Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mikä niissä isoissa tisseissä viehättää?

Vierailija
06.08.2015 |

Miksei perus b/c-kuppi riitä?

Tuleeko mietittyä tutun naisen muhkeaa rintavarustusta?

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 04:06"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:05"]Esitän vastakysymyksen.........mikä pienissä tisseissä pitäisi viehättää? Alapään ajelun myötä naisilla on vieläkin vähemmän jalkojen välissä mitä esitellä (reikä vaan, ennen oli sentään karvapuska) joten jos naisen rinnat ovat vielä yhtä pienet kuin miehelläkin niin eikö teistä tuntuisi jo vähän oudolta että mies kiihottuu teidät nähdessään???   naisetkin tykkää jo ihan katselunkin puolesta isoista munista. ei isoista tisseistä tykkääminen sen oudompaa ole.   -m28- [/quote] Siellä joku av-mamma esittää miestä :D nää on niin nähty nää "ainoastaan homot kiihottuu pienistä tisseistä" -lätinät. [/quote] Hah! Päivän paras. Vai osaan minä kirjoittaa niin että naiseksi luullaan :) Näyttää joidenkin (oletettavasti pienirintaisten) olevan vaikeata hyväksyä että miehet pitää enemmän isoista rinnoista. Olisi se aika outoa tässä sheivailu-yhteiskunnassa jos pienet rinnat kiihottaisivat enemmän miehiä kuin isot. Silloin ei oltaisi kaukana pedofiliasta. Olkaamme iloisia ettei näin ole. [/quote] Itse en ymmärrä miksi pitää aina kirjoittaa koko edustamansa sukupuolen puolesta jos itse sattuu olemaan jotain mieltä jostain, niinkuin tässäkin ketjussa on sepustettu: "kaikki miehet tykkää isoista rinnoista ja muuta väittävät on oikeesti jtn pienitissisiä". En minäkään väitä kaikkien maailman naisten olevan samaa mieltä kaikista minun mieltymyksistäni. Siksi olisi mukavampaa jos omat mielipiteet esitetään omina eikä muka koko miessukupuolen edestä. Vai mikä tarkoitus tuollaisella yleistämisellä on, epävarmuuden kylväminen, mielipahan tuottaminen vai vain ylimielisyys? Joo, itselläni on vähän keskikokoa pienemmät tissit ja olen niitä aina inhonnut, mutta tiedän että osa miehistä oikeasti pitää enemmän pienistä kuin isoista tisseistä. Yleensä enemmän takamuksen perään ovat tälläiset miehet mikä taas kompensoi tilannetta hyvin koska ainakin itselläni on treenattu ja hyvä pylly. Joten antaa isoista tisseistä tykkäävien tykätä isoista ja pienistä tykkäävien pienistä tisseistä..

[/quote]

Paratoksi. Esität että kaikkien pitäisi puhua vain itsestään, mutta samaan aikaan kerrot miten muiden pitäisi puhua. Ymmärrätkö oman hölmöytesi? (edes)

[/quote]
Ymmärrätkö itse? Eipä tullut vastausta siihen että miksi pitää muidenkin suulla puhua. Ja tuossa lähinnä kirjoitettiin kysyvään sävyyn, ei käskevään tai "tämä mielipide on ainoa oikea" kuten jotkut tyypit täällä..

Vierailija
142/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei viehätä niinkään erillinen ruumiinosa vaan kokonaisuudet. Upea tiimalasi-vartalo kapealla vyötäröllä, kookkailla rinnoilla ja leveällä vyötäröllä on njam! Ihailen myös eteerisiä, androgyynisiä vartaloita, joissa pienet rinnat ovat oikein seksikkäät.

Bi-nainen30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:37"]

Äitillä oli isot, maidontäyteiset tissit ja sain imeä niistä ravintoa ja äiti piti minua hellästi sylissään ja rakasti minua ja katsoi minua rakastavasti ja minä katsoin äitiä ja minulla oli hyvä olla. Siksi haluan isotissisen naisen jonka tissien vieressä voin lepäillä ja muistella äitiä ja sitä rakkautta joka meidän välillä oli.

[/quote]

Oletko työntänyt jäykän siittimesi äitisi kosteaan emättimeen ja laskenut siemenesi sinne?

