Pimut salilla
Käykö muille niin, että kuntosalilla nuori pimu asettuu eteesi peilin eteen? Taas kävi niin, että olin heiluttamassa kahvakuulaa salilla ja peilin edessä oli vapaata tilaa vierekkäin n neljälle ihmiselle. Jostain käsittämättlmästä syystä tuo tyttö asettyi aivan suoraan eteeni kyykkäämään. No jouduin itse siirtymään sivummalle, jotta näkisin itsekin jotain. Eli ei siis ryhmäliikuntatunti vaan ihan puolityhjällä salilla oltiin. Toinen juttu mitä olen huomannut, niin samanlaiset nuoret pimut yrittävät aina mennä jumppamatolleni, vaikka siinä olisi avain ja juomapullo ja irse nousisi siitä vain hetkeksi palauttamaan käsipainot tyyliin metrin päähän telineeseen. Koskaan kukaan muu kuin nämä laitetyt nuoret tytöt eivät toimi samoin. Onko heillä jotain hampaankolossa nelikymppisiä naisia vastaan vai ovatko niin uppoutuneita itseensä, että eivät edes huomaa ketään muuta?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:05"]
Aika usein sellaiset noin 15-vuotiaat pimut tulevat treenaamaan minun eteeni. Johtuu varmaan siitä, että olen uljas ja ylväs uros ja he himoitsevat minua. Ovat ihan hyvännnäköisiä, mutta käyttävät säälittävän pieniä painoja. Sellaisilla ei minuun vaikutusta tehdä. Vinkiksi teinitytöille: opetekaa bodaamaan. Oikeasti.
[/quote]
Opettelepa myös parit itsepuolustusliikkeet, kämmensyrjäisku nenäluuhun tiputtaa "bodaajan" kadulle erittäin tehokkaasti. Ei ne lihakset vaan se nopeus. Sä kun olet salilla treenaamassa, niin sillä välin sun muija saa kyrpää perseeseen.
[/quote]
Paniko joku bodaaja sinua perseeseen vai mistä tuo yhtäkkinen vihamielisyys?
[/quote]
No ei pannut, mutta te bodaaja-wannabeet olette vaan niin huvittavia välistä. Ei teistä tappajiksi ole, kun persettäkin annatte.
Tuohan on vaan kivaa ;) Miestreenaaja
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:05"]
Aika usein sellaiset noin 15-vuotiaat pimut tulevat treenaamaan minun eteeni. Johtuu varmaan siitä, että olen uljas ja ylväs uros ja he himoitsevat minua. Ovat ihan hyvännnäköisiä, mutta käyttävät säälittävän pieniä painoja. Sellaisilla ei minuun vaikutusta tehdä. Vinkiksi teinitytöille: opetekaa bodaamaan. Oikeasti.
[/quote]
Opettelepa myös parit itsepuolustusliikkeet, kämmensyrjäisku nenäluuhun tiputtaa "bodaajan" kadulle erittäin tehokkaasti. Ei ne lihakset vaan se nopeus. Sä kun olet salilla treenaamassa, niin sillä välin sun muija saa kyrpää perseeseen.
[/quote]Kylläpä kalahti.
Ohis, mutta pakko kirjoittaa, mitä minä, 40+, vuosia salilla käynyt nainen ajattelin just hetki sitten salilla nuorten kollien touhuja katsellessa... Eli mistä kuntosalilla erottaa keskenkasvuisen pojan aikuisesta miehestä? Miehet siivoavat jälkensä: tyhjentävät levypainot jalkaprässistä yms ja vievät paikoilleen, nostavat käyttämänsä käsipainot oikeille paikoilleen telineisiin. Pojat jättävät kaiken niille sijoilleen. Vissiin äiti siivoaa vielä heidän jälkensä kotona. (ja juu, tänään en viitsinyt asiasta huomauttaa. )
Itsepuolustus ei taida olla sama asia kuin itsetunto.
Jos ap olisi mies, niin vastaanotto olisi toinem. Tätäkin käy, enkä jaksa väistää, vaan tuijotan maisemia, kun kerran siihen eteen on pakko päästä.
Tunnen myötähäpeää ajatellessani näitä nelikymppisiä jenkkakahvoineen hutkimassa salilla. Voi käydä itsetunnon päälle, kun parikymppinen hyvin treenattu pimu tulee siihen viereen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:59"]
Ei ainakaan minua haittaisi, jos joku timmissä kunnossa oleva tyttö tulisi vapaaehtoisesti eteeni kyykkimään.
http://www.stara.fi/2013/08/29/georgina-mcconnell-on-kehonrakentaja/
Uuuhh... Sycks!
Eisuaakiäntää savolainen kirjoitti:
Pimu salilla = Sami Pilulla.
Pimu salilla = Samu pilillä
Vierailija kirjoitti:
Minä olin siinä jo entuudestaan, se tyttö tuli eteeni... ja olin kahvakuula-alueella, hän oli hakenut tangon muualta siihen.
Olen käynyt salilla 15 v eli en ihan untuvikko ole, sitä ennen tanssi- ja jumppatunneilla ennen kuin se tyttö oli syntynytkään. Koskaan ennen en ole tällaista huomannut kuin tänä vuonna ja nyt ihan koko ajan. Onko nykyisten nuorten sukupolvi itsekeskeisempää kuin ennen vai johtuukohan tuo siitä, että näkevät minussa oman äitinsä ikäisen naisen?
Tuollaisia törppöjä oli jo 80-luvun puolivälissä, kun minä ryhdyin käymään salilla. Ovat siis itse melkein mummoiässä nykyisin. Punttisalilla istuskeltiin ja oiottiin säärystimiä ja vilkuiltiin muita hyväksyvästi tai paheksuvasti, aerobicissa tungettiin peffa heiluen eturiviin ja solariumkopin kahvaa käytiin kiskomassa etuajassa, mutta itse jäätiin sinne aikaa viettämään. Osa ihmisistä vain on tuollaisia, aina ekana tärkeysjärjestyksessä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:05"]
[/quote]
[/quote]
Joo, sadan metrin juoksijathan on tunnetusti ihan lihaksettomia...