Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen vaimo olen mielestäsi?

Vierailija
08.08.2015 |

- laitan miehelleni joka aamu aamupalan sekä ruoka odottaa pöydässä kun tulee töistä
- siivoan pidän kodin kunnossa joskus mies itse siivoaa omasta aloitteesta
- hoidan lapset kotona (3 lasta 6 kk, 2 ja 4) mies toki miea auttaa aina tarvittaessa ja viettää lasten kanssa aikaa
- en nalkuta kehotan nimenomaan viettämään aikaa kavereiden kanssa baarissa yms.
- sekiä harrastamme aina kun jompi kumpi tahtoo koskaan ei kieltäydytä

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:35"] - laitan miehelleni joka aamu aamupalan sekä ruoka odottaa pöydässä kun tulee töistä - siivoan pidän kodin kunnossa joskus mies itse siivoaa omasta aloitteesta - hoidan lapset kotona (3 lasta 6 kk, 2 ja 4) mies toki miea auttaa aina tarvittaessa ja viettää lasten kanssa aikaa - en nalkuta kehotan nimenomaan viettämään aikaa kavereiden kanssa baarissa yms. - sekiä harrastamme aina kun jompi kumpi tahtoo koskaan ei kieltäydytä [/quote] Kerjäätkö sä sädekehää vaiko marttyyrinkruunua? Olet miehellesi äiti. [/quote] En kerjää mitään. Kunhan mietin olenko hyvä vaimo miehelleni koska sellaisen hän ansaitsee kun on minulle niin hyvä mies.

[/quote]

Eli kerjäät tunnustusta omasta "erinomaisuudestasi". Ei tuo kirjoituksesi muuta ollut kun itsei jalustalle nostamista muka vaatimattomana.Edelleen olen sitä mieltä että olet äiti miehellesi. Itsestäänselvyys  kuten joku jo mainitsikin. Ilmeisesti sinulla ei ole omaa elämää lainkaan. Otan osaa.

Vierailija
22/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen vaimo, jolla ei ole omaa tahtoa eikä omaa elämää. Elät miehesi ja lastesi kautta. Olet aikapommi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:35"] - laitan miehelleni joka aamu aamupalan sekä ruoka odottaa pöydässä kun tulee töistä - siivoan pidän kodin kunnossa joskus mies itse siivoaa omasta aloitteesta - hoidan lapset kotona (3 lasta 6 kk, 2 ja 4) mies toki miea auttaa aina tarvittaessa ja viettää lasten kanssa aikaa - en nalkuta kehotan nimenomaan viettämään aikaa kavereiden kanssa baarissa yms. - sekiä harrastamme aina kun jompi kumpi tahtoo koskaan ei kieltäydytä [/quote] Kerjäätkö sä sädekehää vaiko marttyyrinkruunua? Olet miehellesi äiti. [/quote] En kerjää mitään. Kunhan mietin olenko hyvä vaimo miehelleni koska sellaisen hän ansaitsee kun on minulle niin hyvä mies.

[/quote]

Eli kerjäät tunnustusta omasta "erinomaisuudestasi". Ei tuo kirjoituksesi muuta ollut kun itsei jalustalle nostamista muka vaatimattomana.Edelleen olen sitä mieltä että olet äiti miehellesi. Itsestäänselvyys  kuten joku jo mainitsikin. Ilmeisesti sinulla ei ole omaa elämää lainkaan. Otan osaa.
[/quote]

Käyn ystävieni kanssa ulkona syömässä kahvilla pari kertaa viikossa, harrastan lenkkeilyä sekä kuntosalia viikottain sekä miehen kanssa käymme kerran kuukaudeassa ravintolassa tms vietämme aikuisten laatuaikaa ilman lapsia. Joten koen kyllä että minulla on juuri selllainen elämä kun aina haaveilin.

Vierailija
24/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:56"]Olet itsestäänselvyys. Miehesi jossain kohtaa kyllästyy, ellei ole jo kyllästynyt. Sellaisia ne miehet ovat. Mä olen myös aikamoinen passaaja, mutta rajansa kaikella. [/quote] 10 Vuotta jo jaksanut ja joka pöivä kertoo kuinka rakastaa eikä osaa kuvitella ketään muuta tilalleni koska olen hänen mieleatään paras vaimo joten epäilen kyllästymistä meillä on talo täynnä rakkautta halitaan ja pusitaan päivittäin:D

[/quote]

Yök, miksi minusta kuulostaa aina ällöttävältä, kun aikuinen ihminen selittää, että halitaan ja pusitaan.

