Parisuhteessa olevat, saatteko käydä baareissa, laivalla yms
Ilman miestänne? Tuleeko teille tämänkaltaisista asioista riitoja? Kuinka paljon kumppanilla saa olla määräysvaltaa toisen elämään?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:46"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:35"]Ilman miestänne? Tuleeko teille tämänkaltaisista asioista riitoja? Kuinka paljon kumppanilla saa olla määräysvaltaa toisen elämään? [/quote] Miten niin saanko? En kai mä nyt mieheltä lupaa kysele. Mielipidettä ehkä. Meillä ei ole tullut baareista riitaa koskaan. Saan kulkea ja mennä miten tahdon, samoin mies. Luotamme toisiimme mutta joskus ainakin pelkään että mies saa turpaansa nakkikiskalla tms. Mies kuulemma ei saa unta ennen kuin olen kotona koska häntäkin huolettaa kaikenmaailman puskaraiskaajat. On kyllä monesti tullut koiran kans vastaan mua :) Me yleensä käydään baareissa omien kavereiden kanssa. Minä kun tykkään käydä tanssimassa tyttökavereiden kanssa ja mies istumassa rock-baareissa (yleensä veljensä kanssa). Illan mittaan laitellaan muutama viesti tyyliin mikä meno, onko paljon porukkaa, tulen kohta kotiin tms. Mun mielestä molempien täytyy saada kulkea rauhassa niin kauan kun ei ole lapsia, raha ongelmia tai syytä epäillä toista pettämisestä. [/quote] Ai että sitten jos onkin syytä epäillä toista pettämisestä saa (ja pitää) toista kieltää käymästä baareissa, laivalla tai oikeastaan missään, missä voi olla muita ihmisiä? Että kaikki on fine, kunhan toinen ei vaan pääse pettämään tai saa tilaisuutta pettää? Jos se toinen haluaa pettää, niin onko ongelma sillä poistettu että estää toista pettämästä? [/quote] Tämä. Ja onko baarit, laivat yms ainoa paikka jossa voi pettää? Jos joku sinua haluaa pettää, niin et voi sitä estää, vaikka kuinka koittaisit rajoittaa toisen elämää. Ja tuollainen holhoaminen varmaan kahta kauheammin houkuttelee pahoille teille.
[/quote]
Niinpä. Ja mitä virkaa on toisen uskollisuudella, jos sitä ei ole omasta vapaasta tahdosta?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"]Öö mitä helvettiä? Totta kai saan - ja niin saa miehenikin. Jestas.
[/quote]
Tottakai
Minua ei kiinnosta käydä tuollaisissa jutuissa, mutta luonnollisesti mieheni "on saanut luvan" käydä niin paljon kuin huvittaa ja on käynytkin. Aikuinen ihminen sentään. Kyllä hän pitää huolen siitä, että jos hän lähtee laivalle tai baariin, meillä on niihin aikoihin talous kunnossa eikä minulle ole mitään menoja eikä lapselle siis tarvita hoitajaa.
Saan, tietenkin. En tosin ole käynyt-ystävämme viihtyvät yhdessä, miksi siis emme olisi porukalla.
En ainakaan itse suostuisi pysymään sellaisessa parisuhteessa ettei saisi mennä itsekseen tai omien kavereiden kanssa. Ihan kummallinen ajatus.
Saadaan käydä tottakai. Kunhan sitten on perheen ja kahdenkeskeisiäkin matkoja. Tasapaino pitää olla :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:55"]
Tietysti saa mennä, jos lastenhoito on hoidossa, tosin meistä kumpikaan ei halua koskaan mennä baariin, ei ole koskaan kiinnostanut kun ei olla alkoholin suurkuluttajia tai irtoseksiä metsästämässä.
[/quote]
Juu ja baarissa tai missään muuallakaan ei voi käydä ilman että on pakko vetää lärvit ja panna vierasta? Anna mun kaikki kestää.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"]
Öö mitä helvettiä? Totta kai saan - ja niin saa miehenikin. Jestas.
[/quote]
Totta hitossa saan, asiasta ei tarvitse edes keskustella. Tietenkin kysäisen miehen mielipidettä noin muodollisesti, mutta kun hän tietää saavansa esim. Tallinnan reissuiltani tupakkia ja olutta, ei hän sano mitään asiasta. Antaa vain rahaa noihin hänelle tuleviin ostoksiin.
Totta helvetissä molemmat saa mennä miten haluaa, toki aina voi keskustella mm. parhaasta ajankohdasta ja sen sellaisista. En olisi sekuntiakaan parisuhteessa, jossa toinen määräilisi menemisiä. Kaikkeen sitä naiset tyytyvätkin.
Tottakai saan. Ja mieskin saa. Meillä minä olen se, joka satunnaisesti tykkään käydä, mies ei, paitsi jos on "pakolliset" firman pikkujoulut. Kumpikaan ei ryyppää. Ja meistä kahdesta minä en ole pettänyt, miehellä taitaa olla aina jotain viritelmiä (ollut siitä asti kun tavattiin ja sitä ennenkin).
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:36"]
Tottakai saan. Ja mieskin saa. Meillä minä olen se, joka satunnaisesti tykkään käydä, mies ei, paitsi jos on "pakolliset" firman pikkujoulut. Kumpikaan ei ryyppää. Ja meistä kahdesta minä en ole pettänyt, miehellä taitaa olla aina jotain viritelmiä (ollut siitä asti kun tavattiin ja sitä ennenkin).
[/quote]
Miten onnistut suhtautumaan miehesi "viritelmiin", eivätkö ne haittaa, tai onko teillä avoin suhde? Taudit? Entä jos vieras tulee raskaaksi? Eikö sinua haittaa jos miehesi on ihastunut vieraaseen naiseen? Miten asennoidut ja perustelet asian itsellesi, jollei haittaa tuo?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:40"]
Meillä saa kumpikin, mutta itseäni toisinaan tympii kun miehelle nuo kutsut illanviettoihin tulee niin viimetipassa. Harmittaa kun on suunnitellut jotain romanttista leffailtaa ja sitten yhtäkkiä toinen onkin lähdössä baariin.
[/quote]
Tarkoitatko, että mies lähtee baariin, vaikka on sovittu romanttisesta leffaillasta vai että itse et ole kertonut suunnitelleesi sellaista? Jos jälkimmäinen, niin silloinhan mieskin voisi sanoa, että sinun suunnitelmasi tulevat viime tipassa.
No tietysti saa, eipä ole tullut mieleenkään lupia kysellä, ihan aikuisia ihmisiä ollaan.
Tietysti menoista pitää sopia pienten lasten takia, ettei ole päällekkäisyyksiä tms.
Vaikka parisuhteessa ollaankin, me ollaan kumminkin kaksi erillistä ihmistä eikä yksi ja sama. Kumpikaan ei ole holhouksen alainen. Tottakai molemmat saa viettää aikaa omien kavereiden kanssa. Jotenkin en osaa edes kuvitella että mies haluaisi tunkea mukaan mun likkakavereiden juoruiltoihin
Ei oo syytä epäillä puolin eikä toisin