyttävää uupumusta - en väsymystä tai unen tarvetta, vaan olin henkisestikin jotenkin tööt. Siitä eteenpäin olen ollut tosi sekaisin. Tuntuu niin ku oisin sumussa; välillä on vaikeaa löytää sanoja ja vaikeaa kävellä suoraan, horjun ja huojahtelen. Olen 25-vuotias nainen, ei mitään sairauksia.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:50"]Osuu näppikselle joo. Tosi outoa, olen kyllä pysynyt tolpillani mutta heikottaa. Olenkohan ollu liikaa nenä iPadissa :D Kamalaa tää kyllä on. Tuo borrelioosi mietityttää, olin meinaan vattupuskassa tiistaina - oireet alkoi toissa päivänä.
[/quote]
Sulla voi olla vaan hartiatkin jumissa ja se heikentää pään verenkiertoa, se väsyttää, tekes tokkuraiseksi ym, ku aivot heikolla hapella. Venyttele ja käy ulkona.
Oot kännissä, krapulassa, tai sulla on borrelioosi.
Oletko ajatellut käydä lääkörissä?
No pakko kai tässä on kohta mennä.
Pyydäpä että mitataan kalkkiarvot. Jos on koholla, niin lisäkilpirauhasen liikatoiminta. Harvinainen, mutta minulla on tuo ja juuri samanlainen olo usein.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:45"]Tätä oloa on kestänyt nyt kolme päivää. Yhtenä aamuna heräsin ja tunsin heti aamusta aivan järkyttävää uupumusta - en väsymystä tai unen tarvetta, vaan olin henkisestikin jotenkin tööt. Siitä eteenpäin olen ollut tosi sekaisin. Tuntuu niin ku oisin sumussa; välillä on vaikeaa löytää sanoja ja vaikeaa kävellä suoraan, horjun ja huojahtelen. Olen 25-vuotias nainen, ei mitään sairauksia.
[/quote]
Aivoverenkiertohäiriö. Sormet kuitenki osuu näppikselle?
Osuu näppikselle joo. Tosi outoa, olen kyllä pysynyt tolpillani mutta heikottaa. Olenkohan ollu liikaa nenä iPadissa :D Kamalaa tää kyllä on. Tuo borrelioosi mietityttää, olin meinaan vattupuskassa tiistaina - oireet alkoi toissa päivänä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:50"]
Osuu näppikselle joo. Tosi outoa, olen kyllä pysynyt tolpillani mutta heikottaa. Olenkohan ollu liikaa nenä iPadissa :D Kamalaa tää kyllä on. Tuo borrelioosi mietityttää, olin meinaan vattupuskassa tiistaina - oireet alkoi toissa päivänä.
[/quote]
Borrelioosi alkaa oireilla vasta viikon parin kulutta punkin puremasta, ja joskus vasta vuosien päästä.
Aivoverenkiertohäiriö, Mars lääkäriin