Mitä ilkeyksiä tullut tehtyä lapsena? :)
Mitä kepposia tai ilkeyksiä tullut tehtyä lapsena, siis ala-asteikäisenä? :)
- polttanut kaverin kanssa kuivaa "koiranputkitupakkaa" :D
- rikkonut ikkunan kivellä
- heitellut kananmunia siskoni keinuhevoseen
t. mies 32v
Kommentit (73)
Ei mitään. Olin todella kiltti lapsi. Kympin tyttö. No joskus piilotin pahaa ruokaa taskuihini ruokapöydässä, kun en halunnut pahoittaa äidin mieltä. Ja syötin sen jäljestäpäin meidän koiralle.
Kun ala-asteella oli jäykkisrokotus, menin ekana sisään koska olin aakkosissa ensimmäinen. Rokotus ei oikeasti sattunut sen kummemmin, mutta kun tulin takaisin odotushuoneeseen, vajosin polvilleni lattialle ja olin ulvovinani tuskasta. Kaikki muut tytöt kauhistuivat, ja eräs neulakammoinen tyttö (jota inhosin ja päinvastoin) purskahti itkuun. Eikä tuo teko ainakaan meidän välejämme lämmittänyt :D
- Mekin polteltiin kamujen kanssa "koiranputkitupakkaa"
- Pistin isoveljeni hammasharjaan saippuaa. Kostoksi hän opetti minulle, mitä intiaanihieronta on.
- Lastentarhan päikkärihuoneessa huusin aina "mitä sitten tapahtui!?" kun opettaja oli saanut sadun luettua ja suurin osa oli juuri nukahtanut. Tökin myös aina yläpuolellani nukkuvia telttasängyn kankaan läpi.
- Naapurin poikien kanssa käytiin perunavarkaissa ja soiteltiin läpi kaikki kotikadun ovikellot.
Tapettiin siilejä, kissoja, koiria, jäniksiä, lintuja. Ilmakivääreillä, kivillä, kepeillä, bensalla ja ties millä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:14"]
Tapettiin siilejä, kissoja, koiria, jäniksiä, lintuja. Ilmakivääreillä, kivillä, kepeillä, bensalla ja ties millä.
[/quote]
Tämä oli sitten vitsi :) T. Viestin kirjoittaja.
Ällöttää amerikkalaiset populistiset ja banaalit leffat, joissa penikat kiusaa isompiaan, eli jotain aikuista. Eikö tuo ole jo niin nähty, tiku ja taku kiusaamassa isompaansa, possut sepe sutta.
Yleensäkin se kiusaaja on lähes aina nuorempi, koska vanhemmat puuttuvat helposti pienemmän kiusaamisen, mutta isomman sallitaan.
No tästä seurauksean, kukaan ei halua tietenkään, että oma lapsi on vanhin missään hoitopaikassa, koska vanhimman rooli on paska nakki. Eivätkä nykyään edes leiki keskenään kuin samanikäiset, koska se nähdään vääränä vanhempien toimesta, iso nähdään helposti lähestulkoon pedona ja jos jotain sattuu niin isoimmalla on vastuu.
Eli lasten harjoittama väkivalta on usein vanhempien hyväksymää. Naureskellaan lasten nähden. Ja muistellaan omia juttuja.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:08"]
Varastin pari kertaa kaupassa, varastin siskon säästöpossusta karkkirahaa, lintsasin hirveästi ylä-asteella, join alkoholia teininä kaupungilla, soiteltiin pihapuheluita, varastin tupakkaa sukulaiselta monta askia. Sitten meninkin yliopistoon ja työskentelen nyt akateemisessa ympäristössä :) Olen suorastaan yltiömoraalinen nykyään. Olkaamme siis armollisia näille nykyajan lapsille.
[/quote]
Mutta sinähän olitkin hyvä ihminen jo lapsena, et ole kiusannut ketään. (no omaa siskoa ei lasketa)
Varastin ruokaa, kun vanhempien rahat meni viinaan.
Lisää