Mitä ilkeyksiä tullut tehtyä lapsena? :)
Mitä kepposia tai ilkeyksiä tullut tehtyä lapsena, siis ala-asteikäisenä? :)
- polttanut kaverin kanssa kuivaa "koiranputkitupakkaa" :D
- rikkonut ikkunan kivellä
- heitellut kananmunia siskoni keinuhevoseen
t. mies 32v
Kommentit (73)
Onkohan tämäkin aloitus tilattu iltalehteen ja yksi ihminen on vastannut puolet vastauksista, eläinrääkkäämisineen ja auton naarmuttamisineen?
Tuli vaan mieleen, kun taisin vahingossa huomata, että vähän samantapainen oli juuri jossain iltalehdessä tai iltasanomissa, eli kysymys mitä tyhmää lapset ovat sanoneet.
Juttuja, jotka oikeasti huvittavat vain lasten omia vanhempia, eivät ketään muuta.
Aika köyhät jutut iltalehdillä ja naistenlehdillä, tilata vauvalta jonkun trollin juttuja. Se pääsiäisjuttuhan oli myös tilattu, jossa haukuttiin virpojia, kakkaamisesta ym
Säälittävä jobi jollakin ihmisellä, kirjoitella näitä ja keksiä mitä tyhmää pennut "ovat tehneet".
Kaatanut limua pyyhkeyden päälle kokonaan
heittänyt radion kallioon päin parvekkeelta
potkinut ovia
Ottanut shamppoota ja sotkenut sillä huoneita ja peileijä.
Kaikki tämä tapahtui yhtenä iltapäivänä
kyllä olin riiviö
No varastellut kaverin kans toisilta kavereilta, täytetty naapurin postilaatikko lumella esim.
Koulussa piti lukea kirja ja tehdä siitä arvostelu. Keksin, että kirjasta on myös elokuva, ja katsoin vain sen elokuvan. Tämä muistaakseni yläasteen alussa. Kirja ei kiinnostanut pätkääkään ja käytin sen ajan mieluummin vaikeisiin matikan läksyihin. En vieläkään ymmärrä pakolla kirjojen luetuttamista. Muuten olin kiltti lapsi.
kavereiden kanssa ammuttiin ilmakiväärillä lintuja ja oravia ja puhkottiin tuntemattomien ihmisten auton renkaita ja räjäyteltiin postilaatikoita.
Varastin pari kertaa kaupassa, varastin siskon säästöpossusta karkkirahaa, lintsasin hirveästi ylä-asteella, join alkoholia teininä kaupungilla, soiteltiin pihapuheluita, varastin tupakkaa sukulaiselta monta askia. Sitten meninkin yliopistoon ja työskentelen nyt akateemisessa ympäristössä :) Olen suorastaan yltiömoraalinen nykyään. Olkaamme siis armollisia näille nykyajan lapsille.
Heh! Minä ja isosiko (olimme silloin n.6-8v) kävimme liiskaamassa naapurin marjoja niitten asfaltille ::D kun naapurit tuli kotiin väitimme että isoveljet ne siihen liiskasivat. Pojat joutu hinkkaamaan harjalla ja me menimme enkeleinä shyömään äidin tekemää suklaapiirakkaa.
.
toinen oli kun vaklimme naapureita ja koputtelimme toisten ikkuinoihin kavereiden kanssa :D olimme silloin ehkÄ 11-12 v
.
Sitten kavereiden kanssa uutenavuotena aloimme jutskaan (en muista missä palstalla) n.18v pojan kanssa ja sanoimme että olimme 16v. :D lopulta menimme videopuheluun ja peitimme kameramme ja katoimme kun hän runkkasi iso kulli kädessä :-D olihanse järkytys kun emme ennen sitä olleet nähneet kullia.. olimme ehkä 13vv xD
.
varastin jäätelöä pakkasesta ja menin saunaan syömään...
Ei tule muuta mieleen ::))
Oiskait niitä muitakin mutta en muista ;D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:11"]Heh! Minä ja isosiko (olimme silloin n.6-8v) kävimme liiskaamassa naapurin marjoja niitten asfaltille ::D kun naapurit tuli kotiin väitimme että isoveljet ne siihen liiskasivat. Pojat joutu hinkkaamaan harjalla ja me menimme enkeleinä shyömään äidin tekemää suklaapiirakkaa.
.
toinen oli kun vaklimme naapureita ja koputtelimme toisten ikkuinoihin kavereiden kanssa :D olimme silloin ehkÄ 11-12 v
.
