Kuuluuko naisella olla pitkä tukka?
Kommentit (60)
Minusta on kiva jos muilla naisilla on lyhyet tukat, niin itse näytän paremmalta pitkine hiuksineni. :)
Kyllö kuuluu. Ranskassa säilytetään kansainvälisen standardikilogramman lisäksi kansainvälistä standardinaista jonka mitat ja ulkonäkö ovat sellaiset kuin naisella kuuluukin olla. Mikäli tavalliset naiset poikkeavat tästä kansainvälisestä standardinaisesta ovat he automaattisesti rumia.
t. typeriiin kysymyksiin typerä vastaus.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:46"]Kyllö kuuluu. Ranskassa säilytetään kansainvälisen standardikilogramman lisäksi kansainvälistä standardinaista jonka mitat ja ulkonäkö ovat sellaiset kuin naisella kuuluukin olla. Mikäli tavalliset naiset poikkeavat tästä kansainvälisestä standardinaisesta ovat he automaattisesti rumia.
t. typeriiin kysymyksiin typerä vastaus.
[/quote]
Tämä ei kuitenkaan ollut typerä vastaus, pahoitteluni. Standardi ihannenaiselle on kyllä olemassa.
Ei lyhyissä hiuksissa ole mitään ongelmaa. Jos joku välttämättä haluaa näyttää rumalta, niin mikä minä olen sitä tuomitsemaan. Ottavathan toiset tatuointejakin, vaikka ne eivät ketään ole koskaan kauniimmaksi tehneet.
Mun mielestä varsinkin siilitukat on naisilla äärimmäisen vastenmielisen näköisiä... Yök.
Ei kuulu, joitakin lyhyt pukee paremmin.
Se on makuasia sano koira kun pers..tään nuoli.
Kyllä sen vaan huomaa miten paljon saa katseita osakseen kun on pitkät paksut hiukset ;) kananperseet kattoo kateellisena :D
Pitkähiuksinen nainen on sopuisampi kuin lyhythiuksinen. Se on mukavampaa ja helpompaa. M
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:04"]
Ei lyhyissä hiuksissa ole mitään ongelmaa. Jos joku välttämättä haluaa näyttää rumalta, niin mikä minä olen sitä tuomitsemaan. Ottavathan toiset tatuointejakin, vaikka ne eivät ketään ole koskaan kauniimmaksi tehneet.
[/quote]
Niin, just ton takia Instagrammissa on lukuisia tatuoituja naisia joilla on satojatuhansia seuraajia ja kiimaisia kommentteja miehiltä kuviensa alla. Eeeeh, nää kuuluuko olla ja kumpi parempi-kysymykset on ihan ääliöitä, ei näihin ole yhtä oikeaa vastausta sanoi noi kommentit sitten mitä hyvänsä ja jokaikinen tietää sen, väkisin pitää vaan periaatteesta vängätä. Itsekin pidän pitkistä hiuksista naisella enemmän mutta jos on luonnostaan oikein ohut, lasimainen liuruletti (niinkuin monella suomalaisella kyllä on) niin ei se nyt vaan ole pitkänä kovin hyvännäköinen. Sen sijaan hyvällä leikkauksella lyhyempänä se voi hyvin sitä ollakin. Ennemmin lyhyt ja oma tukka kuin väkisin pitkäksi pidennyksillä, ne on jotenkin todella turn off.
Lyhyt voi olla kiva. Mikä ettei. Tärkeämpiäkin osia on, kuten perse tahi varpaankynnet.
Omia suosikkejani on Ginnifer Goodwin, Charlize Theron, Halle Berry ja Sharon Stone. Joitakin se lyhyt vaan pukee paremmin.
Jaa, no kenelläkäänhän ei KUULU olla yhtään mitään. Minä ainakin sain kehuja tällä viikolla eräältä mieheltä lyhyestä polkkatukastani. Ja kyllähän tuo edelleen tuntuu olevan kiinnostunut :)
Itse pidän eniten hiukan pyöreämmistä naisista. Jos tällaisella kuitenkin on lyhyt tukka niin se ei näytä hyvältä. Mallia "kynitty kanan perse" on pahin mahdollinen turn off.
-mies
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:29"]
Jaa, no kenelläkäänhän ei KUULU olla yhtään mitään. Minä ainakin sain kehuja tällä viikolla eräältä mieheltä lyhyestä polkkatukastani. Ja kyllähän tuo edelleen tuntuu olevan kiinnostunut :)
[/quote]
Kyllä naisella pimppi kuuluu olla. KUULUU.
Mulla on miehissä tää sama periaate. Ja parta pitää kasvaa ja lihakset olla. Tatuointeja myös. Eli jos näyttää esim.Viikingit-sarjan miehiltä niin sitten ei tarvi mennä ulos.
Mielestäni pitkä tukka on kaunis ,mutta toki kokonaisuus ratkaisee.