Kamalimmat/ihmeellisimät näkemäsi ihmisten tyylit?
Iskäfarkut, minihametta lihavalla, tuulipuvun kanssa korkkarit...onhan näitä.
Kommentit (101)
Minä oon törmänny semmoseen ilmestykseen ku 50+ keskivartalolihavuudesta kärsivä naikkonen jolla tuulitakki, mustat verkkarit joissa raitaa sivulla ja leveet lahkeet yhdistettynä nahkakorkkareihin. Kipkop vaan kaupassa köpöttää menemään tomerasti aviomiehen ressukka perässä kulkien kori kädessä kun nainen johdattaa mihin mennään. Tiiän naisen myös entisenä siwan kassana ja erittäin kipakka naikkonen, semmonen röökiääni yms.
Näin kerran keski-ikäisen naisen jolla harmaantunut tukka ponnarilla, violettisankaiset lasit, lila takki, lila laukku, lilat housut, lila paita, lilat kengät.. Olin vähä sillee että eikö tossa nyt oo liikaa violettia :D varmaan sen kotiki oli ihan violetti..
Gootit(kaikki alaryhmät) ja punkkarit.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:32"]Näin kerran keski-ikäisen naisen jolla harmaantunut tukka ponnarilla, violettisankaiset lasit, lila takki, lila laukku, lilat housut, lila paita, lilat kengät.. Olin vähä sillee että eikö tossa nyt oo liikaa violettia :D varmaan sen kotiki oli ihan violetti..
[/quote]
Oliko tämä Porissa?
Näin juurikin tänään aamulla jotain todella "karmivaa". Todella pitkä (about 180cm ilman kenkiä, ei ehkä liity asiaan tuo pituus, mutta korostui vielä kenkien takia) nainen, jolla oli goottiasu päällä, todella sotkuiset mustat pitkät hiukset ja vAAAAltavan korkeat mustat (pvc?) saappaat polveen asti. Musta goottimekko niitteineen yletti saappaisiin asti juuri ja juuri.
Lähinnä shokeerasi siitä syystä, että ikää oli noin 60 vuotta tällä naisella. Ja bongauspaikka Kouvolan Prisma.
Farkkuhame on järkky aivan kaikilla. Vaate joka litistää kaikki muodot ja alavartalo näyttää sellaselta kummalliselta palikalta.
Hame, t-paita ja lenkkarit. On tosi typerä yhdistelmä.
Semmoinen tiukka, joustava "retrovyö" jonkun topin päällä ja jenkkihuivi pantana päässä. Näkee yleensä lihavilla tatuoiduilla naisilla!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:25"]Ei lisättävää: http://chicago187.blogspot.fi/2014/08/olen-miesapina.html
[/quote]
Hyi vittu :D olenko minäkin muotibloggaaja jos puen päälleni kuusi kokoa liian pienet vaatteet ja jätän tukan viikoksi harjaamatta?
Legginsit + hame ja legginssit+sortsit. Miks ei voi sit suoraan laittaa housuja. Sekä nää shokkivärit hiuksissa, varsinkin aikuisilla.
Sukat jalassa ja kenkinä jotkut avokkaat. Kerran kans kaupassa joku +50v nainen oli lyhyessä paidassa, ilman housuja. Sillä ei ollu ees alushousuja, sattui nimittäin juuri kumartumaan kun kävelin sen ohi. Samaisen naisen oon nähny kulkevan kaupungilla päässään moppi. Semmonen missä on niitä lankoja, mitälie. Mutta tää nyt onkin omalaatuinen tapaus.
Liian pienet tai suuret vaatteet kenellä tahansa. Tällainen pukeutuminen korostaa vääriä kohtia vartalosta. Esim liian kireä paita ja liian kireät matalalantiofarkut saa joka paikan pursuamaan, vaikkei aivan överilihava olisikaan.Toinen ääripää on (yleensä miehet), jotka pukeutuu aivan liian isoihin vaatteisiin juhlapuvusta lähtien. Mikään ei istu ja normaalin kokoinen mies näyttää säälittävältä riukukepiltä suurten vaatteiden alla.
Itse käytin tyytyväisenä raskauden loppuun saakka normaaleja paitoja, joiden alla oli pitkä toppi. No, näytin lähinnä Homer Simpsonilta, kun näin jälkikäteen ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:56"]
http://i4.aijaa.com/b/00653/13407344.jpg
[/quote]
Mä olen sanaton.
Pari, kolme saman ÄO:N omaava kirjoittaja tehtailee nykyään lähes kaikki aloitukset ja sisällöt. Tässä ja monessa muussa ketjussa se oikein paistaa läpi. Täällä on nykyään tylsää. lähden ulos.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:55"]Ananastukka, voi miksi :(
[/quote]
Sellainen kusenkeltainen pystytukka ja muuten on siili/kalju on ihan hirveän näköinen, mutta esim. Alla oleva on kivan näköinen :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:01"]
Sukat jalassa ja kenkinä jotkut avokkaat. Kerran kans kaupassa joku +50v nainen oli lyhyessä paidassa, ilman housuja. Sillä ei ollu ees alushousuja, sattui nimittäin juuri kumartumaan kun kävelin sen ohi. Samaisen naisen oon nähny kulkevan kaupungilla päässään moppi. Semmonen missä on niitä lankoja, mitälie. Mutta tää nyt onkin omalaatuinen tapaus.
[/quote]
Johanna Tukiainen?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 04:28"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:43"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:32"]Ihmisten pukeutumisessa ärsyttää "kertakäyttöisyys". Ostetaan halpavaateliikkeistä trendikkäitä vaatteita, katsomatta materiaalilappuja, jotka nukkaantuvat ja kulahtavat viimeistään vuoden sisällä. Sitten onkin jo aika uusia koko vaatekaapin sisältö.
Muoti on omaakin sydäntä lähellä, mutta niin myös ekologisuus. On sairasta, että esimerkiksi teepaitoja saa vitosella ja ballerina-avokkaita kympillä. Edellämainitut H&M-jalkineet vieläpä näyttävät linttaanastutuilta usein jo parin käyttökerran jälkeen, puhumattakaan siitä, mitä ne aiheuttavat jalkojen hyvinvoinnille.
[/quote] kaikilla ei ole varaa ostaa laatua ja kallista. Hienoa että on edullisia liikkeitä niin köyhemmätkin voivat ilmaista itseään pukeutumisella ja pukeutua muodikkaasti jos haluavat.
[/quote]
Miten heillä sitten on varaa ostaa sitä halpista kun kohta pitää taas ostaa uusia? Satsatkaa laatuun ja ajattomaan tyyliin, älkää paskaan ja muotiin.
[/quote]
Mulla ei valitettavasti ole varaa ostaa kallista ja ajatonta. Osta HMltä t-paidan vitosella ja se kestää pari vuotta. Esimerkiksi Nanson t-paidat maksaa alkaen 35€. Voin siis 14 vuoden ajan ostaa joka toinen vuosi HMn t-paidan samalla rahalla kuin tuo Nanson t-paita maksaisi. Kestääkö Nansonkaan t-paita arkikäytössä 14 vuotta?