Mitä sä tekisit?
Tapasin baarissa miehen, jonka kanssa synkkasi hyvin. Oltiin molemmat suurinpiirtein selvinpäin, joten ei oo kyse mistään kännisekoilusta. Hän saattoi mut kotiin kun olin kävellen liikenteessä. Matkalla hän kertoi tapailevansa tiiviimmin yhtä tyttöä, mutta he eivät seurustele koska tää tyttö ei halua. Noh, mä kutsuin hänet sisälle ja päädyttiin sänkyyn. Juteltiin aamuun asti tosi paljon kaikkea, ja hämmästeltiin yhdessä sitä, miten hyvä ja luonteva on olla toisen seurassa. Puhuttiin myös siitä että olisko heillä kuitenkaan tulevaisuutta seurustelun suhteen, koska muuten hän ei olisi mun luona jos kaikki olisi hyvin. Aamulla kun mies teki lähtöä, hän pelkäsi kiinnijäämistä, eikä siksi vaihdettu numeroita tms.
Sitten itse ongelmaan. Mä en saa sitä miestä mielestäni. Mulle jäi kumma tunne, koin tosi vahvaa yhteyttä hänen kanssaan, ja tiedän että hän tunsi samoin. Mua jäi harmittamaan se, etten ilmaissut omasta puolestani tarpeeksi selvästi sitä, että mulla oli oikeesti tosi kivaa ja että se ei ollut mulle mikään yhden yön juttu, vaan haluaisin ehdottomasti nähdä uudestaan.
Pitäiskö mun laittaa sille viestiä esim facessa? Ja ehdottaisinko suoraan että käytäiskö vaikka kahvilla, vai enemmän muotoilla viesti silleen, että heitän hänelle pallon ilman suoraa ehdotusta uudelleen näkemisestä? Äh, tää on vaikee tilanne kun sillä on se tapailukuvio, mutta se on kuitenkin virallisesti sinkku, eli mä en oo vikittelemässä mitään varattua. MITÄ SÄ TEKISIT?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:22"]Kyllä toi siltä kuulostaa, että tyyppi on oikeasti varattu, ei vaan halunnut myööntää sitä.
[/quote]
Antaisin ääneni tälle. Miksi pelkäsi jäävänsä kiinni jos kerran kuitenkin on sinkku? Sua kusetettiin.
Oi kuulostaa ihanalta sattumalta! :) mulla on tän kanssa just sellanen strangers in the night-olo! Oon melko varautunut ihminen ja harvoin bongailen ketään baarista kun en helpolla anna itestäni mitään. Tää mies oli aika jännittynyt kun tultiin mun luo sisälle, mulle tuli sellanen fiilis että ei oo kovin usein tämmöstä tehnyt. Toki osaahan ne pelurit myös esittää paljon muuta mitä todellisuus on :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:07"]Mut haluuko se kuulla musta enää mitään, koska ei halunnut vaihtaa numeroita... Enkä myöskään halua vaikuttaa stalkkerilta et oon urkkinut sen facesta :DD
[/quote]
Jos nimenomaan sanoi, ettei halua vaihtaa "kiimnijäämisen pelossa" numeroita, niin en usko että oli hirveän kiinnostunut. Uutta kehiin vaan!
Mutta se asia mikä mua tässä mietityttääkin on se, että olisko asia ollut toisin jos mä olisin näyttänyt sille sen, että oon kiinnostunut näkemään uudestaan! Miks ihmisen pitää olla näin varautunut! Myötäilin vaan sitä ku se pohdiskeli, mun olis pitänyt sanoa sille miltä musta tuntuu.
Laita viesti. Jos ei vastaa, tiedät ettei ollu tosissaan. Jos vastaa, niin hyvä. Tiedät ainaski missä mennään.