Irtisanoin itseni ja nyt kaduttaa....
Onko enää mitään tehtävissä. Voiko irtisanomista mitenkään peruttaa? En haluakkaan vaihtaa työpaikkaa!!!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:13"]Siis apua! Mikä minua vaivaa??? Milloin tämä kamala ja oksettava olo loppuu :-(. En ymmärrä miksi reagoin näin, painokin tippunut kohta 3 kg. En näe mitään hyvää tulevassa työpaikassani, toivon vain että pääsisin takaisin entiseen paikkaan.. kohta ei ole itkukaan kaukana. ap
[/quote]
Irtisanouduin ja vaihdoin työpaikkaa viime vuonna. Puolisen vuotta meni ahdistuksen vallassa, ja suunnittelin paluuta vanhaan paikkaan. Nykyään olen onnellinen uudessa työpaikassani ja tiedän, et päätökseni oli oikea. Vähän otti aikaa tottua, mut se on ihan luonnollista.
Hieno homma! Minäkin tein uuden työsopimuksen viime viikolla, irtisanouduin juuri ja olen aloittamassa parin viikon sisään uudessa. Nyt mennään molemmat rohkeasti vaan eteenpäin! Onneksi olkoon sinulle, ap!!
Muakin kadutti irtisanoutuminen noin puoli vuotta. Nyt vuosia myöhemmin tuossa vanhassa firmassa on ollut yt:t ja kaikki samaa työtä tehneet potkittu ulos, nykyisellä firmalla taas pyyhkii hyvin ja pääsin haluamaani paikkaan talon sisällä.
Rauhoitu. Se on oikeasti vaan työpaikka.
Vaikka miten kävisit olet kokemusta rikkaampi. Ja onhan sinulla mies tukenasikin, eli tuskin joudutte leipäjonoon ja myymään elimiänne jotta pysytte hengissä...
Kiitos! En osannut odottaa itseltäni tällaista reaktiota, yllätyin täysin. Todella vaikea irrottautua tutuista ympyroistä, "aina" olen ollut samassa paikassa töissä. Tällaiselta ei luultavasti olisi tuntunut jos olisin vaihtanut työpaikkaa esim parin vuoden välein. Lähes 20 vuoteen mahtuu kuitenkin niin paljon iloja ja suruja. Eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa ala sujumaan, toivottavasti :-). ap
Maiju?
Et pääse takaisin kun ajat on kovat, mutta voin edelleen lohduttaa sinua...