PAHIMMAT SÄNKY MOKAT---->
Noni eli kertokaas pahimpia sänkymokia ja miten handlasitte tilanteen!
Kerron itse jos tulee pahoja, koska nolottaa niin helvetin paljon tilanne :o
Kommentit (24)
Ykäsin vähän syväkurkuttaessa. Monta kertaa kulli syvälle kurkkuun ja oksennusrefleksiin asti ja lopulta sit tuli aamupalaa ylös. Suurinosa jäi onneksi omaan suuhun ja käteen ja vaaan ihan vähän kullille.
Nuorempana pillupierut hävetti.
Olin tuonut koulusta rokkariwannabe poikaystäväni kotiini, koska vanhemmat olisivat poissa. Hän sai idean, että tekisimme sitä vanhempieni vesisängyssä, koska "sä saisit jalat leveämmälle". Hänellä oli outo huumorintaju, mutta minua jotenkin kuumotti se kaikki suorasukaisuus. Tiesin, että hän dominoisi, ja että se tuntuisi niin hyvältä. Tuumasta toimeen minua suudeltiin nälkäisesti ja olkapäitäni näykittiin. Kädet seikkailivat ja vähitellen housuni katosivat jonnekin ja laskeutuessani selälleni sain kiivaan, eteenpäin työntyvän vartalon päälleni. Kivikova ja isolta näyttävä erektio katosi sisääni ja aloitti rytmikkäät työnnöt. Olin tulossa nopeaan orgasmiin ja vesipatja aaltoili, mutta ei tavallaan pysynyt raskaiden työntöjen tahdissa vaan "löi yli" ja hankautui sängyn kehyksen reunoihin, jossa oli niittejä. Huomasimme tuon vasta jälkeenpäin, kun suutelimme tauotta ja poikaystävä makasi yhä päälläni. Patja vuosi ja vuoto oli todella iso, revennyt vekki oli valtava ja meille tuli kiire. Juoksimme ympäri taloa housut aluksi nilkoissa ja hänen kullinsa yhä vaappuen puolikovana etsien äyskäreitä ja ämpäreitä. Olisi ollut näky jollekin. Kuivattelimme paikkoja auton sisätilan lämmittimillä ja niin edelleen. Minun tehtäväkseni jäi selittää tapahtunut myöhemmin illalla porukoilleni.
Avioliitossa ollessa tuli kerran peppuseksin yhteydessä karmea "isohätä". Piti päästä nopeasti toilettiin hoitamaan asia. Ja tämä yllätti minut aika täysin, koska olin mielestäni pusertanut suolen tyhjäksi, mutta enpä vain sitten ollutkaan. Ex-aviomies sai hieman ruskeaa kuorrutusta tuosta episodista munaansa. Mies naureskeli ja tyynnytteli, mutta minä silti häpesin silmät päästäni, koska pidän itseäni kyllä ihan hienona naisena, jolle ei tällaista tapahdu. :D