Kamalimmat/ihmeellisimät näkemäsi ihmisten tyylit?
Iskäfarkut, minihametta lihavalla, tuulipuvun kanssa korkkarit...onhan näitä.
Kommentit (101)
Pahin tyyli on mun mielestä sellainen, että naisella on liian suuret ja roikkuvat vaatteet esim. liian iso virttynyt t-paita, lököttävät farkut ja lenkkarit, liian suuri kansitakki tai vastaava. Yleisväritys harmaa, ruskea tms. neutraali. Yleensä tässä on yhdistettynä värjäämätön maantienvärinen poika tai polkkatukka tai ylikasvanut tukka sitaistuna ponnarille, ei meikkiä. Tää on vaan mun mielestä pahin tyyli, näyttää siltä että ei pineintäkään kinnostusta omaan ulkonäköön, ollaan vedetty miehen liian isot ylijäämä vaatteet niskaan. Ikää on vaikea näille arvioida, voi olla mitä tahansa 20-50 ikävuoden välillä. Tulee surullinen olo, tuntuu että ihminen ei välitä ollenkaan itsestään.
Itsellä gootit, bensalenkkarijuntit ja suomifinlandperkelemiehet. M25
Yhden nuoren naisen tyyli jäi kyllä mieleeni: vyötärömittainen pusakka, sähkönsiniset spiderman-kuviolliset legginsit ja kirkkaankeltaset kumisaappaat.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:32"]
Tänään taas näin jonkun kunnan "kulttuuri-tädin" punaset piikki hiukset, kirkkaan punasta huulipunaa. Huopa helmet ja korvikset ja joku "kivan värikäs ja uniikki" viittatekele päällä. Ja ikä 50+ ne on joka paikassa samanlaisia:)
[/quote]
On noita nuoremmillakin. Mutta aina ne on jotain kulttuuri- tai taidetätejä.
Mustat alushousukäyttöön tarkoitetut legginssit joista pikkarit iloisesti paistaa yhdessä kamelinvarpaan kanssa. Nuorekas lyhyt t-paita ilman rintsikoita. Kiilakorko sandaalit. Pyöreän anopin 63 v. siisti päiväasu.
Amispoikien tyyli:
http://www.suomentyovaate.fi/images/kodiak_topattu_tyopusakka_c_148_1_1205_b0a.jpg
Vapaa-ajallakin päällä, aina putipuhtaana. Käyvät kaupassa, ajelevat kaupungilla ympyrää... Matkassa tyttöystävä jolla aina meikki ja siistit vaatteet. Aina naurattaa kun näen niin epäsuhtaisen parin. =)
Näin tänään naisen, joka muuten oli ihan tyylikäs, mutta housuina oli juoksutrikoot. Ilmeisesti tämä persausten esittely on nyt muotia, mutta musta se on kyllä tosi mauttoman näköstä.
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Musta on kiva että on erilaisia tyylejä eikä kaikki näytä samalta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:56"]
http://i4.aijaa.com/b/00653/13407344.jpg
[/quote]
Mä olen sanaton.
[/quote][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:56"]
http://i4.aijaa.com/b/00653/13407344.jpg
[/quote]
Mä olen sanaton.
[/quote]
Tietyllä tavalla kadehdin Tuksua. Se laittaa päälleen just mitä haluaa ja paskat nakkaa siitä mitä muut sanoo.
pari ihmistä lähipiiristä!
tuttava numero 1: AINA siniset farkut, nuhruinen beige/ruskea/harmaa huppari/takki kokoa xl vaikka kyseinen ihminen on kokoa s, valkoiset peruslenkkarit . ei meikkaa, omituisesti nyrhitty hailakanruskea polkkatukka. ei koruja paitsi vihkisormus.
tätä ihmistä katsellessa tulee aina olo, ettei välitä itsestään!
tuttava numero 2: ohut, rasvaisen ja epäsiistin näköinen olkapäille yltävä pinkiksi värjätty tukka. epätasaisesti sudittu meikkivoide , hampaisiin tarttunutta huulipunaa, silmissä rajaukset ihan miten sattuu. ja kyseessä ei ole teini, vaan kolmekymppinen ! kokonaisuuden kruunaavat karmivat, kiilakorkoiset tennarit joissa tepastelee lumen tuloon asti.
Beiget vaatteet keski-ikäisillä päästä varpaisiin!
Ihmisten pukeutumisessa ärsyttää "kertakäyttöisyys". Ostetaan halpavaateliikkeistä trendikkäitä vaatteita, katsomatta materiaalilappuja, jotka nukkaantuvat ja kulahtavat viimeistään vuoden sisällä. Sitten onkin jo aika uusia koko vaatekaapin sisältö.
Muoti on omaakin sydäntä lähellä, mutta niin myös ekologisuus. On sairasta, että esimerkiksi teepaitoja saa vitosella ja ballerina-avokkaita kympillä. Edellämainitut H&M-jalkineet vieläpä näyttävät linttaanastutuilta usein jo parin käyttökerran jälkeen, puhumattakaan siitä, mitä ne aiheuttavat jalkojen hyvinvoinnille.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:31"]Iskäfarkut?
[/quote] housut, jotka roikkuu pyllyn ja reisien kohalta ja liian lyhyet lahkeet. Näkee lihavill ukoil varsinki
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:47"]
Saapaspiikkikengät
[/quote]
????
Piikkari siis nämäkö?
http://www.urheilujakone.fi/tuote/asics-piikkarit-hyper-md-es/87181081170/
Turkikset