KEKSIN TODELLA OVELAN TAVAN SAADA TEINI KIINNI KAIKISTA ILKEYKSISTÄ JA MUISTA.
Tyttöni on askissa siis ask.fm. Minä tein valeprofiilin, valenimellä ja kyselen tytöltäni nimettömästi. Aion kysyä esim. Poltatko tupakkaa kun olen aivan varma siintä mutta hän väittää minulle ettei polta. Ja kaikkea muuta mitä haluan tietää. Olen huomannut, että nuoret vastailevat hyvin huolettomasti ja avoinesti sielä, kun eivät oleta vanhempien lukevan.
Kommentit (15)
Mihin aiot urkkimaasi tietoa käyttää?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:47"]Mihin aiot urkkimaasi tietoa käyttää?
[/quote]
Myyn Seiskaan
Hyvä. Älä paljasta, muuten et pysty seuraamaan.
No jos selviää jotain mihin pitää puuttua, voin sanoa, että sattumalta luin. Tai mitä sitten ei kenenkään nime googlaamisessa ole mitään väärää. Ap
Varo käyttämästä sanaa siintä, jäät kiinni.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:48"]
No jos selviää jotain mihin pitää puuttua, voin sanoa, että sattumalta luin. Tai mitä sitten ei kenenkään nime googlaamisessa ole mitään väärää. Ap
[/quote]Sun lapses lukee avta joten paljastuit jo.
Entä jos joku muu teki profiilin ask.fm paikkaan tyttösi nimellä, vaikka sinä?
Mulla on valeprofiili kanssa ja heittelen välillä nuorille (lasteni ystäville) kysymyksiä, kun epäilen jotain touhua. Laulavat ja mahtailevat kuin mitkäkin siellä vastauksissaan.
Teinisikin teku valeprofiilin sinun nimelläsi pölvästi
Olis hyvä jos kaikki vanhemmat tekisi noin. Vielä avoimesti lapsilleen asiasta kertoen. Oppisivat olemaan hilja ahenkilökohtasista asioista.
Nimimerkillä kauhulla lukenut näitä tapauksia jotka kertoo avoimesti seksikerrat kenenki kanssa, poikaystävän pettämiset, osoitteensa, raha-asiansa, perheenkin raha-asiat, mahdolliset sairautensa, kaikkea hyvin tunnistettavaa... kaiken, mitä vaan kysytään. Hyvä olisi vanhempien tehdä seväksi että tutkivat noita vastauksia, koska se voisi hillitä paljastamasta ulkopuolisille KAIKKEA perheestä/lapsesta. Lapset ei tunnu hahmottavan,, että sitä voi lukea muutkin kuin ne niiden kaverit.
muista sitten tehdä uskottava profiili (joku nuorimies on hyvä, etsi kuvakin) ja kysyä asioita nuorison tyyliin. Ei siis näin "Poltatko nuor tyttö raiska tupakkaa, vai oletko nä raitis, siin kysymyksein teinityttösein, älä pilloo keuhkojas tervalla, älä".
No ei hyvin mee jos pitää tehdä tuollaista ollakseen perillä lapsensa elämästä.
No jes :'D