Onko joku laihtunut herkuilla?
Olen parin päivän ajan syönyt aika lailla päin helvettiä. Mutta jotenkin säilyn näköjään tyytyväisenä, kun "vastaan" mielitekooni. Teki mieli pullaa ja suklaata, söin niitä. Sitten kun seuraavaksi tuli nälkä, niin napostelin mielelläni raakoja kasviksia. Kaloreita ei välttämättä tule kovin paljon, vaikka ruoka on osin epäterveellistä.
Aiemmin olisin saattanut epätoivoissani nauttia vähän kaikkea suklaan haluuni... Olisko tämä ihan hyvä tapa toimia ainakin toistaiseksi? Ehkä jopa kyllästyn herkkuihin, kun tiedän että niitä olisi saatavilla?
Kommentit (11)
Joo, mä laihduin nuorena, kun en syöny oikeastaan muuta kuin karkkia, en siis suklaata vaan tyyliin irtokarkkia.
Loppupeleissä ainoa jolla on laihduttamisen kannalta väliä, on kokonaiskalorit. Pitemmän päälle jatkuva herkkujen syönti ei tietenkään ole terveellistä, mutta jos tarkoitus on laihduttaa ja kohtuullinen määrä herkkuja auttaa siinä, niin mikäs siinä.
Yksi sana. Laihaläski. Sitä tollasesta syömisestä tulee.
Jeps, söin kerran laivareissun jälkeen viikon pelkkää Tobleronea ja laihduin sinä aikana kilon. En siis syönyt yhtään mitään muuta, joten ilmeisesti Tobbistakaan ei voi määräänsä enempää suödä :D Terveellistä ei toki ole!
Olen laihtunut herkuilla. Tosin mun herkut ei ole sokeria.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:12"]Jeps, söin kerran laivareissun jälkeen viikon pelkkää Tobleronea ja laihduin sinä aikana kilon. En siis syönyt yhtään mitään muuta, joten ilmeisesti Tobbistakaan ei voi määräänsä enempää suödä :D Terveellistä ei toki ole!
[/quote]
Minäkin söin yhden joulun pelkkää suklaata ja laihduin pari kiloa. Nuorempana olin myös todella hoikka kun söin lähinnä herkkuja ja leipää.
Terveellistähän tuo ei missään nimessä ole.
Katsotaan kuinka ap-akan käy! Suklaata mussutan onnellisena, enkä aio ruokaa tänään laittaa, kun lapsikin on syönyt muualla.
Mutta mitään alkoholia en aio juoda, kun herkkuja menee nyt muuten siihen tahtiin. ap
Juu! Oli elmänvaihe kun söin vain jäätelöä, näkkileipää ja tuoremehua. En koskaan ole ollut laihempi!
jäätelö, näkkäri ja mehu kuulostaa herkulliselta :) söitkö paljon? mehua en välttämättä edes tarvitsisi. ap
No... kyllä tänään taisi tulla lähemmäs 2000 kcal kumminkin. söin illalla vielä ruokaisan leivän, kun sain sellaisen. ja nälkä on ollut hieman! ehkä mun kannattaa vaan syödä terveellisemmin :) ap