Miksi en innostu mistään?
Kadehtien kuuntelen muita, joilla elämänsisältöä ja jotka nauttivat harrastuksista ym. Mietin et lähtisinkö lenkille ja heti perään että miksi lähtisin ja niin jään kotiin taas. Elämä valuu hukkaan tylsistyneessä olotilassa. Kuullostaa itsesääliltä, tiedän, mutta ongelma on todellinen :-(
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:26"]
Jos on itsestä kiinni onnellisuus, niin jaa meille masiksille vinkkejä miten löytää se itsestään. Sehän tässä ongelman ydin onkin, ap
[/quote]
Mikä saa sut olettamaan, että en itse kuuluisi tuohon masiskategoriaan?
Olet tyrmännyt liikunnan (tutkitusti auttaa masennuslääkkeitä paremmin lievässä masennuksessa), lääkkeet (terapian ohella tutkitusti hoitava vaihtoehto), tyrmännyt itsesi (kuka saatana sun seuraa haluaisi, kun et itsekään pidä selkeästi itsestäsi vaan haukut ikäsi, ulkonäkösi ja luonteesi??).
Pää pois sieltä perseestä ja ota kontrolli elämästäsi! Jos vittu haluat olla onnellinen sun täytyy itse tehdä jotain sen eteen!!
Ei se valittamalla muutu.
t. itse koko varhaisaikuisuutensa masennukselle menettänyt. Vieläkin on vaikeaa, esim. nyt yritin lähteä salille, mutta näin vaan pariskuntia tai kaveriporukoita kävelemässä ulkona joten lannistuin ja tulinkin kotiin... Jossa ei nyt ketään muakaan odota. Pakko vaan yrittää sinnitellä jotenkin jos jotain muutosta aikoo tehdä.
[/quote]
Nuo ajattelutavat ovat juuri niitä masennukselle tyypillisiä. Se siitä niin hankalan sairauden tekeekin. Kaikki on huonosti, tyhjää ja turhaa. Masentunut ei varsinaisesti "valitse" ajatella niin, se on hänen syvä kokemuksensa.
Ap on masentunut kuten minäkin. Itsekään en saa mitään aikaiseksi kuin pakon edessä. Mikään ei niin ikään innosta pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:26"]
Jos on itsestä kiinni onnellisuus, niin jaa meille masiksille vinkkejä miten löytää se itsestään. Sehän tässä ongelman ydin onkin, ap
[/quote]
Mikä saa sut olettamaan, että en itse kuuluisi tuohon masiskategoriaan?
Olet tyrmännyt liikunnan (tutkitusti auttaa masennuslääkkeitä paremmin lievässä masennuksessa), lääkkeet (terapian ohella tutkitusti hoitava vaihtoehto), tyrmännyt itsesi (kuka saatana sun seuraa haluaisi, kun et itsekään pidä selkeästi itsestäsi vaan haukut ikäsi, ulkonäkösi ja luonteesi??).
Pää pois sieltä perseestä ja ota kontrolli elämästäsi! Jos vittu haluat olla onnellinen sun täytyy itse tehdä jotain sen eteen!!
Ei se valittamalla muutu.
t. itse koko varhaisaikuisuutensa masennukselle menettänyt. Vieläkin on vaikeaa, esim. nyt yritin lähteä salille, mutta näin vaan pariskuntia tai kaveriporukoita kävelemässä ulkona joten lannistuin ja tulinkin kotiin... Jossa ei nyt ketään muakaan odota. Pakko vaan yrittää sinnitellä jotenkin jos jotain muutosta aikoo tehdä.
[/quote]Ei tää ollu ap. ja toisekseen sanoin vaan faktat itsestäni, ihmiset jostain syystä karttaa, jos olet hijainen ja ujo, vaikka miten muuten olisit ystävällinen ja haluaisit, että suhun tutustuttaisiin, mutta aina ne sosiaaliset suupaltit saa kaiken huomion ja miehet, no nekin kiinnittää huomion nuoriin, kauniisiin, hoikkiin ja menestyviin naisiin. Tämä nyt vaan menee näin, hissukat jää rannalle ruikuttamaan.