Ottaako varattu mies suihinoton vastaan?
Kiinnostaisi kuulla, että jos varatulle miehelle tarjoaa kunnon suihinottoa - niin että puoliso ei ole paikalla - ottako mies sen vastaan?
Onko lieventäviä tekijöitä? Parisuhteeseen tylsistynyt mies, alkoholi, lapsia pariskunnalla, jotka vaikuttaisivat suostumiseen? Tai onko jotain universaalia, mihin kaikki miehet suostuisivat? Oikea tapa pyytää, jättimäiset tissit ottajalla tms?
Kommentit (155)
Itse olen ottanut suihin upealta varatulta mieheltä..... kiihottavaa ja usein tehtiin se. Ja hän saman minulle. Kevyt seksisuhde, josta molemmat nautimme. Hyvä pitkäaikainen ystävyys ja molemminpuolinen halu. Totta kai toteutamme sen. Ei ole puolisoilta pois.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:25"]Sinunko mielestäsi suuseksi ei ole pettämistä ap? Olisitko samaa mieltä yhä jos joku tarjoutuisi tekemään saman sinun miehelles jos olisit parisuhteessai?
[/quote]
Kuka sanoi etten ole? Ja niinkuin tuo äskeinen mies kirjoittelija tuossa totesi, niin nämähän ovat täysin sovittavissa olevia asioita, joita ei voi toisen pariskunnan osalta tietää kuin kysymällä? Vai kuinka? Ap
[/quote] Miten minusta tuntuu ettei sua kiinnosta sen naisen mielipide? Tuskin sitä olet mieheltä kysymässä että onko sen muijalle asia ok?
[/quote]
Jaa, voisin kyllä ottaa asian yhteisessä illanvietossa kevytmielisesti keskusteluun, jolloin myös vaimon mielipide saataisiin pöydälle. Voi hyvin olla, että olisi asiasta jyrkkää mieltä. Toki siinä tilanteessa kiinnostaa hänen miehensä mielipide enemmän. Ap
[/quote] Eli et kunnioita toisten parisuhteita pätkääkään. Kunhan mies on suostuvainen pettämään vaimonsa.
[/quote]
Täällä niin ahnaasti tulkitaan mitä halutaan. En minä sanonut, että se automaattisesti tarkoittaisi sitä että olisin polvillani. Kuten jo aiemmin totesin, minusta jo ajatus moisesta olisi kiinnostava ja olisin siitä mielissäni. Jos pariskunnalla on sopimus siitä ettei moiseen ryhdytä niin en tietenkään mene sinne sohimaan väliin. Hyvänen aika, eikö asioista voida enää keskustella aikuisten kesken ilman että vauhkoonnutaan ja lyödään leimoja? Ap
[/quote] Mitäpä jos keskittyisit lutkuttamaan sen oman miehes kullia? Jos vierasta pitää saada ja se on myös miehellesi ok niin keskity sinkkumiehiin tai etsi avoimia suhteita harrastavia miehiä.
[/quote]
Ei taida ukko-kulta enää huolia edes munan lutkuttajaksi :D
Ihan mielenkiinnosta kyselisin vielä että mistä ap on saanut sellaisen kuvan ettei kyseinen mies saa kotona suuhoitoa?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"]Itse olen ottanut suihin upealta varatulta mieheltä..... kiihottavaa ja usein tehtiin se. Ja hän saman minulle. Kevyt seksisuhde, josta molemmat nautimme. Hyvä pitkäaikainen ystävyys ja molemminpuolinen halu. Totta kai toteutamme sen. Ei ole puolisoilta pois.
[/quote] Kerropa sama puolisollesi jos tuumaat ettei ole häneltä pois.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:56"]Ottaisi vastaan. Miksi halu pelkästään suihin ottaa, eikö sitä voi muutakin jos alkaa pelehtimään? [/quote] Ei oo aikaa pelehtiä jos joku satunnainen muija tarjoaa poskihoitoa niin toki ammun rojut poskeen miks enää alkaisin hikoilemaan kun hommat on jo hoidettu? [/quote] Rojut poskeen :D Niin ap, tuonko arvonen haluat olla? [/quote] Sekö minut ARVOTTAISI? Ihan voisin nielläkin. Ap
[/quote]Ihan totta. Älä valehtele! Kukaan muija niele.
[/quote]
Monet nielee. Tietysti. Miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:08"]Todennäköisesti. Mutta miksi joku huvikseen lutkuttaa varatun äijän kullia? [/quote] Koska se on niin upea ja kuuma mies?
[/quote]Jos alkaisi imuttaa jokaista upeaa hottista, saisi olla huulet tötteröllä kroonisesti. Jotain itsehillintää sentään.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"]Itse olen ottanut suihin upealta varatulta mieheltä..... kiihottavaa ja usein tehtiin se. Ja hän saman minulle. Kevyt seksisuhde, josta molemmat nautimme. Hyvä pitkäaikainen ystävyys ja molemminpuolinen halu. Totta kai toteutamme sen. Ei ole puolisoilta pois.
[/quote
Ei ole sama kuin yhdyntä. Enemmän ihan vaan oma juttu, minun ja sen toisen tärkeän miehen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:29"]kun ei omaltaan ole saanut kertaakaan suihinottoa 17 vuoden aikana, niin varmasti ottaisin.
