Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Laura nimi on niin suosittu?

Vierailija
29.09.2006 |

Tää on nimi johon törmään tosi usein. Esikoisen luokalla oli aikoinaa 2 Lauraa ja muilla luokilla lisää. Koulua vaihdettiin ja taas oli Lauroja luokalla. Kuopuksen päiväkotiryhmässä on myöskin 2 Lauraa. Tuttavapiiristä löytyy myös Lauroja.

Usein tää nimi tulee vastaa lehdissä ym. paikoissa.



Mä ihmettelen? toisaalta kun Laura on nimi jota en koe kauniinksi, niin ehkä sen takia kiinnitän suosioon huomiota.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi