Kuuluuko naisella olla pitkä tukka?
Kommentit (60)
Persereikähiuksiset läskimammat kateellisina taas.
Se on jo vuosituhannet koristanut naisia.
Muuta ei oo pakko ko maksaa verot.
Täysin mielipide asia. Omasta mielestäni ei kuulu olla, mutta näyttää hyvältä ja siksi sellainen minulla onkin.
Pitkät hiukset kaunistaa ja lyhyet päin vastoin.
Toisille sopii paremmin lyhyet, toisille ei. Riippuu kasvoista.
Pitää. Kynitty pää pukee harvaa naista
En pidä lyhyt tukkaisia edes naisina. Makuasia. Mielestäni mitä pitemmät hiukset niin sitä naisellisempaa ja toisin päin.
Lyhyt hiuksinen nainen voi olla kaunis(todella harvoin on), mutta olisi kauniimpi pitkä hiuksisena.
Määritelkää samalla mikä on teille pitkä tukka :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:48"]
Määritelkää samalla mikä on teille pitkä tukka :)
[/quote]
Alaselkään ulottuva. m34
Ehdoton ei lyhyille hiuksille. Hyi!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:39"]Joo ja on naisia joilla on painoindeksi yli 40, mutta niiden laskeminen naisiksi on lähinnä semantiikkaa.
[/quote]Joo se on jännä kun sanoo jotain yleisellä tasolla niin aina jostain kivenkolosta ryömii joku friikki valittamaan yleistyksestä. Yleistyksiä tarvitaan.
Mut onko parempi pitkä huonokuntoinen vai lyhyt hyväkuntoinen tukka?
Hei haloo, se että joku ihminen on syntymässään johonkin sukupuoleen määritelty, ei tuo teille oikeuksia puuttua hänen päänsä karvoitukseen. :D Universumin mittakaavassa te kaikki olette mitättömiä pölyhiukkasia, joilla ei ole mitään merkitystä mihinkään. Ja jo ihmiskunnan mittakaavassa moni teistä on täysin tarpeeton ja korvattavissa. Täten hiuksiin liittyvä pätemisenne on turhaa. Käyttäkää mieluummin aikanne johonkin sellaiseen, josta jää jälki.
Olen epänaisellinen nainen, joten lyhyet hiukset toimivat kätevänä sikamiehien karkoittimena. :D Hyvä, jos tajuavat itse pysyä poissa!
.
T: Laiska puolinainen nainen
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:43"]Mä tykkään omalla naisellani lyhyestä. Hän on siro ja niska on todella seksikäs, kun näkyy lyhyen tukan ansiosta. Joillekin sopii pitkä tukka, mutta se on niin yleinen, ettei erotu millään tavalla. Persoonallisuus on aina plussaa!
[/quote]
Et taida asua Suomessa tai sitten olet alle kolmikymppinen. 30+ ikäisillä on jo polkka/lyhyttukkaiset enemmistönä.