Vierailija
144/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika pienet rinnat. B-kuppia. Mutta ne on pystyt ja pyöreät, samankokoiset. Olen kuullut paljon kehuja kuinka kauniit rintani ovat. Myös vertausta isoihin tisseihin, kuulema paremmat koska ovat terhakat ja pystyt. Yksikin mies kertoi että tissini olivat ensin turn off vaatteet päällä, hän kun tykkää isoista, mutta ilman vaatteita mieli muuttui ja ei voinut lopettaa niistä nauttimista. Paremmat olivat kun monet isommat.Myöskin pienet nännini miellyttävät miehiä. Että ehkä ei niin koko, vaan muoto ja kiinteys. Aiemmin olin oikeasti epävarma, mutta nykyään iloitsen kauniista PIENISTÄ rinnoistani.

Vierailija
145/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

133 jatkaa. Varmaan riippuu myös muusta ruumiinrakenteesta. Jos on lihava niin tissit näyttää erilaiselta kun hoikalla. Itse olen 162/48 niin tuo b-kuppi on sopusuhtainen ja jopa melko iso siroon rakenteeseeni. Näin ainakin mieheni sanoi kun otin tämän keskustelun puheeksi.

Vierailija
146/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:12"]Mulla on kans isot tissit. Niissä on kyllä selkeitä raskausarpia, vaikka en ees imettäny ettei tissit ala enempää roikkumaan. Hyvillä liiveillä on upeat! Tuon ne aina näyttävästi esille, kyllä niitä kaikki vilkuilee, varatutkin ;) Naiset kanssa kattelee kateellisina. Kiva ärsyttää pienitissisiä :D
[/quote]
Harmittaako sinua, että tissisi eivät ole sileät ja kauniit ilman tissiliivejä? En kysyisi näin ilkeästi, ellei sinulla olisi noin ylimielinen asenne.

Vierailija
147/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:12"]Mulla on kans isot tissit. Niissä on kyllä selkeitä raskausarpia, vaikka en ees imettäny ettei tissit ala enempää roikkumaan. Hyvillä liiveillä on upeat! Tuon ne aina näyttävästi esille, kyllä niitä kaikki vilkuilee, varatutkin ;) Naiset kanssa kattelee kateellisina. Kiva ärsyttää pienitissisiä :D
[/quote]
Harmittaako sinua, että tissisi eivät ole sileät ja kauniit ilman tissiliivejä? En kysyisi näin ilkeästi, ellei sinulla olisi noin ylimielinen asenne.
[/quote] Unohtui kysyä myös kuinka lihava olet ? :)

Vierailija
148/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään bi-naisena kaikenlaisista tisseistä. Niitä on ihana puristella ja katsella! Mutta tätä isot ovat parhaat -juttuun en kyllä ymmärrä. Mä pidän kyllä isoistakin, mutta pienemmätkin on ihan yhtä seksikkäät. Riippuu rintojen muodosta, ei niinkään koosta, mikä näyttää musta parhaimmalta. Miehien suhteen, en kiihotu isoista munista sen enempää kuin keskikokoisistakaan. Molemmat on jees. Mulle ihmisen seksikkyyden luo kokonaisuus ja luonne, ei se minkä kokoiset rinnat tai muna on.

Tavallaan tissien ja munien arvostelu tuntuu tyhmältä myös, koska ihmiset ei voi omalle koollensa yhtään mitään. Se muka määrittää, kuinka naisellinen/miehekäs ja viehättävä ihminen on. Ne seikat syntyy niin paljon muustakin kuin rintojen ja munien koosta.

Vierailija
149/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:58"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:25"] Tulee mieleen, ettei lapsena ole saanut tarpeeksi tissiä jos vielä aikuisenakin ne ovat pakkomielle. Naisena se on vaan vaikea ymmärtää mikä tisseissä viehättää. Kaksi rasvamöhkälettä, tarkoitettu jälkikasvun ruokkimiseen. Oma miehenikään ei ole tisseistä erityisemmin kiinnostunut. Pepuista sitten senkin edestä. [/quote] Jos mieltymykseen tisseihin pitää keksiä joku miestä alentava selitys niin miten sitten ymmärrät kiinnostuksen peppuihin? Sekin on vain kaksi rasva ja lihas möhkälettä jotka liittää jalat muuhun ruumiinseen ja välistä tulee eritteitä sekä lapsia. Kannattaa lukea Desmond Morrisin "Alaston Apina" niin saa hieman aikuisemman käsityksen miksi tissit kiehtoo. Evoluutiolla ollut näppinsä pelissä. [/quote] Miksi pienempirintaisella naisella onnistuu imetys yhtä hyvin tai jopa paremmin kun on enemmän rintarauhasta kuin sitä läskiä siellä tisseissä? Miksi isompi rintainen sairastuu todennäköisemmin rintasyöpään jne? Miksi isoista tisseistä on enemmän haittaa kuin pienistä? Jos ne kerta evoluutiollisesti ovat paremmat kuin pienet? Eikö kaikilla naisilla sitten pitäisi olla isot tissit jos kerta evoluutio on näin tarkoittanut? Miksi pikkutissit eivät ole kuolleet sukupuuttoon?

