Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastamme mieheni kanssa vain kerran kuukaudessa seksiä

Vierailija
06.08.2015 |

Ja se on joka kerta todella hyvää. Jostain syystä useammin ei tee minulla edes mieli. Tai tekee toisinaan, mutta jos seksiä on kovin usein, se ei mielestäni tunnu enää niin ihmeelliseltä. Ja näin harvoin seksi pysyy erittäin kiihkeänä. Mies ei oo valittanut, mutta voikohän oikeasti olla tyytyväinen tilanteeseen? Hän ei oikein uskalla puhua todellisista tunteistaan. Minulla kunnon halut iskevat ovulaation aikaan. Käytämme kyllä toki ehkäisyä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kaipaisi useammin. Voisitko vaikka joka toinen viikko miehen mieliksi?

Vierailija
2/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähintään kerran päivässä ja molemmat ollaan tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä puutteessa eläminen tekee seksistä mahtavaa! 

Vierailija
4/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä. Seksiä harvon, yksi - kolme kertaa kuukaudessa. Seksi ihan jees silloin havoin kun sitä on. En minäkään valita, olen jo tottunut tähän kurjuuteen. Joskus yritin puhua asiasta, mutta se johti aina riitelyyn.

mies

Vierailija
5/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:05"]

[/quote]

Ehkä naisilla. Ei päde miehiin.

Vierailija
6/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa on vakisuhteessa ihan normaali määrä. Pitkässä suhteessa tulee helposti 2-3 kuukauden jaksoja, ettei ole seksiä lainkaan. Hyvä, että on säännöllisyyttä.

Vierailija
7/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä. Seksiä harvon, yksi - kolme kertaa kuukaudessa. Seksi ihan jees silloin havoin kun sitä on. En minäkään valita, olen jo tottunut tähän kurjuuteen. Joskus yritin puhua asiasta, mutta se johti aina riitelyyn.

mies

[/quote]

Kolme kertaa kuukaudessa on mielestäsi harvoin?

No jaa, oletkin näköjän mies...

Vierailija
8/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä alkaisin jo huolestumaan jos menisi edes viikko suhteessa ilman seksiä. 

Vierailija
9/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ollessani ei tuollainen seksimäärä olisi riittänyt kummallekaan. Useamman kerran viikossa ja jopa useasti päivässä. Kuukautisten aikaan ei harrastettu mutta muutoin kyllä. Minusta on luonnollista että seksiä on paljon, tietysti jos kumpikaan ei haluaisi niin sitten ei.

Olisikohan miehesi kuitenkin vähän homo? kenties käy vieraissa? harvalle tuo riittäisi

Vierailija
10/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo peukkujen määrää vastauksissa, ei tarvitse ihmetellä miksi suurin osa kommentoijista vaikuttaa siltä että olisi hiekkaa pillussa. 

Hei, normiparisuhteessa oikeasti paneskellaan. 

Vierailija
11/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinuun olla ainkaan seksin vuoksi haluttu parisuhteeseen.

Mitä taitoja sinulla on? Pidät ilmeisesti kodin siistinä,  ruoka säännöllisesti pöydässä jne.

Miten kauan kuivaa kautta on jatkunut? miten pitkään olette olleet yhdessä? oliko alkuun jo samanlaista, ihan seurusteluvaiheessakin että kerta kuuakudessa riitti molemmille?

Lapsia tuolla menolla tuskin syntyy koskaan, apuja pitää saada lääkäriltä tai naapurista.

Vierailija
12/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:01"]Meillä vähintään kerran päivässä ja molemmat ollaan tyytyväisiä.
[/quote] juu näitä alapeukutuksia kun katsoo, ei ihme et tämäkin palsta on täynnä näitä, " voi mun mies pettää, miksi?"..,,,,

Vierailija
13/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:05"]

[/quote]

Ehkä naisilla. Ei päde miehiin.
[/quote]
Mitä??!! "Ehkä naisilla" ÄLÄ YLEISTÄ!! Yleensä ainakaan naiset eivät halua olla puutteessa!!
Itse harrastan seksiä joka päivä poikaystäväni kanssa ja en tunnu siltikään saavani tarpeeksi.

Vierailija
14/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. N23.

Vierailija
15/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:11"]

mies

[/quote]

Kolme kertaa kuukaudessa on mielestäsi harvoin?

No jaa, oletkin näköjän mies...

[/quote]

No on se kyllä harvoin. Kerran viikossakin on harvoin, tosin sitä voinee kuitenkin sanoa jo säännölliseksi.

mies

Vierailija
16/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:05"] Pienessä puutteessa eläminen tekee seksistä mahtavaa!  [/quote] Ehkä naisilla. Ei päde miehiin. [/quote] Mitä??!! "Ehkä naisilla" ÄLÄ YLEISTÄ!! Yleensä ainakaan naiset eivät halua olla puutteessa!! Itse harrastan seksiä joka päivä poikaystäväni kanssa ja en tunnu siltikään saavani tarpeeksi.

[/quote]

No eikö se ehkä ollut sitten ihan oikea kyseenalasistus edellä esitettyyn väitteeseen?

Vierailija
17/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon harvaan tahtiin (max 10 krt vuodessa) vain alistuu ja sitten huomaa ettei enää tee edes mieli. Kun on 17 vuotta ollut kimpassa puolifrigidin kanssa niin pystyy jo sanomaan miten homma menee. Ihme että kaksi muksua saatu aikaiseksi.

Jos olisin tiennyt silloin kauan sitten, niin tuo nainen olisi jäänyt vain parin treffin tapaukseksi. Hyvin kätki vastenmielisyytensä seksiin, jonka luulin olevan vain ujostelua. Kummasti aikaisempien tapausten kohdalla saanut osakseen niinkin outoa asiaa kuin naisen taholta tulevia aloitteita tai jopa suoraa toimintaa...

Vierailija
18/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin usein!! Meillä seksiä on maksimissaan noin kolmen kuukauden välein. Joskus on ollut reilusti yli puolenkin vuoden "kuivakausi".

Koen olevani naisena seksuaalinen, mutta ehkä mun mieheni ei vaan saa mua "puhkeamaan kukkaan". Ei saa mua syttymään tai osaa lähestyä mua oikein. Liikaa pettymyksiä ja epätyydyttäviä kokemuksia vuosien aikana. Lisäksi arkielämän asiat haittaa tunnelmaan pääsemistä.

Vierailija
19/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tyytyväinen meidän seksin määrään. Meillä on seksiä aina kun teen aloitteen, mutta mä en enää jaksa tehdä aloitetta edes joka kuukausi. Turhauttaa kun tuntuu, ettei mies edes halua, antaa vaan kun mä teen alotteen. Useimmiten en tunne itseäni tästä syystä yhtään haluttavaksi, enkä pysty nauttimaan seksistä samalla tavalla, joten en saa sitten orgasmiakaan. Mies yrittää kaikkensa ja mua alkaa vaan itkettämään kuinka paska seksielämä meillä on. 

Varmaan olen itse vaan ongelma tässä, mutten jaksa tehdä asialle mitään. Itsetyydytän päivittäin, miehestä en tiedä. Ennen ensimmäistä lasta seksiä oli päivittäin. Nyt meillä on kaksi lasta ja tilanne tämä. Molemmat vielä nuoria, minä 26 ja mies 30. 

Vierailija
20/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä vain odotat, että miehesi tekisi jotain? Jospa siirtyisit tänne vuoteen 2015, jossa molemmat sukupuolet voivat tehdä seksin ja seksuaalisuuden eteen jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän