Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvinjuonnin lopettaminen

Vierailija
26.03.2022 |

Oletko lopettanut kahvinjuonnin? Kerro kokemuksia. Juon kahvia, en älyttömiä määriä mutta korona-aikana lisääntynyt. Olen välillä levoton ja tosi väsymys. Sanotaan, että vitamiinit imeytyy paremmin kun ei juo kahvia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lopettanut refluksin takia.

Vierailija
2/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiineista en tiedä mutta lopetin jo vuosia sitten. Nyt jos juon kahvia en pysty nukkumaan ja käyn ylikierroksilla, ei hyvä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vakaasti että kahvi pitää minut terveenä.

Vierailija
4/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilu on perheellinen mies, katso vaikka wikipediasta!!

Vierailija
5/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut. Join paljon kahvia ja lopetin kerrasta ja oli ihan jäätävä monen päivän päänsärky.

Nykyisin juon kahvia vain ihan silloin tällöin, harvemmin kuin kerran viikossa. Jos väsyttää ihan kamalasti iltapäivällä tai meinaa tulla päänsärky, niin saatan ottaa pienen kupillisen. Yleensä kyllä yritän torjua päänsärkyä ensin juomalla reilusti ihan vaan vettä.

Vierailija
6/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ollut pitempiä aikoja ilman. Juon yleensä vaan aamuisin, joskus myös puolilta päivin. Koin omalla kohdalla, ettei lopettamisesta ollut mitään selkeää hyötyä.

Vierailija
7/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lopettaa, tuntuu et stressaan paljon ja kahvi tuo lisää kierroksia. Vaatii kyllä itsekuria.

Vierailija
8/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lopettaa, alkaa särkemään päätä. Yksi kahvikuppi päivässä pitää vieroitusoireen pois, joten en näe ongelmaa kahvinjuonnissani.

Vierailija
9/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt välillä kofeiinittomia kausia. Vaikeaa, kun mustaa teetä joka puolella kahvin vaihtoehtona.

Muutama päivä menee tottuessa. Mulla tapana menna päivä tai kaksi teellä ja sitten vain yrtti ja rooibosteet käyttöön.

Aika helppoa.

Takaisin tottuminen vie päivän. Eka kuppi menee päähän!

Vierailija
10/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilu on perheellinen mies, katso vaikka wikipediasta!!

Taidan tietää keksi aloittajaa luulet 😅. Mutta totta on Ilkalla on puoliso ja kaks lasta, mutta tollasellehan se on vain hidaste 😔

Vierailija
11/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi lopettamaan, 16- vuotiaasta asti juonut kahvia. Kahvin ystävä. Pystyn vähentämään, mutta en lopettamaan. Olen tekevä luonne niin tarvitsen kahvia että pysyn virkeänä, energiajuomia en juo.

- Nainen.

Vierailija
12/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ja ahdistusoireet vähenivät. Pari päivä särki päätä ja olo oli tahmea, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa. Juon nykyään pelkästään teetä ja joskus harvoin kofeiinitonta kahvia.

Vierailija
13/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt välillä kofeiinittomia kausia. Vaikeaa, kun mustaa teetä joka puolella kahvin vaihtoehtona.

Muutama päivä menee tottuessa. Mulla tapana menna päivä tai kaksi teellä ja sitten vain yrtti ja rooibosteet käyttöön.

Aika helppoa.

Takaisin tottuminen vie päivän. Eka kuppi menee päähän!

Syy noille oli se, että tulin äkäiseksi jos en saanut iltapäiväkahvia. Pääsin tuosta eroon silläkin, että juon nyt kahvit aina ruuan yhteydessä.

Vierailija
14/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaihtanut kofeiinittomaan. En aiemminkaan juonut kuin aamukahvin. Samaan aikaan olen saanut vähennettyä rauhoittavaa lääkitystä.

Vierailija
15/15 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kahvia 4-vuotiaasta. Ensin maidon kanssa myöhemmin mustana ilman sokeria.

Päivässä menee reilu kannullinen.

En ole ajatellut lopettaa.  Ei vaikuta yöuniin vaikka juon viimeisen kerran illalla ennen nukkumaan menoa mukillisen. Nukun hyvin, aina nukkunut. Normaali yöuneni on 9 tuntia joskus 10. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä