Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa perusteellisesti miten kissa muuttaa elämää!

Vierailija
07.08.2015 |

Olen siis aikeissa hankkia kissa, olen lukenut paljon kissoista mutta nyt haluaisin kuulla ihmisten omakohtaisia kokemuksia miten kissa talossa muuttaa elämää. Siis sellaisia mitä ei voi muuten tietää kun kokemuksesta vasta on se kissa. Ei mitään että rahaa palaa jne sehän on ilmiselvää mutta tuliko kissan mukana jotain odottamatonta ? Kiitos :)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yllätti se, miten riehakas kissanpentu voi olla. Mulla on ollut kisu ennenkin, mutta en muistanut ollenkaan miten paljon energiaa mahtuu pieneen kissaan! Menee pitkin seiniä, hyökkäilee jalkoihin, tekee kuperkeikkoja, vaanii sängyn alla jne... Välillä meinaa hermo mennä. Mutta se unohtuu, kun kissa taas kehrää ja kiehnää kainalossa :-)

Vierailija
62/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas eläinsuojeluyhdistykset täynnä hylättyjä kesäkissoja, sieltä voisi löytyä sulle ehkä sopiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä tuli juuri mielenkiintoinen minisarja kissoista, hännän näyttäminen pystyssä muille kissoille tarkoittaa ilmeisesti sitä ettei minkäänlaista rähinöintiä ole luvassa.

Vierailija
64/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa vie koko sydämen ja reilusti yli puolet sängystä.

Vierailija
65/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Kerrothan sitten millaiseen ratkaisuun päädyt kissakaverin hankinnassa? :) Itse suosittelen myös harkitsemaan kissan/kissojen ottamista jonkin eläinsuojeluyhdistyksen kautta. Ensikissaksi jonkin kovin vaikean taustan omaavan vanhemman kissan ottaminen voi tietty olla haasteellista vaikkakin myös erittäin palkitsevaa. Käytännön eläinhyväntekeväisyyttä parhaimmillaan joka tapauksessa. Eläinsuojeluyhdistyksillä (esim Tampereen seudun Kissojen katastrofiyhdistys KKY, Kisu ja Boondocks sekä Helsingin HESY) on tarjolla toki myös pentuja. Hyviä koteja kaipaavia kissoja on taas kesän jäljiltä jopa valitettavan paljon. Onnea matkaan sinulle ja kissallesi :)

Vierailija
66/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan opettaminen valjaisiin vie aikaa. Jos niin aikoo tehdä, kannattas totuttaminen aloittaa heti. Myöhemmin on sitten kissan kiva käydä ulkoilemassakin turvallisesti.

Vierailija
67/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja on joka paikassa ja paljon varsinkin karvanlähtöaikaan, valmistaudu siis siistimään vaatteesi teippiharjalla ennen uloslähtemistä :D

Vierailija
68/68 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu kannattaa unohtaa kokonaan, ellei sinulla ole mahdollista totuttaa kissaa hoitolaan pennusta asti, tai saada hoitajaa kotiisi poissaolosi ajaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi