Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä kokemuksia Mirenasta?

Vierailija
08.08.2015 |

Harkitsen vakavasti kuparikierukan vaihtamista Mirenaan, mutta kaikkialta tuntuu tulevan vain negapalautetta. Kerro hyvä kokemuksesi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun ei ole vuotanut viiteen vuoteen.
Ei kivaa kun sitä ei saada pois kohdusta.
T
Toiseen kaivelusessioon menossa

Vierailija
2/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se on, eikä tunnu missään. En tiedä johtuuko rasvoittuva tukka siitä vai jostain muusta, mutta harvoin edes muistan koko vempelettä sisässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:21"]

Siellä se on, eikä tunnu missään. En tiedä johtuuko rasvoittuva tukka siitä vai jostain muusta, mutta harvoin edes muistan koko vempelettä sisässäni.

[/quote]

Näin! eikä tarvitse kärsiä kuukautisista

Vierailija
4/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodot tosi minimaaliset.

Vierailija
5/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä hyviä kokemuksia. Olin nettikirjoitusten perusteella jo päättänyt etten halua kierukkaa, mutta gyne lähestulkoon pakotti ottamaan, kehui sitä niin maasta taivaaseen että vastanakoisesti suostuin.

Ainoa negatiivinen asia oli, että koska menkat kaikkine oireineen loppuivat välittömästi kokonaan, ensimmäisten viikkojen aikana päädyin tekemään monta paniikkiraskaustestiä peläten että ne vain ovat koko ajan väärässä ja turmelen tulevan vauvani sillä kierukalla ja kaikilla niillä elintavoillani jotka eivät raskaanaolevalle sovi. Kun sitten siitä rauhoituin niin seuraavat 6 vuotta ovatkin olleet todella mukavat ilman kuukautisia, kuukautiskipuja, kiertoon liittyviä mielialanvaihteluita tai ehkäisyn eteen vaivan näkemistä.

Haluaisin Mirenan vaikka olisin pitkäaikaissinkku vailla mitään suunnitelmia miesten kanssa panemiseen, ehkäisy ei ole minulle ollut paras osa sitä (tietysti jos ei ole aiemmin ollut kivuliaat kuukautiset tai pää sekaisin mekkojen aikana niin hyöty ei ole yhtä suuri).

Vierailija
6/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ihana 3v kuopus! Ei olisi, jos mirenaa ei olisi ollut.

T: mummoäiti

Vierailija
7/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas vain hyvät kokemukset kelpaa? Eli siirryn toiseen ketjuun---->

Vierailija
8/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykännyt olen.Ei mitään ongelmia.
En edes muista että on olemassa.

Vierailija
9/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella tyytyväinen! :) Aluksi minulla oli tiputteluvuotoa pari kuukautta (yksilöllistä) ja meinasin jo turhautua, mutta sen jälkeen aivan mahtavaa. Ainaiset kivut ja erittäin runsaat kuukautiset katosivat eikä minkäänlaisia haittavaikutuksia. Joskus kerran kolmessa kuukaudessa saattaa olla pari päivää jotain punertavaa paperissa kun pyyhkii, mutta that's it. Tulee pian kolme vuotta. Suosittelen ehdottomasti jos vähänkään kiinnostaa.
- 19.v