[/quote]

Et tajua mitään. Kyse on siitä mitä miehet katsovat ja isommat rinnat ja lantio kertoo hedelmällisyydestä. Ei se iso peräkään ole mikään kaunis (kardashian tyyliin) mutta se kertoo miehille hedelmällisyydestä taas kerran. (mm. Jennifer Lopez)

[/quote]
Isoilla rinnoilla ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ hedelmällisyyden kanssa! Päinvastoin. Isorintaiset naiset ovat yleensä ylipainoisia muutoinkin (ei kaikki!) jolloin nainen on vähemmän hedelmällisempi. Ja tämä on fakta.

Vierailija
150/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Ne on naisellisia. Isot rinnat ovat vaan erittäin kauniit.

Kyllä minä mietin useinkin ja katson tuttujen naisten rintoja. Se on aivan normaalia.

Vierailija
151/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:25"]

Mäkin tykkään bi-naisena kaikenlaisista tisseistä. Niitä on ihana puristella ja katsella! Mutta tätä isot ovat parhaat -juttuun en kyllä ymmärrä. Mä pidän kyllä isoistakin, mutta pienemmätkin on ihan yhtä seksikkäät. Riippuu rintojen muodosta, ei niinkään koosta, mikä näyttää musta parhaimmalta. Miehien suhteen, en kiihotu isoista munista sen enempää kuin keskikokoisistakaan. Molemmat on jees. Mulle ihmisen seksikkyyden luo kokonaisuus ja luonne, ei se minkä kokoiset rinnat tai muna on. Tavallaan tissien ja munien arvostelu tuntuu tyhmältä myös, koska ihmiset ei voi omalle koollensa yhtään mitään. Se muka määrittää, kuinka naisellinen/miehekäs ja viehättävä ihminen on. Ne seikat syntyy niin paljon muustakin kuin rintojen ja munien koosta.

[/quote]

Tämä teksti on asiaa.

Vierailija
152/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:12"]Mulla on kans isot tissit. Niissä on kyllä selkeitä raskausarpia, vaikka en ees imettäny ettei tissit ala enempää roikkumaan. Hyvillä liiveillä on upeat! Tuon ne aina näyttävästi esille, kyllä niitä kaikki vilkuilee, varatutkin ;) Naiset kanssa kattelee kateellisina. Kiva ärsyttää pienitissisiä :D
[/quote]
[/quote] Unohtui kysyä myös kuinka lihava olet ? :)
[/quote]
Tämä oli jo selvitetty että teksti oli provo.

Vierailija
153/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin henk.kohtaisesti täytyy sanoa, että tissien KOKO on ehkä n. 5% naisen seksuaalisesta viehätysvoimasta, jos sitäkään.

Silikonimöykyt on oksettavia ja suuret luomurinnat lähes aina joko a) roikkuvaiset tai b) kiinni kehossa, joka ei muuten miellytä silmää eli ylipainoisessa sellaisessa.

Terhakkuus ja ryhdikkyys ovat huomattavasti tärkeämpiä seikkoja kuin puhdas koko. Ja kyllä, tissit voivat helposti olla liian suuretkin.

Enpä juuri katsele aikuisviihdettä muutenkaan, mutta ihan ensimmäisenä sivuutan kaikki sellaiset videot, joissa on silikonilla turpeutettuja rintamuksia. Ei vaan iske, ei sitten millään.

Sellaista olen pohtinut, että onkohan vain ja ainoastaan ISOISTA tisseistä hullaantuvilla jäänyt rintaruokinta vauvana väliin tai joku oidipuskompleksi tai jotakin.

Vierailija
154/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Ne on naisellisia. Isot rinnat ovat vaan erittäin kauniit.