Sitten kavereiden kanssa uutenavuotena aloimme jutskaan (en muista missä palstalla) n.18v pojan kanssa ja sanoimme että olimme 16v. :D lopulta menimme videopuheluun ja peitimme kameramme ja katoimme kun hän runkkasi iso kulli kädessä :-D olihanse järkytys kun emme ennen sitä olleet nähneet kullia.. olimme ehkä 13vv xD
.
varastin jäätelöä pakkasesta ja menin saunaan syömään...
Ei tule muuta mieleen ::))
Oiskait niitä muitakin mutta en muista ;D
[/quote]
Niin ja pissasimme kavereiden kanssa jonku randomin pihalle :D ja kokeilimme spiritismiä.. olimme silloin jo varhaisteinejä xd
Jahtasin lampaita. Oli muuten hauskaa!
Kaivettiin yöllä pururadalle iso ansakuoppa ja ajateltiin jäädä piiloon odottamaan aamua, että näkisimme, kuka ansaan astuisi. Pari tuntia jaksoimme metsässä istua hyttysten syötävänä, mutta sitten alkoi kyllästyttää ja väsyttää, joten lähdimme pois.
Seuraavana päivänä lenkkipolulla ammotti iso kuoppa, jonka pohjalla oli lehdet risut ja hiekka, joilla olimme ansan naamioineet
Olimme tuon kepposen aikaan yläasteella, tai yläasteelle menossa
Tuli muutama mieleen, tutuille terveisiä! :D
- 3-vuotiaana minulla oli kova hinku päästä kouluun ja muistankin, kuinka yhtenä aamuna pakkasin vaaleanpunaiseen Barbie-reppuuni tusseja, vahakyniä ja paperia, ennenkuin lähdin äitini ja pikkusiskoni, joka nukkui vaunuissa, lähikauppaan. Siellä, kun äitini kaikessa rauhassa pakkasi tavaroita, karkasin suunnilleen 1 km päähän sijaitsevaan kouluun :D muistan kulkeneeni niitä käytäviä pitkin, ja koputin johonkin luokkaoveen, josta pari suunnilleen 10-vuotiaat tytöt taluttivat minut ulos ja löysivät pihalta hätääntyneen äitini :D loppu hyvin kaikki hyvin.
- Eskarissa mua kiusattiin taksissa ja ekaluokan tutustumispäivänä reippaana tyttönä päätin kävellä kotiin (about 13 km). Kukaan ei huomannut, vaikka kävelin taksipysäkin sijasta koulun "portille", sanoin reippaasti luokkatoverilleni, että mäpä kävelen kotia. Pääsin johonki 5 km kohdalle, kun setäni (isän veli) tuli vastaan mönkijällä, käytti kotonaan, jossa sain mehua ja vei sitten kotiin :D sillä välin mun takia oli kutsuttu poliiseja ja kauempaa tuleva mummuni oli ihmetellyt, kun yhtäkkiä vilisi poliisiautoja ja sain kuulla, että jopa helikopteri oli tullu mua hakemaan! xD minua huvitti, opettajaa ei, sain kuulla toruja seuraavana päivänä :D 1-2 lk opettaja ei kyllä tykännyt musta ollenkaan :/
- olin tajuttoman surkea matikassa ja kun 2 luokalla opeteltiin kertotauluja ja oli niitä testejä, laitoin pulpetin alle matikankirjan kertotaulut kohdasta ja äitiki ihmetteli, et kummako alko tulemaan kymppejä koko ajan :D sitte opettaja huomautti, et sulla on kirja tipahtanu lattialle enkä enää uskaltanu lunttia ):
- 5 luokalla (vai oliko 6) olin kaverini kanssa ET-ryhmässä ja päästii aiemmin syömään, kun muu luokka meni seuraavalla tunnilla, jolloin jäätiin kaksistaan luokkaan. Se aika hyödynnettii sillei, et käytii tsekkaamassa koenumerot ja seuraavat kokeet ja muistan maistaneeni opettajani pastilleja (anteeksi, hirvee morkkis nykyää) :D
- silloisen bestikseni kanssa käytiin tosi tiheään kioskilla, jossa oli kahdessa korissa euron karkkipussit ja toisessa kahden euron. Mä jututin myyjää, kun tää kaveri salakavalasti laittoi kahden euron pussin euron koriin ja kun myyjä kiinnitti huomion kaveriini, otti hän sieltä euron korista sen laittamansa kahden euron pussin ja saatiin halvemmalla se isompi pussi :'D
Onhan näitä, et silloin joskus asuin rivitalossa, et pimpotin ovikelloa, ja sit juoksin talon nurkalle ja toistin tätä monta kertaa :D lumella naapurin postilaatikon täyttäminen ja kerran varastin suklaapatukan kioskista ): hyi, onneksi olen nykyään kasvanut noista ajoista eikä tulisi enää mielenkään tehdä mitään moisia!
