Kuinka monesta työpaikkasi miehestä pidät?
Kommentit (36)
Pidän kaikista ja yhtä olen rakastanut jo 23v, nimittäin aviomiestä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:39"]Kaikista ja ystävällismielisellä tavalla.
[/quote] komppi
It alalla miehiä riittää mutta tällä hetkellä kyllästyttää kaikki. Osa juntteja jotka ei saa edes sanottua moi. Osa muuten vaan tumpeloita. Esimies on ihan torvelo.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:07"]
Pidän kaikista ja yhtä olen rakastanut jo 23v, nimittäin aviomiestä.
[/quote]Sama muuten, mutta vuosia 5v vähemmän.
No kaikki on ihan ok, esimiesin on mies, mukava mutta ei sovi tehtäväänsä, siksi ärsyttää. Yksi vanhempi nainen on ainoa tosissan ärsyttävä työkaveri, senkin kanssa tulee toimeen ihan ok, mutta en tykkää siitä, ja sokea reettakin näkee että se ei tykkää musta, eikä joistakin toisistakin ihmisistä, en tiedä sitten onko se hänen tyylinsä yleensäkin, vaikka joillekin on suorastaan mairean ystävällinen. Omista alaisista luottomiehet on tärkeitä mulle, lähes ystäviä, mutta emme vietä vapaa-aikaa yhdessä tms. Mun alaiset on kaikki miehiä, ja erilaisia, kaikilla jotain sosiaalisia ongelmia, jotkut ujoja, jotkut taas saattaa sanoa liian suoraan esim. asiakkaalle jotain, tai ihan vaan vielä nuoruuden kokemattomuutta, jokaista pitää osata käsitellä niin että työt tulee tehtyä ja tiimin sisällä ei tule riitoja. Tietääkseni miehet myös tykkää minusta, vaikka nainen pomona voisi olla joillekin epämieluinen asia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:10"]It alalla miehiä riittää mutta tällä hetkellä kyllästyttää kaikki. Osa juntteja jotka ei saa edes sanottua moi. Osa muuten vaan tumpeloita. Esimies on ihan torvelo.
[/quote]
I feel your pain. Vaihdoin alaa osittain juuri tästä syystä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:06"]
Mää panen mun varattua työkaveria, voi luoja mikä muna sillä on! :o
[/quote]
OLETKO JENNA A RIIHIMÄELTÄ??? SULLE KÄY NIIN HUONOSTI! NYT JÄIT KIINNI!
Pidän heistä kaikista. Välillämme ei ole mitään kaveruutta kummempaa. Jotkut luulevat väärin hymyni ja nauruni heidän seurassa ollessani. Se ei ole mitään muuta kuin tavallista kanssakäymistä välittömien ihmisten kanssa, jotka eivät ole pahansuopia juoruakkoja, kuten eräät työpaikkamme naisista, jotka luulevat nopeasti jotakin liikoja, jos joku nainen ja mies tykkää jutella keskenään.
Kaikista kokmesta, huippuja tyyppejä! Kavereina :)
Pidän työpaikalla 2/5 miehestä. 1 on vähän siinä rajalla mutta laskisin mielummin että en pidä hänestä. Nämä kaksi on oikein mukavia ja viihdyn välillä vapaa-ajallakin heidän seurassa.
Useimmista pidän. Työpaikkani on naisvaltainen joten miehiä on aika vähän. Muutaman miehen olemassaolo ärsyttää; yksi on keski-ikäinen, kaljamahainen persujuntti. Ihmettelen aina, miten hän on työpaikkansa saanut aikoinaan. Muutama muukin laiskanpulskea mieslusmu löytyy työpaikaltani. Mutta loput ovat fiksuja, ahkeria ja mukavia. Ihastunut en ole varsinaisesti keneenkään.
Muutamaa lukuunottamatta pidän kaikista. Yhtä rakastan, sitä kaikkein pitkäaikaisinta ja läheisintä miespuolista työkaveria :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:08"]Mun työpaikalla ei ole miehiä. Terv kätilö
[/quote]
Ei lääkäreitäkään?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:06"]
[/quote]
OLETKO JENNA A RIIHIMÄELTÄ??? SULLE KÄY NIIN HUONOSTI! NYT JÄIT KIINNI!
[/quote]
Jenna A. varmasti on Suomen ainoa varattua työkaveriaan pannut ihminen.
Oon antanut kaikille, paitsi kahdelle.