Harrastamme mieheni kanssa vain kerran kuukaudessa seksiä
Ja se on joka kerta todella hyvää. Jostain syystä useammin ei tee minulla edes mieli. Tai tekee toisinaan, mutta jos seksiä on kovin usein, se ei mielestäni tunnu enää niin ihmeelliseltä. Ja näin harvoin seksi pysyy erittäin kiihkeänä. Mies ei oo valittanut, mutta voikohän oikeasti olla tyytyväinen tilanteeseen? Hän ei oikein uskalla puhua todellisista tunteistaan. Minulla kunnon halut iskevat ovulaation aikaan. Käytämme kyllä toki ehkäisyä.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:09"]
Eli sinä vain odotat, että miehesi tekisi jotain? Jospa siirtyisit tänne vuoteen 2015, jossa molemmat sukupuolet voivat tehdä seksin ja seksuaalisuuden eteen jotain.
[/quote]
Kenelle tämä oli?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:09"]
Eli sinä vain odotat, että miehesi tekisi jotain? Jospa siirtyisit tänne vuoteen 2015, jossa molemmat sukupuolet voivat tehdä seksin ja seksuaalisuuden eteen jotain.
[/quote]
Kenelle tämä oli?
[/quote]
Aa, pahoittelut olen hidas :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:09"]
Ai niin usein!! Meillä seksiä on maksimissaan noin kolmen kuukauden välein. Joskus on ollut reilusti yli puolenkin vuoden "kuivakausi".
Koen olevani naisena seksuaalinen, mutta ehkä mun mieheni ei vaan saa mua "puhkeamaan kukkaan". Ei saa mua syttymään tai osaa lähestyä mua oikein. Liikaa pettymyksiä ja epätyydyttäviä kokemuksia vuosien aikana. Lisäksi arkielämän asiat haittaa tunnelmaan pääsemistä.
[/quote]Eli sinä vain odotat, että miehesi tekisi jotain? Jospa siirtyisit tänne vuoteen 2015, jossa molemmat sukupuolet voivat tehdä seksin ja seksuaalisuuden eteen jotain.