En oo ite tehny paljon mitään pahaa pienenä. Tuli kuitenkin mieleen tämmönen juttu... Pari täysikästä tuttavaa paskansi ja vei ne paskat yhden tytön postilaatikkoon. Ne ei jostain syystä tykänny tästä tytöstä. Mut että tosiaan kyllä ne vanhemmatkin "lapset" voi tehdä tyhmyyksiä.
- Veli oli saanut jouluksi dinosaurus-teemaisen suklaajoulukalenterin, josta n. 5-7-vuotis minä tuli suunnattoman kateelliseksi. Pöllin kalenterin, kun veli nukkui, ja menin syömään kaikki suklaat vahempieni vaatekaappiin.
- Varastin joskus 5-vuotiaana kerhosta muovisen pikkulelun. Piilottelin sitä sängyn alla, mutta lopulta huono omatunto painoi liikaa ja päätin viedä lelun vaivihkaa takaisin.
- Olimme kerran kaverini kanssa kahdestaan leikkimässä läheisellä jalkapallokentällä, kunnes paikalle saapui kaksi muuta lasta lennättämään leijaa. Sekös jostain syystä kismitti, koska kenttähän oli nyt "meidän". Jostain kumpisi kuningasidea, että voisin käydä kotona vaihtamassa veljeni vaatteet päälle, tulla takaisin ja esiintyä presidentin poikana. Poikien vaatteet päällä ja kravaatti kaulassa sitten marssin kentälle. Sanoin lapsille olevani Martti Ahtisaaren poika ja koska kenttä on isäni omistuksessa, pyydän heitä poistumaan. Hämmentyneinä kaksikko sitten lähti paikalta.
- Jäynäytimme kaverini kanssa n. 11-vuotiaina jotain miestä Suomi24-treffipalstalla. Esiinnyimme kolmekymppisena naisena, joka oli suunnattoman kiinnostunut miehestä. Lähettelimme hänelle romanttisia sähköposteja ja vaihtelimme (omalta osaltamme netistä löydettyjä) kuvia. Silloin nauratti keski-ikäisen miehen selfiet. Miesrukka!
Heittelin parvekkeelta vesi-ilmapalloja kadulla kulkevien päälle. En tosin osunut mutta säikähtivät.
Sekoitin suolaa siskoni maitolasiin.
Reps paitsi nuo eläinrääkkäysjutut!
Te jotka olette kiusaneet eläimiä, onko teitä kuritettu ruummillisesti?
Toi saattaa kuvastaa meidän yhteiskuntaa; isä antaa selkään lapsille ja vaimolle, koska se on fyysisesti mahdollista. Lapsi kostaa sen taas itseään heikommalle eläimelle.
Kavereitten kanssa tajuttiin että voikukan lehdillä voi piirtää rapattuun seinään (jää vihreä jälki kun vetää viivan). Piirreltiin sitten innoissaan vaikka kuinka kauan ja kirjoteltiin mm omat nimet :D Sitten kun tuli aika lopettaa tajuttiin ettei saada sitä enää millään pois. Takaraivossa alkoi poltella graffitiin rinnastettava rikos ja lasku seinän maalaamisesta. Sitä titten hangattiin ihot ja vaatteet rikki kun yritettiin saada pois ja porukan nuorin kävi jopa kotona "pesemässä kädet" eli pumppaamaan käden täyteen saippuaa jolla sitten yritettiin pestä seinää. Ei lähtenyt joten omatunto ja kiinni jäämisen pelko jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa. Todellisuudessa varmaan seuraava sade huuhtoi meidän taiteet veks, ei vaan kukaan uskallettu kävellä edes siitä ohi aikoihin. Sen verran kilttejä oltiin normaalisti että tuo tuntui kauhealta rikokselta :D
Pyöritettiin ala-asteen luokan muutamien tyyppien kanssa lunttauspiiriä. Aina kaksi oppilasta sai jäädä vuorollaan sisään välitunniksi järjestelemään luokkaa (siivoamaan kaappeja, pyyhkimään taulut, korjaamaan kuviksen tunnin sotkut pois jne.. ja suurimmaksi osaksi vain hengailemaan). Ne kaksi sitten menivät aina katsomaan opettajan oppaasta seuraavan kokeen ja kaikki oikeat vastaukset. Kirjoittivat ne paperille ja jakoivat ringissä mukana olleille. Helppoa oli lukea kokeisiin kun tarvi vain päntätä vastaukset ulkoa "loruna". Sitten aina kaikki laittoi pari väärin niin ei jääty koskaan kiinni mutta kaikki sai kokeista 9 1/2 tai 10- :)