Näin unta työkaverista ja nyt näen hänet täysin eri silmin ja olen ihastunut.
Onko muilla käynyt näin? Näin unta työkaverista jota olen pitänyt aina pelkkänä kaverina, enkä koskaan ajatellut muuta. Nyt näin hänestä unta enkä tiennyt miten päin olisin ollut, kun tänään nähtiin töissä….uni sai mut ihastumaan häneen.
Kommentit (7)
Hanki puoliso, mutta älä työpaikalta.
Ihastumisen tunne on kyllä aina valtavaa ja mahtavaa.
Joskus se tosiaan lähtee unesta. Mieli luo uskottavan tarinan johon alitajunta lähtee mukaan ja sitten on vähän dopamiinicoctailia luvassa.
Ja ihminenhän viettää töissä suuren osan elämästään
Antoiko unessa niin hyvät kyydit, että nyt sukat pyörii jaloissa?
Lukioaikaan näin unen yhdestä pojasta. En ollut ikinä kiinnittänyt huomiota häneen aiemmin. Oli tosi outoa sydänsilmin tarkkailla häntä unen jälkeen, muistan vieläkin tunteen.
Tai ehkä näit unta hänestä, koska olit ihastunut häneen. Et vain ollut myöntänyt sitä aiemmin itsellesi. Mulle on käynyt juuri noin. Ei kiva (koska yksipuoliset tunteet).
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen tunne on kyllä aina valtavaa ja mahtavaa.
Joskus se tosiaan lähtee unesta. Mieli luo uskottavan tarinan johon alitajunta lähtee mukaan ja sitten on vähän dopamiinicoctailia luvassa.
Ja ihminenhän viettää töissä suuren osan elämästään
No eikä vietä. 7,5 tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa eli vajaa 32% työiästään kokonaisuudessaan viettää työpaikalla. Toki löytyyhän näitä joiden elämässä ei ole muuta kuin työ ja kotona käydään vaan syömässä ja nukkumassa.
Näille työkaverit ja kaikki ihmeelliset virkistyspäivät, illanvietot ja ryyppäjäiset on miljoona kertaa tärkeämpiä kuin kellekään muulle muutakin elämää omaavalle henkilölle viimeistään keski-iässä kun huomataan ettei ole elämässä todellakaan mitään muuta.
On, näin unta kuumasta suudelmasta, siitä on n 20 vuotta. Edelleen palaa aina mieleen kun nöhdään.