Kyllä minä mietin useinkin ja katson tuttujen naisten rintoja. Se on aivan normaalia.
[/quote]
Kauniit? Isoissa (nyt puhun oikeasti isoista) luomurinnoissa on melkein poikkeuksetta "raskausarpia" sekä isot nännit sekä nännipihat. Ne myös roikkuvat. Olen naisena ja hoitajana nähnyt melko paljon ko. rintoja ja oma mielipiteeni on kyllä aivan päinvastainen. Ja ei en ole itse pienirintainen vaan keskikokoinen C kuppi. Joten en ole kateellinen tms. Isot luomurinnat vaan sattuvat joitakin poikkeuksia lukuunottamatta olemaan epäviehättävämmät kuin pienemmät rinnat. Tämä tosin vain minun mielipiteeni.

Vierailija
155/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joille MÄÄRÄ on tärkeämpi kuin LAATU, pitävät isoista asioista.

Yksinkertaista. Pätee myös tisseihin.

Vierailija
156/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa syväanalyysiä. 

Tähän mennessä on päässyt nauttimaan isoista tisseistä tuijottamalla kadulla ja ruutua. Elävässä elämässä on kosketellut ja puristellut pienehköjä ja medium-kokoisia c max d-koon.

Joku geeneihin koodattu juttu tämä on. Kyllä huomaan helpostikin katselevani näin kesäaikaan isohkoja tissejä kaupungilla.  

Olen pitänyt naiseni rinnosta silloinkin, kun ne olivat vain b/c kokoa, mutta nyt d-kokoisina niissä on oma ylimääräinen "viehätyksensä". 

Visuaalisen lisäefektin lisäksi ei isoimmista rinnoista ole suurtakaan onnellisuutta lisäävää tekijää, koska niitä astetta isompia rintoja saa  "leipoa"  vain yhtä vähän tai yhtä paljon kuin aikaisemminkin. 

Mutta tämä on täysin nollaketju. Makuasioita. Toinen tykkää päärynästä ja toinen melonista ja kolmatta ei tissin koko voisi vähempää kiinnostaa. Kyllähän vastaavasti hyvännäköistä takapuolta mielellään katselee, mutta itselleni ei tule takapuolen koosta lisäfiboja puoleen eikä toiseen. En ole vielä tavannut naista, jolla ei olisi takapuolta.

Vierailija
157/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:23"]

Näin henk.kohtaisesti täytyy sanoa, että tissien KOKO on ehkä n. 5% naisen seksuaalisesta viehätysvoimasta, jos sitäkään.

Silikonimöykyt on oksettavia ja suuret luomurinnat lähes aina joko a) roikkuvaiset tai b) kiinni kehossa, joka ei muuten miellytä silmää eli ylipainoisessa sellaisessa.

Terhakkuus ja ryhdikkyys ovat huomattavasti tärkeämpiä seikkoja kuin puhdas koko. Ja kyllä, tissit voivat helposti olla liian suuretkin.

Enpä juuri katsele aikuisviihdettä muutenkaan, mutta ihan ensimmäisenä sivuutan kaikki sellaiset videot, joissa on silikonilla turpeutettuja rintamuksia. Ei vaan iske, ei sitten millään.

Sellaista olen pohtinut, että onkohan vain ja ainoastaan ISOISTA tisseistä hullaantuvilla jäänyt rintaruokinta vauvana väliin tai joku oidipuskompleksi tai jotakin.

[/quote]

Tämä.

Kadulla ollessa katse kun vaeltelee niin se etsii sopusuhtaista timmiä mimmiä ja kun sen löytää tsekkaan kasvot, peban, jalat, kokonaisuuden ja SITTEN saatan vilkaista rintavarustuksen kokoa.

Lihava mamma jolla isot bosat sivuuttuu jo alkukarsinnoissa eli vaelteluvaiheessa suodattuvat pois binäärivalinnassa, 1 = panisin, 0 = en panisi.

Vierailija
158/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18 ja iha hullaantunut meidän talon yhden naisen isoista tisseistä kun näin ne bikineissä tänään. On varmaan jo 40v. mutta kyllä isot ja nätit tissit saa veren kiertämään. Huh.

Vierailija
159/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Kyllähän niitä isohkoja rintoja tulee silmäiltyä, mutta kosketusetäisyydellä parhaat ovat b/c tissit nöpöttävällä nännillä, joka tuntuu mukavasti kämmenpohjassa. Ennemmin a koon rinnat kuin d tai isompi. Isot tissit ovat vaan tiellä, nänni katoaa hyllyvään rasvaan ja ovat ällön hikiset. No makuasia, mitta tätä mieltä oon miehenä.

Vierailija
160/170 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v miehenä täytyy kommentoida, että ne teini-iän pikkutissit on 40v jälkeen edelleen yleensä pystyt ja terhakat kun ne aikoinaan kuolatut isot hipoo napaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme