Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Primolut N:n sivuvaikutukset, kannattaako edes kokeilla minipillereitä?

Vierailija
06.08.2015 |

Olen kerran siirtänyt kuukautisia Primolut N:llä ja sivuvaikutuksena tuli turvotusta. Se olisi vielä ollut suht ok ja siedettävissä, mutta kun lopetin pillerit ja siirretyt kuukautiset alkoivat ne olivat jotain aivan uskomatonta TUSKAA!!!! Huusin kivusta, max. annos Buranaa ja Panadolia ei tuntunut missään, tuntui ettei jalat kanna ja taju lähtee ja mitään muuta ei päivään pystynyt tekemään kun makaamaan sängyssä sikiöasennossa. Vuoto oli myös runsaampaa kuin normaalisti. Ikinä ei ole vastaavia kipuja ollut kuukautisten yhteydessä, vaikka ne nuorena olivat mulla melko runsaat ja kivuliaat.

Jos olen ymmärtänyt oikein minipillereissä on samaa keltarauhashormonia kuin Primolutissa? Uskaltaakohan niitä nyt edes kokeilla, noita tuskia en kyllä halua kokea uudelleen :/. Onko muilla vastaavia kokemuksia Primolutista/minipillereistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm..minusta primolut N ja minipillerit eivät ole verrattavissa.Tai no, esim aurallista migreeniä sairastavat eivät voi primolutia käyttää, mutta minipillerit ovat ainoa suositeltu e-pilleri.Googlella näät miten nuo hormonit niissä meni, mutta voi olla että minipillerit vois sopia sulle siis paremmin kuin muut.Minipillereillä on tyypillistä tiputteluvuoto eli ei sekään ole selvä peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kyllä mulle lääkäri tota Primolutia määräsi vaikka on aurallinen migreeni.... :O sen takia olisin noita minipillereitä kysellyt, kun yhdistelmäehkäisyä ei voi em. syystä käyttää.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme