Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mielipidettäni mistä tahansa! Vastaan niin kauan ja pitkästi kuin jaksan.

Vierailija
20.07.2015 |

Olen 20-vuotias nuori nainen Pirkanmaalta ja kulutan aikaani täällä muuten vaan. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö kauhuelokuvista? Mikä on paras näkemäsi kauhuelokuva?

Vierailija
2/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:54"]

Homot?

[/quote]

Ihmisiä, jotka tuntevat vetoa samaan sukupuoleen. Näin se on. AP
[/quote]

Tuo ei kyllä oo mielipide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet elämäntapatyöttömistä, seurustelisitko työttömän kanssa?

Vierailija
4/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:58"]

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303

[/quote]

Hyväksyn kaikki Suomen lain mukaan toimivat kanssakulkijat ja haluan heille saman kohtelun, kuin muillekkin. Jos moskeijan pelätään aiheuttavan vaikeita, loukkaavia ja vaarallisia tilanteita, kannatan sen rakentamista valvottuun, mutta suojaisaan paikkaan. Suomen laki, tavat ja kulttuuri kuuluvat kuitenkin kaikille, uskonnosta huolimatta.

Vierailija
5/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:54"] Homot? [/quote]

Ihmisiä, jotka tuntevat vetoa samaan sukupuoleen. Näin se on. AP [/quote] Tuo ei kyllä oo mielipide

[/quote]

Toisin sanoen voin vain sanoa, että ovat MIELESTÄNI ihmisiä siinä missä muutkin. AP

Vierailija
6/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:06"]

Pidätkö kauhuelokuvista? Mikä on paras näkemäsi kauhuelokuva?

[/quote]

Koen ne nykyään ahdistaviksi, enkä pysty katsomaan niitä ainakaan yksin. Olen sen verran herkkä, joten en pidä niistä, sillä ne myrkyttävät ainakin minun mieltäni :( on silti olemassa kauhuelokuva mistä pidin ja se on Hohto.

Vierailija
7/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on upee keskustelunavaus, nuori 20-vuotias nainen Pirkanmaalta :)

Olisi minulla kysymyskin: Mikä on mielipiteesi siitä, että ihmiset eivät entisaikojen tapaan panosta parisuhteeseen ja avioliittoon niin joskus aikaisemmin? Periksi annetaan paljon helpommin, jos kaikki ei olekaan mukavaa ja yksinkertaista.

Vierailija
8/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:10"]

[/quote]

Olen itse ollut työtön n. puoli vuotta, mutta en siksi että haluaisin sitä. Voisin seurustella työttömän kanssa, jos se ei kuitenkaan olisi hänen elämäntapavalintansa. AP

Vierailija
9/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:17"]

[/quote]

Olen itse ollut työtön n. puoli vuotta, mutta en siksi että haluaisin sitä. Voisin seurustella työttömän kanssa, jos se ei kuitenkaan olisi hänen elämäntapavalintansa. AP

[/quote]

Miksi et hyväksy elämäntapaa, joka pyrkii muodostamaan elämän työn ulkopuolelle?

Vierailija
10/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:16"]

Tää on upee keskustelunavaus, nuori 20-vuotias nainen Pirkanmaalta :)

Olisi minulla kysymyskin: Mikä on mielipiteesi siitä, että ihmiset eivät entisaikojen tapaan panosta parisuhteeseen ja avioliittoon niin joskus aikaisemmin? Periksi annetaan paljon helpommin, jos kaikki ei olekaan mukavaa ja yksinkertaista.

[/quote]

Kiva kuulla, että joku tykkää :) 

En osaa sanoa mitään faktoja entisajasta, mutta oman elämäni aikana olen kyllä nähnyt panostamista ja vähemmän panostamista. Taidanpa kirjoittaa tämän vähän henkilökohtaisemmin. Itse olen seurustellut nyt reilu 4 vuotta vaikeuksista huolimatta. Itse kannatan suhteisiin panostamista, joten niiden jotka eivät panosta olisi hyvä oppia olemaan vähemmän itsekkäitä tai pelokkaita, eikä pitää asioita itsestäänselvyyksinä. Täydellisyyttä ei kannata tavoitella heti, mutta ei kannata olla sinisilmäinenkään. Hyvässä suhteessa kasvetaan yhdessä ja jopa niistä vähemmän täydellisistä asioista voi tulla ajan kanssa miellyttävimpiä. Sitä en tiedä, että onko eroon vaikuttavia tekijöitä tullut lisää, jotka voisivat vaikuttaa siihen, ettei jaksa/halua panostaa. Itse en oikein luota ihmisiin omien kokemuksieni perusteella, mutta teen silti parhaani. Meitä on joka lähtöön ja kai sitä muokkautuu kokemuksien perusteella. :) 

Vierailija
11/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:17"]

[/quote]

[/quote]

Miksi et hyväksy elämäntapaa, joka pyrkii muodostamaan elämän työn ulkopuolelle?

[/quote]

Se on vähän kaksipiippuinen juttu. Haluan, että jokainen voi nauttia omasta elämästään tavallansa, niin että saa siitä onnellisen kokemuksen. Mielestäni on kuitenkin hyvä, jos jokainen tuo yhteiskunnalle oman osuutensa. On aina kivempi kun asioista hyötyy enemmän kuin yksi. Riippuu tilanteesta ja siitä mitä sitten tekee työttömänä :) 

Vierailija
12/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteltu mielipide Stalinin puhdistuksista

Vierailija
13/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:25"]

Perusteltu mielipide Stalinin puhdistuksista

[/quote]

En tiedä "puhdistukseen" liittyvää syytä tarpeeksi hyvin, jotta osaisin perustella omaa mielipidettäni tarpeeksi. Tiedän kuitenkin sen, että tälläiset joukkomurhat ovat riistäneet ihmisten perusoikeuksia. Esim perusoikeuden elää - teoistaan, ajatuksistaan ja uskoistaan huolimatta. AP

Vierailija
14/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö siskonmakkarakeitosta?

Vierailija
15/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:34"]

Tykkäätkö siskonmakkarakeitosta?

[/quote]

Kyllä se on ihan hyvää. Ainakin oli sitä mielestäni muutama vuosi takaperin, kun sitä viimeksi söin. AP

Vierailija
16/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun soul-musiikki, kyllä vai ei? Ja miksi näin?

Vierailija
17/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toinen nimesi? Onko se Kyllikki?

Vierailija
18/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun etunimi Nyrkki?

Vierailija
19/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisellä sielu? Entä eläimillä?

Vierailija
20/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:39"]

60-luvun soul-musiikki, kyllä vai ei? Ja miksi näin?

[/quote]

Kyllä, kunhan vaan on sillä tuulella. Rauhaa, rakkautta ja hymyä huulille sekä pilkettä silmäkulmaan. Tulee kaikki leffat mieleen joissa on tanssittu hitaita ja fiilistelty juuri sillä tyylillä ja tavalla, mikä ensimmäiseksi tulee 60-luvun tanssipaikoista mieleen. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi