sweetandlovely blogi kysymys
Miksi kaikki siihen blogiin liityvät keskustelut ovat poistetut? Haku näyttää, että niitä on, mutta kaikista sisältö poistettu. Miksi?
Kommentit (12)
yksin tässä juttelen ja ihmettelen... :(
Kuolemasta ei saa puhua. Se on tabu.
Koska kaikki ketjut menevät ihan hirveiksi.
Miksi tässä yhteydessä pitäisi puhua kuolemasta? Vai pitääkö :o
Miten ketjut voivat mennä "hirveiksi"? Tulin juuri lomalta ja aivotoimintani ilmeisesti vielä hieman hidas...
Onko ihana nuori ihminen... (no jos sitä sanaa ei saa käyttää)?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:33"]Miksi tässä yhteydessä pitäisi puhua kuolemasta? Vai pitääkö :o
Miten ketjut voivat mennä "hirveiksi"? Tulin juuri lomalta ja aivotoimintani ilmeisesti vielä hieman hidas...
[/quote]
Hän menehtyi kesäkuussa, siunattiin 11.7.
Kiitos! Hyvin vaikea uskoa, ei ole oikein sanoja. Kiitos kun kerroit.
Omaisille tietysti valtava järkytys, mutta blogin kautta hän tullut monille tutuiksi, eikös surua saisi käsitella? Minä ainakin tunnen myötätuntoa hänen perhettä kohtaan ja suren nuoren ihmisen liian aikaista kuolemaa
Keskustelut siis menivät "hirveiksi"... hmmm, vaikka en ymmärrä miten se on mahdollista, tai mikä on "hirveä" niin hyväksyn sen
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:33"]Miksi tässä yhteydessä pitäisi puhua kuolemasta? Vai pitääkö :o
[/quote]
Alettiin syyttämään Tarua ettei kertonut enempää sairaudesta. Omaisia siitä ettei ole tullut "muistopostausta". Miestä siitä, että kehtaakin lähteä lapsensa kanssa festareille (promoamaan omaa yritystään, jolla elättää sen lapsen!)
Uskomatonta! Mutta ihmisiä on tosi erilaisia. Mutta että syyttämään! Toivottavasti Ihana bloggari ei saanut tietoa siitä, ja toivottavasti omaiset tajusivat sen olevan vain rikka rokassa, luultavasti suurin osa hänet tietävien joukossa kuitenkin olivat hyviä ihmisiä ja toivoivat hänelle hyvää!
Elämä ei ole reilu. Olen niin surullinen hänen pienen lapsensa puolesta, joka ei tule tuntemaan ihanan äidin tukea kasvaessa isoksi
Pitäisikö mun poista tämä ketju?
no onpa outo juttu... suorastaan mysteeri