Onneksi on muistoissa yhden 18-vuotiaan nymfomaanin poskihoito, jonka hän antoi suihkussa minulle. Sitä ennen olimme hässineet edellisen 16 tunnin aikana ties kuinka monta varvia ja tämä oli ikään kuin hänen kiitoksensa niistä lukuisista orgasmeista mitä sai käsittelyssäni. Käytännösä minulta ei tullut enää mitään, mutta jahka tähdet olivat lakanneet säkenöimästä silmissäni, tämä neitonen kontillaan edessäni, silmiin katsoen sanoi ilkikurisesti hymyillen "nyt et voi unohtaa mua mitenkään". Kuinka oikeassa olikaan tuo pikkunymfo...niin helposti hän teki itsestään unohtumattoman...
[/quote]
Epäilen jotenkin itsekin, että tämä mies jota ajattelen, ei ehkä vaimoltaan saa ihan kaikkea. Haluaisin jotenkin avittaa, kun on niin mukava. Ap
[/quote]Ehkä on helpointa kysyä tältä mieheltä itseltään asiaa, kun olette keskenänne?
Tämä varattu mies ei ottaisi suihinottoa vastaan vieraalta naiselta, vaikka ei jäisikään kiinni. Kuvottaa ajatus siitä, että joku muu kuin oma nainen edes koskee siihen ja sitä paitsi en edes pidä suihin otoista.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"]Itse olen ottanut suihin upealta varatulta mieheltä..... kiihottavaa ja usein tehtiin se. Ja hän saman minulle. Kevyt seksisuhde, josta molemmat nautimme. Hyvä pitkäaikainen ystävyys ja molemminpuolinen halu. Totta kai toteutamme sen. Ei ole puolisoilta pois.
[/quote
Ei ole sama kuin yhdyntä. Enemmän ihan vaan oma juttu, minun ja sen toisen tärkeän miehen.
[/quote] Niin, sittenhän voit kertoa sen. Turha salailla jos asia on noin.
Ottaisin jos olisin täysin varma ettei juttu leviä. Täysin varma voisi olla ehkä jos olisimme vieraassa paikassa ja vieraita toisillemme. Tämä tässä on ongelma.
Kyllä tuo meidän kaveriporukoissa on ihan normaalia on. Kyllä kaverit saa vähän piristää jos toinen on myrtsinä tai ihan muuten vaan.
Jakomäessä, Keravalla vai missä?
Ottaa vastaan, on ottanu jo monta kertaa :) Kotona ei omaa vaimoa suuseksi kiinnosta, en ymmärrä miksi?! Kyseisen miehen kalu on vieläpä iso ja ihana!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 09:00"]
Ottaa vastaan, on ottanu jo monta kertaa :) Kotona ei omaa vaimoa suuseksi kiinnosta, en ymmärrä miksi?! Kyseisen miehen kalu on vieläpä iso ja ihana!
[/quote]
Arvostaa hyvää suuhoitoa. onnittelut miehelle
Millaista miestä ei suuhoito kiinnosta? Onko se mies ollenkaan?
Takuuvarmasti ottaisin vastaan jos se antaja vaan olisi joku tuntematon eli kiinnijäämisen riskiä ei olisi.
Sen verran harvinaista herkkua kunnon suihinotot kotona että kyllä kiinnostaa! M50
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:31"]
Ihan mielenkiinnosta kyselisin vielä että mistä ap on saanut sellaisen kuvan ettei kyseinen mies saa kotona suuhoitoa?
[/quote]Se nyt ei oikein sovi tähän fantasiaan?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"]Itse olen ottanut suihin upealta varatulta mieheltä..... kiihottavaa ja usein tehtiin se. Ja hän saman minulle. Kevyt seksisuhde, josta molemmat nautimme. Hyvä pitkäaikainen ystävyys ja molemminpuolinen halu. Totta kai toteutamme sen. Ei ole puolisoilta pois. [/quote] Kerropa sama puolisollesi jos tuumaat ettei ole häneltä pois. [/quote Ei ole sama kuin yhdyntä. Enemmän ihan vaan oma juttu, minun ja sen toisen tärkeän miehen.
[/quote]
raja kannattaa vetää limakalvokosketukseen, kaikki tuo itsensä kiusaamista sekä vieraan ja taas aiheutetaan eroperheitä ja hteiskunnan hylkiöiden tekemisten maksamisia. ei kovin kauaskantosia aikuisten ihmisten touhut..
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:42"]Suihinotto olisi ihana kokea, kun kotoa ei saa vaimolta. Ja onhan se eri asia kuin yhdyntä joten en mieltäisi sitä pettämiseksi. [/quote] Sinä et miellä, mutta kysyppä mieltääkö vaimo?! Ite ainakin pidän pettämisenä ja ukko lentäs pihalle ennenku kerkeis kissaa sanoa....
[/quote]
Ei satunnaisesta suihinotosta voi "jäädä kiinni", eikä se vastaa yhdyntää joten ei täytä pettämisen rajaa millään muotoa.
[/quote]
Itse koen suuseksin jopa pahempana kuin ns. Normi panemisen. Eli todellakin täyttää pettämisen kriteerit.