Ottaako varattu mies suihinoton vastaan?
Kiinnostaisi kuulla, että jos varatulle miehelle tarjoaa kunnon suihinottoa - niin että puoliso ei ole paikalla - ottako mies sen vastaan?
Onko lieventäviä tekijöitä? Parisuhteeseen tylsistynyt mies, alkoholi, lapsia pariskunnalla, jotka vaikuttaisivat suostumiseen? Tai onko jotain universaalia, mihin kaikki miehet suostuisivat? Oikea tapa pyytää, jättimäiset tissit ottajalla tms?
Kommentit (155)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:56"]Ottaisi vastaan. Miksi halu pelkästään suihin ottaa, eikö sitä voi muutakin jos alkaa pelehtimään? [/quote] Ei oo aikaa pelehtiä jos joku satunnainen muija tarjoaa poskihoitoa niin toki ammun rojut poskeen miks enää alkaisin hikoilemaan kun hommat on jo hoidettu? [/quote] Rojut poskeen :D Niin ap, tuonko arvonen haluat olla? [/quote] Sekö minut ARVOTTAISI? Ihan voisin nielläkin. Ap
[/quote]Ihan totta. Älä valehtele! Kukaan muija niele.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:38"]Kiinnostaisi kuulla, että jos varatulle miehelle tarjoaa kunnon suihinottoa - niin että puoliso ei ole paikalla - ottako mies sen vastaan?
Onko lieventäviä tekijöitä? Parisuhteeseen tylsistynyt mies, alkoholi, lapsia pariskunnalla, jotka vaikuttaisivat suostumiseen? Tai onko jotain universaalia, mihin kaikki miehet suostuisivat? Oikea tapa pyytää, jättimäiset tissit ottajalla tms?
[/quote]
Jotkut ottaa, monet onnex ei.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:50"]Oletko missä päin ap??? Enemmän tuollaisia rohkeita naisia tarvittaisiin. -Halukas miekkonen oulusta
ps. käyn myös työmatkoilla etelässä usein
[/quote]
Kysyin siis asiaa sen vuoksi, koska on yksi mies mielessäni jolle haluaisin moisen ilon suoda. En koe sen suurempaa tarvetta alkaa nuolemaan täysin tuntemattomia ihmisiä. Kiitos vaan mielenkiinnostanne. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:56"]Ottaisi vastaan. Miksi halu pelkästään suihin ottaa, eikö sitä voi muutakin jos alkaa pelehtimään? [/quote] Ei oo aikaa pelehtiä jos joku satunnainen muija tarjoaa poskihoitoa niin toki ammun rojut poskeen miks enää alkaisin hikoilemaan kun hommat on jo hoidettu? [/quote] Rojut poskeen :D Niin ap, tuonko arvonen haluat olla? [/quote] Sekö minut ARVOTTAISI? Ihan voisin nielläkin. Ap
[/quote]Ihan totta. Älä valehtele! Kukaan muija niele.
[/quote]
:D Totta, en minäkään aina niele. Silloin jos mies haluaa tulla pitkin rintojani tai suoraan kasvoilleni. Muuten nielen aina. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:33"]Miksi ette ota miehiltä kotona suihin naiset? Ihan vilpittömästi kysyn vaan.
[/quote] Siksi, koska mieheni pikkupili on kauttaaltaan sissijuuston peitossa, haisee kuin kissanraato ja täynnä eri kokoisia näppylöitä ja patteja, lisäksi kurttuinen sekä sisäänpäin kääntynyt. Jos sinä voisit tuota ihan ilolla viikottain lutkuttaa, niin onneksi olkoon, minä en voi.
Mietin tilannetta niin päin, että joku taivaallisen upea mies tahtoisi antaa minulle suuseksiä. En edes epäröi vastata, että en suostuisi. Tosin mä nyt en koskaan ole ollut sellainen, että halut veis vaan ajattelen aina mitä tilanteesta seuraisi ja tuollainen muuttaisi väkisinkin parisuhdettani, joten en sitä tahtoisi.
Jotenkin kun mietin miestäni niin kännissä varmaan valitettavasti suostuisi jos joku tarjoutuisi ottamaan suihin. Selvinpäin en usko, koska hän tietää, että menettäisi perheensä sillä ja perhe on hänelle kaikki kaikessa, kun ei itse sitä ole ennen oikein samalla tavalla kokenut kun on lastenkodissa ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:50"]Oletko missä päin ap??? Enemmän tuollaisia rohkeita naisia tarvittaisiin. -Halukas miekkonen oulusta
ps. käyn myös työmatkoilla etelässä usein
[/quote] Rohkea totta tosiaan. Herpestä odotellessa.
