Baarivaatetus tänään!
Oletko lähdössä tänään baariin? Mitä laitat päälle?
Kommentit (52)
En tiedä vielä, riippuu mikä fiilis kun oon lähdössä. Mut varmaankin joku toppi ja hame. Sen näkee sitten :D
Off shoulder crop toppi, raidallinen. Ja musta korkeavyötäröinen kellohame ja mustat korkkarit.
Mä olin eilen ja päällä oli luumun väriset pillifarkut, mustat kiiltonahkamokkakiilakorkokengät, printtipaita ja pinkki takki.
En ole vielä päättänyt.
Vuokko Iinatti
Jos menisin, laittaisin viininpunaisen korkeakauluksisen peplumtopin, mustat pillifarkut, beiget korkkarit ja beigen clutchin. Pitkät hiukset laineille ja sipaisu viininpunaista huulikiiltoa :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:34"]Mä olin eilen ja päällä oli luumun väriset pillifarkut, mustat kiiltonahkamokkakiilakorkokengät, printtipaita ja pinkki takki.
[/quote]
No hyi
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:34"]Mä olin eilen ja päällä oli luumun väriset pillifarkut, mustat kiiltonahkamokkakiilakorkokengät, printtipaita ja pinkki takki.
[/quote]
No hyi
[/quote]
Mikä tuossa nyt on niin hyi?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:34"]Mä olin eilen ja päällä oli luumun väriset pillifarkut, mustat kiiltonahkamokkakiilakorkokengät, printtipaita ja pinkki takki.
[/quote]
No hyi
[/quote]
Mikä tuossa nyt on niin hyi?
[/quote]
Luumu ja pinkki ei oo kovin stylish yhdistelmä..
Aattelin laittaa kesämekon ja kirkkaanpunaista huulipunaa :)
Hirveen moni pistää mustaa. Tylsin väri.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:50"]Aattelin laittaa kesämekon ja kirkkaanpunaista huulipunaa :)
[/quote]
Älä sit suutele ketään
Sininen sifonkimaximekko, nudet korkkarit ja nude clutch, vaaleat hiukset letille, punaista huulipunaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:50"]Aattelin laittaa kesämekon ja kirkkaanpunaista huulipunaa :) [/quote] Älä sit suutele ketään
[/quote]
Baariin ei mennä suutelemaan vaan pitämään hauskaa kavereiden kanssa.
Voi olla, että suutelen kyllä. ;)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:57"]Sininen sifonkimaximekko, nudet korkkarit ja nude clutch, vaaleat hiukset letille, punaista huulipunaa.
[/quote]
Kuulostaa tosi nätiltä ja tyylikkäältä!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:58"]Voi olla, että suutelen kyllä. ;)
[/quote]
No sit tiedät mikä lopputulos on.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:43"]Piukka, linjoja nuoleva napapaita push upeilla, piukka linjoja nuoleva minihame, alle stringit ja sit mustat 14cm korkkarit.
[/quote]
Melkonen nunna. Kuka helvetti enää käyttää pikkareira.
Farkut ja vaalea sifonkitoppi. Nudet korkkarit ja nude laukku. Hiukset kevyille laineille.
Musta crop toppi, musta siihen mätsäävä hame ohuet mustat sukkikset ja varmaankin jotkut kenkulit