Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako espoolaista sinutella?
Kommentit (3)
Du nåste alltid säga "NI" i Esbo och i Grankulla !!!
mvh
Gunilla von Guggenheim
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Espoossa on vieläkin it-alan pörssiyhtiöistä, joissa ei edes toimitusjohtajaa ole lupa kuin sinisellä ja kutsua etunimellä. Hauskaa oli, kun olin sellaisessa hommissa ja toimistoja oli maailmanympäri. Jo keskieuroopassa oli hankalaa, mutta Aasiassa ja varsinkin japanilaiselle tämä käytäntö tuntui mahdottomalta.
Alue: Aihe vapaa
Mistä tämä nyt tuli? Tietenkin saa. Poikkeuksena turkistädit Stockan Herkussa, kuten tietenkin kaikilla muissakin Stockmanneilla.