Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiselle miehen status on ulkonäköä tärkeämpi?

Vierailija
07.08.2015 |

Tätä olen aina ihmetelly. Kaiken maailman Justin Bieberit, One Directionit, Robinit ja Benjamin Peltoset saavat naiset jahtaamaan itseään. Jos nämä olisivat tavaksia olisiko heillä naisarmeija perässään? Olen myös huomannut että muiden naisten mielipiteet jostain miehestä vaikuttavat paljon siihen miten viehättävänä nainen kyseisen miehen kokee.

Tämä on sikäli mielenkiintoista että miehiä taas ei näyttäisi kiinnostavan naisen status ollenkaan vaan ulkonäkö on se mikä kiinnostaa. Myöskään muiden miesten mielipiteillä jostain naisesta ei vaikuttaisi olevan miehille niin suurta merkitystä. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:43"]Ei ole kyllä noin. Kyllä miehetkin kiihottuu julkkiksista ja tähdistä. Vai luuletko, ettei mies ottaisi mieluummin jotain filmitähteä kuin samannäköistä tavista? itse olen esiintynyt vuosia televisiossa aikoinaan ja kyllä, sain aika seksuaalissävytteistä postia miehiltä. En ole ihmeellisen kaunis, vaan aivan tavallinen nainen. [/quote] Kyllä miehet yleensä ottavat mieluummin ulkonäöltään 9/10 taviksen kuin 8/10 julkkiksen. Kyllä ihan tavikset naiset saavat seksuaalisävytteisiä viestejä somessa mm. kikissä ja istagramissa. Tietysti kun olit esillä TV:ssä, niin, miehet pystyivät ottamaan sinuun paremmin yhteyttä.

[/quote]

Sä olet tuota mieltä. Mun mielipide asiasta on täysin toinen. Kyllä ventovieraalle seksiviestien lähettämiselle luulisi olevan jonkinlainen kynnys, on sitten missä tahansa töissä. Joka tapauksessa se mun "julkisuuteni" oli selvästi viestittelijöille se juttu, ei mun ulkonäköni. Ikääkin oli siinä vaiheessa jo nelisenkymmentä vuotta.

Vierailija
22/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä ulkonäöllä tekee, ap? Paljon enemmän tekee henkisillä ominaisuuksilla ja statuskin on osa siitä, selviytymiskykyä jne. Itselle mies, joka on huomaavainen ja jolla on sydän paikallaan oli tärkeämpi kuin miltä hän näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:23"]Kaikki luettelemasi ovat pikkupoikia. Varhaisteinien) idoleita. Ei siinä iässä status kiinosta vaan se että se on söpö ja laulaa ihanalla äänellä. Aikuisilla naisilla se statuts merkkaa enemmän. Onko miehellä tarpeeksi rahaa elättää perhe.
[/quote]

No, jos vaikka Cheek ei olisi kuuluisa, vaan tavis, olisko hänen helppo saada naisia?
[/quote] Varmasti kaikki naiset näkisivät hänet sellaisena limanuljaskana

Vierailija
24/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiopsykologia selittää tuon. Geenejään ovat tehokkaimmin levittäneet ne naiset, jotka ovat toimineet noin. Me emme polveudu esitädeistä, jotka ottivat miehet, joilta sai lapsille huonoja geenejä, tai joiden miehistä ei ollut apua lasten ruokkimisessa. Ihminen osaa selitellä tekemisiään hienosti, mutta loppujen lopuksi toimii vaistonvaraisesti.

Vierailija
25/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:43"]

Turvallisuuden tunne. Vaikkei se enää tänä päivänä mene niin että mies elättää perheen ja nainen hoitaa lapset. Kai se kuitenkin on vielä tuolla takaraivossa. Ehkä asia alkaa pikkuhiljaa muuttumaan. Ennen naisten työelämään menoa nainen halusi tietenkin lasten isäksi miehen joka piti leivässä perheen. Tätä aiemmin nainen on valinnut miehen joka on voimakas ja elinvoimainen. Joka pystyy saalistamaan perheelle ruokaa ja suojelemaan pedoilta. Kyllä kaikki on aikalailla vieläkin kytköksissä biologiaan ja menneisyyteen. Olisi kiva nähdä miten asiat ovat esim 100 v kuluttua.

[/quote]

Ei se sadassa vuodessa muutu, hyvä jos kymmenessä tuhannessa. Vaistot ovat hyvin syvällä ja muuttuvat todella hitaasti. (Ellei sitten tapahdu jotain suurta mullistusta, jossa vanhasta vaistosta onkin vakavaa haittaa. Silloin vahvavaistoiset tietysti karsiutuvat nopeasti populaatiosta.)
[/quote]

Tästä olen kanssasi eri mieltä. Muutos on alkanut jo. Esim. Feminismi on aika tuore ilmiö.

Vierailija
26/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luettelemasi ovat pikkupoikia. Varhaisteinien) idoleita. Ei siinä iässä status kiinosta vaan se että se on söpö ja laulaa ihanalla äänellä. Aikuisilla naisilla se statuts merkkaa enemmän. Onko miehellä tarpeeksi rahaa elättää perhe.