T kuoli aivoverenvuodon aiheuttamiin komplikaatioihin. Asia käsitelty. Piste.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:37"]
Todella surullista, T oli niin nuorikin vielä. Toivottavasti lapsella edessä valoisampi tulevaisuus kun vanhemmillaan. Hyvä kuitenkin että asioiden todellinen laita kerrottiin.
[/quote]
En kyllä keksi, että miten voisi olla pimeämpi tulevaisuus.. Eikö tuo äitin ja isän elämä ole tavallaan karkeasti sanottuna huonointa mahdollista polkua mennyt ja loppunut.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:37"]Kuka muu käyttää? Teiniäideistä siis?
[/quote]
sarita siis käytti, nyt kai lopettanut. Olihan se siinä ohjelmassakin katkolla
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:26"]Miten ihmeessä spiidi voi aiheuttaa aivoverenvuotoa?
[/quote]
Juuri näin. Ihmeellisiä luuloja narkkareilla. Olen teholla töissä. Kaikista aineista voi sinne päätyä ja kuolla. Itse aine aiheuttaa välillisesti lukuisia kuolemia. Ties kuinka itsemurhaa tai tappoa olisi vältetty ilman aineita. Amfetamiini aiheuttaa sellaiset 10-20% yliannoskuolemista. Että niin siihen voi vaan kuolla. Kumma juttu.
Eipä kukaan päätä alkaa aineita vetämään. Se on yleensä monien tekijöiden summa.
Itse olen alkoholistiperheestä ja oli se päihde kuin päihde - jos ihminen ei pysty olemaan erossa siitä niin ei pysty :/ Äitini on tällä hetkellä pyörätuolissa kun on ryypännyt itseltään terveyden. Itse olen jo 25 v, että minua se ei enää niin liikuta, mutta kyllä nuo lapsenlapset kyselevät aina mummon perään..
Onneksi itse ei ole kiinnostusta päihteisiin, on nähnyt niin läheltä mitä ne vievät.. Ja mitä tuovat: terveys menee, rahat menee ja läheiset eivät jaksa ikuisuuksiin sitä toisen tukemista, jos ei ole halua parantua - niinpä siinä menettää perheensäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:37"]Kuka muu käyttää? Teiniäideistä siis?
[/quote]
[/quote]
No onkohan lopettanut. Porkkanaa ainakin tehnyt ja muutakin sekoillut
Aloittiko huumeidenkäytön lapsen synnyttyä? Vai käyttikö ennen?
Hirveesti kuollut kaikkia "julkkiksia".. Taru, laura, Tanja :/
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:37"]Kuka muu käyttää? Teiniäideistä siis?
[/quote]
[/quote]
No onkohan lopettanut. Porkkanaa ainakin tehnyt ja muutakin sekoillut
[/quote]
Mitä porkkanaa
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:39"]
Ihan kauhea kuinka äiti ihminen rupeaa vetämään kamaa.Pieni lapsi ja silti huumekierteeseen ajautui.Todella hirveää.Ei tulis mieleenkään vetää kamaa kolmen lapsen äitinä ja näin tuhota omien lapsien,oman sivussa.Onnea Oonalle elämään.Ja isot pisteet kaikille niille äideille jotka on lopettanut kaman käytön saatuaan lapsia.
[/quote]
No mitä sun pisteiden annolla on merkitystä kun jos retkahtaavat niin vedät maton jalkojen alta ? Voivottelisit itseäsi !
Kukaan ei sinun pisteitä ja sääliäsi kaipaa. Ajattelisit nyt itsekkin kuinka itsekäs olet !
Onkohan Oona ollut jo kauan aikaa huostassa/isovanhemmillaan? Toivottavasti hänen ei ole tarvinnut ainakaan elää narkkiäidin kanssa ja sitä menoa katsellen. :(
Todella surullista, T oli niin nuorikin vielä. Toivottavasti lapsella edessä valoisampi tulevaisuus kun vanhemmillaan. Hyvä kuitenkin että asioiden todellinen laita kerrottiin.
[/quote]
Ette te mitään hyväntahtoisia ole. Ei mene läpi teidän typerä logiikka.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:41"]
En kyllä keksi, että miten voisi olla pimeämpi tulevaisuus.. Eikö tuo äitin ja isän elämä ole tavallaan karkeasti sanottuna huonointa mahdollista polkua mennyt ja loppunut.
[/quote]
Totta, huonosti ilmaistu. Toivottavasti lapsi ymmärtää olla aloittamatta päihteiden käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:37"]
[/quote]
Ette te mitään hyväntahtoisia ole. Ei mene läpi teidän typerä logiikka.
[/quote] aina meitäkin löytyy.
Onkohan seuraava Kakola Crista[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:44"]Hirveesti kuollut kaikkia "julkkiksia".. Taru, laura, Tanja :/
[/quote] Kakola Crista voi olla seuraava.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:47"]
Onkohan Oona ollut jo kauan aikaa huostassa/isovanhemmillaan? Toivottavasti hänen ei ole tarvinnut ainakaan elää narkkiäidin kanssa ja sitä menoa katsellen. :(
[/quote]
Iltasanomien uutisissa luki että Oona on asunut Tanjan isällä jo vuoden.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:44"]
Hirveesti kuollut kaikkia "julkkiksia".. Taru, laura, Tanja :/
[/quote]
Kuka Taru?
Surullisen uutisen tuosta tekee vain se että häneltä jäi pieni lapsi... Narkit joutavatkin kuolla pois, hyvä että kuolivat nuorena eivätkö kerenneet pilata sen pikku lapsen elämää. Rappiojuopoille toivon samaa kohtaloa
Miten ihmiset täällä kuvittelee että lapsi ehkäisi huumeiden käytön? Narkkari on narkkari, oli sillä lapsi tai viisi. Ei siinä paljon äitiys/isyys paina kun ainetta on saatava.