Masturboin äsken itselleni 10 orgasmia (nainen). Kysyttävää?
Uh ja aah että on tullut olo. Kysymys otsikossa.
Kommentit (24)
Ymmärrättehän te että naisten orgasmit ovat melko pitkäkestoisia? Oliiohan keskimäärin 15 sekunttia. Yksi "sykähdys" ei ole yksi orgasmi, on aika villi tunne saada oikeasti se pari kolmekin peräkkäin
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:42"]Täällä samanlainen nainen paitsi että nykyään aika harvoin enää jaksan noin pitkää "settiä" vetää, jos on sellainen olo että haluttaa enemmän kuin se normi kaksi tai kolme peräkkäin niin lopetan kuitenkin viiden tai kuudennen jälkeen.
Tosin mulla tähän vaikuttaa varmaan jonkun verran pitkäaikainen sairauskin, ettei enää niin paljoa haluta ja myös se ettei ole aikaa sellaisiin "masturbointimaratooneihin" kuin ennen, muistan kun joitakin vuosia sitten oli aika yleistä että sain kerralla noin 15-20 orgasmia.
Ja miehille jotka tätä taitoa naisilta kadehtii, niin joo onhan tämä meillä naisilla mukava puoli mutta miesten sukupuolielimissä on sitten taas omat helppoutensa verrattuna naisiin jotka jokainen meistä tietää..
[/quote]
No toki näennäisen helppoa, mutta harva nainen sitä kyrpää osaa oikeasti käsitellä vaan oma käsi tuo usein nautinnollisemman lopputuloksen.
[/quote]sama että tosi harva moes osaa käsitellä pillua paremmin kuin itse.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:07"]Kuinka paljon sulla orkut laimenee? Mulla se eka on aina ihan tajuton, toka jo melko laimea, kolmas miltei olematon ja sen pidemmälle en ole jaksanutkaan. Siksi tyydynkin useimmiten yhteen niin sooloillessa kuin miehenikin kanssa. Voi mikä taivas se olisi, jos saisi ekan orkun "vahvuisia" useamman peräkkäin!
[/quote]en ole ap, mutta mulla ainakin eka tulee yks pieni ja sitten tosi iso jonka jälkeen lopetan.
Tykkäättekö samalla maiskutella paskatorttua kun masturboitte? Sellainen näky saisi nimittäin spermat lentämään.