Hoh hoh. Hulluja on kaikenlaisia. Hävettää sun puolesta ku meet tollasta ehdottaa varatulle miehelle. No itse joudut sit häpeässäs kierii ku pakit tulee.
Minä olisin ainakin otettu siitä, jos joku mies ilmoittaisi minulle haluavansa minua. Miksi sen tarvitsisi olla jotakin häpeällistä ja halveksuttavaa? Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:59"]Mietin tilannetta niin päin, että joku taivaallisen upea mies tahtoisi antaa minulle suuseksiä. En edes epäröi vastata, että en suostuisi. Tosin mä nyt en koskaan ole ollut sellainen, että halut veis vaan ajattelen aina mitä tilanteesta seuraisi ja tuollainen muuttaisi väkisinkin parisuhdettani, joten en sitä tahtoisi.
Jotenkin kun mietin miestäni niin kännissä varmaan valitettavasti suostuisi jos joku tarjoutuisi ottamaan suihin. Selvinpäin en usko, koska hän tietää, että menettäisi perheensä sillä ja perhe on hänelle kaikki kaikessa, kun ei itse sitä ole ennen oikein samalla tavalla kokenut kun on lastenkodissa ollut.
[/quote]
Enkä kyllä haluaisi kenenkään helppoutta käyttää hyväksi vaikka sitä tuossa alussa tiedustelinkin. Koska haluaisin, että jos moiseen suostuu niin tekisi sen sitten siksi koska oikeasti haluaa, eikä siksi että hetken mielijohteesta siltä tuntuisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:12"]
Minä olisin ainakin otettu siitä, jos joku mies ilmoittaisi minulle haluavansa minua. Miksi sen tarvitsisi olla jotakin häpeällistä ja halveksuttavaa? Ap
[/quote]
En usko, että tuollaisessa tilanteessa mies haluaisi varsinaisesti SINUA vaan sitä suihinottoa. Luulen, että hienompi juttu on miehelle se, että joku (kuka tahansa) nainen haluaa tosta vaan tyydyttää hänet suullaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:50"]Kysymyshän on kuitenkin vain hieman paneutuvammasta tavasta kätellä. Kuka herrasmies siitä kehtaisi kieltäytyä.
[/quote]
;) Tämä oli aika ihana. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:12"]
[/quote]
En usko, että tuollaisessa tilanteessa mies haluaisi varsinaisesti SINUA vaan sitä suihinottoa. Luulen, että hienompi juttu on miehelle se, että joku (kuka tahansa) nainen haluaa tosta vaan tyydyttää hänet suullaan.
[/quote]
Hmm. Tosiaan. Mielenkiintoinen pointti ja tuohon olisikin kiva saada vastaus.
Mutta enemmän kommentillani viittasinkin siihen, että jos minulle tultaisiin tarjoamaan samaa kuin mitä ajattelin tarjota kyseiselle miehelle. Niin kokisin sen imartelevana. Ap
Olisin helvetin pettynyt jos ottaisi. Itsekin voin ottaa joka päivä niin aika loukkaavaa olisi hakea samaa muualta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:42"]Suihinotto olisi ihana kokea, kun kotoa ei saa vaimolta. Ja onhan se eri asia kuin yhdyntä joten en mieltäisi sitä pettämiseksi.
[/quote] Sinä et miellä, mutta kysyppä mieltääkö vaimo?! Ite ainakin pidän pettämisenä ja ukko lentäs pihalle ennenku kerkeis kissaa sanoa....
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:42"]Suihinotto olisi ihana kokea, kun kotoa ei saa vaimolta. Ja onhan se eri asia kuin yhdyntä joten en mieltäisi sitä pettämiseksi. [/quote] Sinä et miellä, mutta kysyppä mieltääkö vaimo?! Ite ainakin pidän pettämisenä ja ukko lentäs pihalle ennenku kerkeis kissaa sanoa....
[/quote]
Kissa.
Sinunko mielestäsi suuseksi ei ole pettämistä ap? Olisitko samaa mieltä yhä jos joku tarjoutuisi tekemään saman sinun miehelles jos olisit parisuhteessai?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:25"]
Sinunko mielestäsi suuseksi ei ole pettämistä ap? Olisitko samaa mieltä yhä jos joku tarjoutuisi tekemään saman sinun miehelles jos olisit parisuhteessai?
[/quote]
Ei ole. T: mies
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:25"]
[/quote]
Ei ole. T: mies
[/quote]
Niistä asioista sovitaan suhteen toisen osapuolen kanssa. Ei ole universaaleja totuuksia.
Kävin kyllä mielestäni vastaamassa että nainen olen. :) Enkä tainnut kirjoittaa olevani mikään Jani. Ap