Onko fistaus uusi musta?
Tämä tuntuu tulevan joka paikassa vastaan.
Voisiko joku osaava kertoa, mikä siitä tekee niin haluttua herkkua?
Kolme sormea menee hyvin, mutta entä se peukku?
Kommentit (15)
Nytkö sinne perseeseen pitää saada jo nyrkkikin??! Ei hyvää päivää! Minä en enää tajua tätä päivää.
Eikö tämä ole jo Raamatussa kielletty?
Miten tulee edes mieleen mitään noin törkeää!
Ihan sama mihin joku sen nyrkin tunkee kunhan ei sitä yritä minuun tunkea.
Kaksi nyrkkiä on kaikkein ihaninta!
Kiihottaako naisia siinä siis se, että heidän sisälleen laitetaan niin paljon toista ihmistä vai mikä? I mean, eihän se itsessään voi tuntua kauhean hyvältä kun joku laittaa kätensä kyynerpäätä myöden sinuun?
Minua kiihottaa nimenomaan se ajatus laittaa jotakin niin isoa naisen sisään. Tahtoisin kokeilla. Vapaaehtoisia?
Minä ainakin haluaisin kokea niin täydellisen täyteyden tunteen. Naisten kesken tehdyt videot saavat kiihottumaan. En vaan tiedä, kuinka toteutettavissa tämä haaveeni oikeasti on...
Jos minulla olisi mies, hän saisi tehdä minulle mitä tahansa rakkauden tekoja. Kerranhan täällä vain eletään.
Otatteko mieluummin ykköseen vai kakkoseen? Mun mielestä aivan ihanaa saada molempiin samaan aikaan. Suosittelen!
Siis mitä hyi helv...KYYNÄRPÄÄTÄ myöten?! Siis meneekö se käsi jotenkin koukkuun siellä sisällä? Eihän se sinne suorana mahdu ellei se ole jo keuhkoissa asti. Tekee varmaan sisäelimille hyvää semmonen kaivelu kun jatkuvasti runnotaan ja vatkataan jotain vatsalaukkua ja suolia vaivataan. Vai kakkoseenko se käsi tungetaan niin? Voi peräsuoli parkaa mihin rynkytykseen joutuu ja tulee aivan varmasti vaurioitakin. En ymmärrä teitä ihmiset. Ootte ällöttäviä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:55"]
Tämä tuntuu tulevan joka paikassa vastaan.
Voisiko joku osaava kertoa, mikä siitä tekee niin haluttua herkkua?
Kolme sormea menee hyvin, mutta entä se peukku?
[/quote]
Se että mies pääsee kunnolla naisen sisään on todella kiihottavaa. Naiset kiihottuu siitä kun ne saavat tuntea täydellisen täyttymisen tunteen
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 19:13"]Minä ainakin haluaisin kokea niin täydellisen täyteyden tunteen. Naisten kesken tehdyt videot saavat kiihottumaan. En vaan tiedä, kuinka toteutettavissa tämä haaveeni oikeasti on...[/quote]:-) hyvä että on naisia jotka rehellisesti kertovat haluistaan ja fantasioistaan. Miehenä voin kertoa et mikä sen parempaa kuin et jos nainen saa orgasmin ja monta peräkkäin. Fistaamalla se on mahdollista.
Ulkomailla on ollut jo kauan in, mutta suomalaisissa lifestyle-blogeissakin tää on alkanut vihdoin näkyä. Taitaa olla seuraava massatrendi. Nyrkki tavaraan vaan ja muodin huipulle!