Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monesta työpaikkasi miehestä pidät?

Vierailija
07.08.2015 |

Ja millä tavalla?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten lasketaan pitämiseksi... ihan ok keskusteluseuraa ainakin ajoittain on varmaan kymmeniä, mutta ei siellä ketään sellaista ole jonka jotenkin erityisesti haluaisin henkilökohtaiseksi ystäväkseni tai varsinkaan romanttiseen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesta, useimmista. Joistakin ihan vaan työkavereina, osasta kavereina ja yhtä rakastan =)

Vierailija
4/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla ei ole miehiä. Terv kätilö

Vierailija
5/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista työkavereina! :) huipputiimi!

Vierailija
6/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kahdesta tyypistä ihmisinä mut muut on aika samantekeviä...kaikki on vanhempia kuin itse. Työntekijöinä suurin osa päteviä, pari vapaamatkustajaakin löytyy. 

Vierailija
7/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista kaverillisesti. Kaksi heistä ovat kuin veljiä mulle.

Vierailija
8/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikista, tosin vähän eri tavoilla. Meillä on naisvaltainen työpaikka ja ne muutamat miehet kyllä erottuvat joukosta edukseen.

Vierailija
9/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ja ystävällismielisellä tavalla.

Vierailija
10/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan liiemmin pidä yhdestäkään työpaikan miehestä. Tai no pari on sellaista jotka ei hirveästi ärsytä. Pari taas sellaisia, jotka ärsyttää noin puolet ajasta. Paria inhoan lievästi.

Vierailija
11/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkien kanssa tulen toimeen, muutama jonka kanssa juttelen muistakin kuin työasioista ihan mielelläni. Ja yksi jota rakastan! Pakko tulla toimeen miesten kanssa, koska ei ole mun lisäksi ku yksi nainen koko firmassa.

Vierailija
12/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisenkymmentä miestä työkaverina. Kaikkien kanssa pystyy juttelemaan arkipäiväisistä asioista, ovat ns. hyvän päivän tuttuja. Ehkä n. 5 kpl on sellaisia joiden kanssa jutellaan syvällisempiä. Näistä 2 kpl on sellaisia, joiden kanssa voisi syntyä muutakin kuin kaveruutta jos olisivat sinkkuja. 1 kpl näistä neljästäkymmenestä on sellainen, jonka kanssa en tule toimeen yhtään ja tunne on selvästi molemminpuolinen.

Vierailija
13/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä pidänpidän tosi paljon ;) Yksi on törkeen hyvä tyyppi. Yhden kanssa tosi mukava jutella. Muut ihan ok.

Vierailija
14/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan työpaikalla ole miehia, paitsi asiakkaina. T. Kirjastontäti

Vierailija
15/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hyviä miehiä työkavereina. Nykyäänkin kun teen vain keikkaa ravintoloihin, ihan ystävällistä ja kohteliasta porukkaa on tullut vastaan. Työkavereina tykkään ja ihan ystävänäkin olemme työajan ulkopuolella. 

Miksi ap kysyit? Haluatko kertoa jotain??

Vierailija
16/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viharakkaussuhde työpariini. Muista tykkään, ihan kaverillisesti.

Vierailija
17/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa tulen toimeen. Muutamasta pidän enemmän. Eipä juuri työpaikalla mun lisäksi ole muita kuin pari ja nekin eri osastoilla.

Vierailija
18/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muita kuin pari naista

edellinen korjaa

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:45"]

Kaikkien kanssa tulen toimeen. Muutamasta pidän enemmän. Eipä juuri työpaikalla mun lisäksi ole muita kuin pari ja nekin eri osastoilla.

[/quote]

Vierailija
19/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnaluostarissa ei miehiä tapaa. Voitte vaan arvailla, miten paljon panettaa...

Vierailija
20/36 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään melkein kaikista. Itseasiassa voisin jopa kuvitella nahdollisen seurustelusuhteen muutamankin kanssa jos emme olisi varattuja. Viimeaikoina yksi on alkanut kiinnostaa kuitenkin muita enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi