Kuka tippuu tänään Mallikoulussa? Mä veikkaan vanha tanttaa Joannaa tai Suvia
Kommentit (2)
Vähän hölmöä, kun joissain lehdissä on kuvia, joissa se Marita ja Laila pärtsäilee tyttöjen kanssa kaupungilla, kaikenlaisissa kekkereissä. Samoin Essi on antanut lausuntoja anoreksiastaan. Viime Seiskassa Maritan kanssa kuvassa olivat Joanna , Janette ja se jo tippunut Kaisa. Eli mitä ilmeisimmin myös Joanna ja Janette tippuvat (siis ovat jo ajat sitten tippuneet-ohjelmahan ei ole suora) , samoin Essi kilpailun edetessä, sillä en usko, että voittaja ja muut hyvin pärjänneet keikoilisivat vielä julkisuudessa, sillä ohjelmahan on tehty jo viime vuoden puolella ja tämän kevään aikana, joten ne " pärjänneethän" ovat aivan varmasti jo tiedossa ja heidät pidetään poissa julkisuudesta. Lienevät jo jossain Milanossa tms. Eli summa summarum: lopussa ovat enää Hanna, Anni, Sanni ja Liisa!!!
Mä toivoisin Annin tippuvan. Koska hän on tosi ärsy ja lapsellinen.
Vois veikata vaikkapa Aneten putoavan tuomariston mielestä.
Ps. Tuleeko muilla mieleen Sannista edellisen Mallikoulun Sini? Minusta heissä on jotain samaa...