Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoidetta kauluksessa -millä putsaan?

Meikkipytty
10.02.2023 |

Varmaan tähän tulee jotain kettuilevia vastauksiakin, mutta mulla on siis oikeasti ongelma, että sotken meikkivoiteella kaiken! Ja se on tosi vaikea puhdistaa. Esim nyt tämä kuukausi sitten ostamani villakangastakki...johan kaulus on ihan töhnässä. En ole valitettavasti kosmetologi tms niin en tiedä mitä teen väärin. Levitänkö sitä liikaa, onko mulla väärä tuote, hylkiikö naamani sitä jotenkin, hah :D
Onko kellään vinkkejä mitä tehdä? Työkaverini ovat elegantteja tyyliin jokainen hiussuortuvakin menee samaan suuntaan, mä olen ainoa tällainen meikkipyttysotkija. Kohtalotovereita? Help help!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laitat liikaa! Meikkivoidetta laitetaan pieni määrä kasvojen keskiosaan eli niille alueille, jotka peittoa kaipaavat.

Vierailija
2/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misellivedellä ja vanulapulla. Minulla Garnierin. Toimii hyvin ulkoilutakkeihin, joiden pintamateriaali liukasta. Villakangastakkiin en ole kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyyhit sitä ihan kuivalla talouspaperilla. Voi jo lähteä sillä suurin osa.

Sitten kastelet puhtaan siivousliinan tms. fairy-veteen, jolla pyyhit tahrakohtaa.

Tiskiaine irrottaa tehokkaasti rasvaa.

Vierailija
4/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin laitat liikaa! Meikkivoidetta laitetaan pieni määrä kasvojen keskiosaan eli niille alueille, jotka peittoa kaipaavat.

Jep. Miltä mahtaa ap näyttää!

Vierailija
5/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pesulaa ja jatkossa muistamaan että meikit on ehostamiseen ei maalaamiseen.

Ei määrä vaan miten meikkejä käytetään, paksu pakkelointi ei kaunista ketään kuin valokuvissa korkeintaan, siisti ohut meikki on kauniimpi kuin lohkeileva maski.

Ei paksu meikki ihon epätasaisuutta poista, pikemminkin kiinnittää huomion siihen.

6/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

aina pitäisi käyttää kaulaliinaa niin eipä meikit tartu takkiin. Kaulaliina kuuluu puketumiseen, eikä vain kylmällä vaan aina kun takkia tarvitsee. Sitä voi vaihdella, pestä ja puristaa.... helpompi vinkki kuin koko takin pesettäminen tai peseminen. Kaulaliinalla on siis useampi funktio.;)

Vierailija
7/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappisaippuaa. Mä olen omista ulkoilu ja talvitakeista onnistunut saamaan meikkivoiteen pois sappisaippualla, mulla on sellainen palasaippua joka on todella hyvä ja riittoisa!

Vierailija
8/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19565 kirjoitti:

Heips,

aina pitäisi käyttää kaulaliinaa niin eipä meikit tartu takkiin. Kaulaliina kuuluu puketumiseen, eikä vain kylmällä vaan aina kun takkia tarvitsee. Sitä voi vaihdella, pestä ja puristaa.... helpompi vinkki kuin koko takin pesettäminen tai peseminen. Kaulaliinalla on siis useampi funktio.;)

Kyllä. 👍

Talvella kaulaliinaa ja kevyemmän takin kanssa huivia. Kaulaliinat ja huivit on helppo pestä.

Väriä ja kuosia vaihtamalla saa lookin uudistettua todella edullisesti.

Vierailija
9/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sappisaippuaa. Mä olen omista ulkoilu ja talvitakeista onnistunut saamaan meikkivoiteen pois sappisaippualla, mulla on sellainen palasaippua joka on todella hyvä ja riittoisa!

Ei tarvitse ostaa erikseen sappisaippuaa., ellei sille ole muutakin käyttöä.

Normi käsisaippualla saa meikkivoiteen pois kauluksista.

Vierailija
10/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoidetta levitetään tasaisesti koko kasvojen alueelle leukaa unohtamatta ja kun sitä laittaa pienenkin määrän leukaan niin kyllä se tarttuu, hankautuu takkiin todella helposti ja varsinkin mustassa takissa näkyy hyvin.

Vierailija
11/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen kokeillut.

Vierailija
12/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen kokeillut.

Kyllä saa. Kaksi kertaa olen putsannut meikkivoiteen kauluksesta normi käsisaippualla.

Vierailija
13/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen kokeillut.

Kyllä saa. Kaksi kertaa olen putsannut meikkivoiteen kauluksesta normi käsisaippualla.

Ei saa. Mäkin olen kokeillut eikä sitä saa. Jää aina tuhruiseksi ja leviää.

Vierailija
14/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen kokeillut.

Lopeta tuo jankutus.

Vierailija
15/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen kokeillut.

Ei saa. Mäkin olen kokeillut eikä sitä saa. Jää aina tuhruiseksi ja leviää.

Onpa outoa kun itselläni on toiminut hyvin, ei ole levinnyt ei tuhraantunut.

Olen kauluksessa olevan meikillä sotkeutuneen alueen kastellut ja sen jälkeen hieronut jonkin aikaa tahraa sormin käsisaippualla ja huuhdellut huolella.  Tahra on pois eikä eikä kuivuessa ole näkynyt mitään suttuja eikä sotkuja.

Lähteehän vedenkestävä meikkivoide käsistäkin käsisaippualla.

Vierailija
16/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen kokeillut.

Lopeta tuo jankutus.

😁 😁😁 Kiitos samoin 😁😁😁

Vierailija
17/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkivoide löytyy miehen kauluksesta niin lähtee kaulimella.

Vierailija
18/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on epätoivoisen pettäjämiehen kirjoitus. Älkää neuvoko häntä!!!

Vierailija
19/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiähän kuuluu laittaa kaulallekin vähän eikä pelkästään naamaan ettei jää rajoja. Aika normaalia että takin kauluksessa on jälkiä meikistä. Mulla ei tule viikon takin käytöstä jälkiä mutta pidemmistä kyllä. Käytän joskus mustaa talvitakkia ja siinä se meikki erottuu tosi ilkeesti vaikka mä käytän kyllä kaulaliinojakin usein. Poistan saippualla tai fairylla.  Voisi tota misellivettäkin kokeilla.

Vierailija
20/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meikkivoide löytyy miehen kauluksesta niin lähtee kaulimella.

Nykyään miehetkin saa meikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi