Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä naimisiin mennessä täytyy tuntua?

Vierailija
06.08.2015 |

Olen menossa kuun lopulla naimisiin, mutta minusta ei yhtään tunnu, että tämä on elämäni mies. Minusta tuntuu, että rakastan tätä miestä ja että hän on hyvä mies ja erinomainen isä, mutta ei tämä tunnu lainkaan elämäni mieheltä. Ei minulla ole lainkaan sellaista oloa, että tahdon perustaa tämän miehen kanssa pysyvän elämän, vaikka lapsiakin on jo kolme, joista vanhin on kuusi.

Pitäisikö häät perua vai onko tämä vain jotain häästressiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se on ihan oikea tunne. Kerro miehelles että et ehkä kuitenkaan halua naimisiin. Se tulee muuten olemaan yhtä helvettiä myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on juuri se syy, miksi naimisiin pitäisi mennä ennen lapsia. Ehtii miettiä mitä todella haluaa, ja ehtii erota ennen kuin ollaan tilanteessa, jossa puoliso ja lapset sitten maksaa siitä kriiseilystä, että itse ei viitsinyt aiemmin ns. tehdä välitilinpäätöstä elämästään. Ahdistus liittyy useimpiin ns. pysyviin asioihin elämässä, joten olisi hyvä miettiä pysyvät sitoumukset alkaen siitä joka on helpointa purkaa, eli avioliitosta. 

Mutta mulla on hyviä uutisia. Todennäköisesti sinäkään et ole sille miehelle se unelmien täyttymys. Olet hyvä ihminen ja hyvä äiti ja hän rakastaa sinua, mutta parhaimmillaankin olet vaan se b-vaihtoehto niille unelmille, mitä miehellä on puolisosta ollut. Useimmat meistä ovat. Sellaista on elämä.

Teillä on jo lapsiakin, joten sulla on varmaan muutenkin realistinen asenne elämään. Tiedät jo, ettei sellaisia romanttisia hömpötyksiä siitä, miltä avioliiton solmimiseen "pitäisi" liittyä, kannata ottaa niin tosissaan. Te haette nyt juridisen turvan kaikelle sille hyvälle, mitä elämässänne on, ei tähän asiaan kannata suhtautua sen intohimoisemmin.

Vierailija
4/4 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on peruskauraa