Mutta siis asiaan. Koskaan ei saisi olla noin riippuvainen toisesta. Vaikka kuinka halittais ja pusittais, niin julkisuudessakin on nähnyt monta esimerkkiä (esim Mikkoset), että edellisenä päivänä haltaan ja pusitaan ja annetaan jopa haastatteluja elämää suuremmasta rakkaudesta ja seuraavana päivänä ilmoitetaan, että on toinen nainen

Vierailija
25/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:50"]Anteeksi, tuol lapsimäärällä pääset niin helpolla ,että ihan huvittaa koko kirjotus:-).

[/quote]

Haaveissa onkin vielä ainakin yksi lapsi jota kovasti yritetään. Monta itselläsi on:)
[/quote]8

Vierailija
26/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet perinteinen äitimyyttivaimo. Jos todella nautit aamiaisen laittamisesta miehellesi, jatka ihmeessä samaan malliin. Itse oon sen verran laiska, että jokainen saa perheessämme osallistua aamiaisen kattamiseen sekä pöytään että pois. Tuo, että laitat kaikki ruuat on varmaan ihan kiva juttu koko perheen kannalta, jos miehellä on pitkät työpäivät. Ehkä sun kannattaisi joskus jättää joku homma tekemättä, että mieskin pääsee paasaamaan sua välillä ja osaa taas arvostaa tekojasi.

Vierailija
27/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi perustella olet palkattu siivooja/ruuanlaittaja/lastenhoitaja/prostituoitu. Mies tuo rahaa taloon ja sinä hoidat vastaavasti em. tehtävät. Kuulostaa entisaikojen avioliitolta. Et kerro mitään elämänkumppanuudesta, yhteisten arvojen jakamisesta, samanlaisista unelmista/kiinnostuksen kohteista/harrastuksista.

Vierailija
28/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:42"]Riippuu ihan siitä teetkö nuo kulissien ja ulkopuolisten mielipiteiden takia suorittaen vai oikeasti rakastaen perhettäsi ja elämääsi millainen mielestäni olet.
[/quote]

Rakastan tehdä kaiken lasteni ja mieheni takia kenenkään muun takia en tee mitään.
[/quote]

Kodin ulkopuolinen palkkatyö olisi siis ilmeisesti täysin mahdoton ajatus? Suomi nousuun vai?

Vierailija
30/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä jos itse olette järjestelyyn tyytyväisiä. Toivoisin kuitenkin että kertoisitte lapsillenne että vaikka teillä asiat ovat näin, joissain perheissä on erilaista ja se on ihan yhtä hyvä kun teidän. "Perinteisessä" perhemallissa ei ole mitään vikaa mutta toivottavasti lapsenne saavat myös kuvan että heidän ei tarvitse valita samaa jos tahtovat muuta omalta elämältään. Ei ole hyvä jos pojat oppivat passattavaksi ja tytöt passaajiksi. Mutta ennen kaikkea, onnelliset vanhemmat varmasti kasvattavat onnellisia lapsia, kaikkea hyvää teille!

Vierailija
31/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:14"]Tällainen: http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240
[/quote]

Kauhee! Kylläpä on onni että synnyin vasta 80-luvulla, huh

Vierailija
32/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:42"]

Riippuu ihan siitä teetkö nuo kulissien ja ulkopuolisten mielipiteiden takia suorittaen vai oikeasti rakastaen perhettäsi ja elämääsi millainen mielestäni olet.

[/quote]

Tämä. Mäkin ihmettelin, miksi ap:ta niin kovasti kiinnostaa muiden mielipide hänestä? Luultavasti kaikki toi suorittaminen johtuu halusta saada gloriaa muiden taholta. Suorittaminenhan tuosta paistaa läpi ja tulee päivä, jolloin ap:n paukut vaan loppuu. Ei vaan enää jaksa.