Silmäpussit :(
Olen perinyt isältäni kauheat silmäpussit, jotka ovat etenkin aamuisin _todella_ turvonneet ja usein myös tummat. Käytän aamuin ja illoin silmänympärysvoidetta, joka ehkä vähän on auttanut tummuuteen. Osaisiko kukaan suositella mitään hintalaatusuhteeltaan hyvää tuotetta, jolla tämän naaman saisi työaamuisin edes suht normaalin näköiseksi? :( inhottaa joka aamu näyttää siltä kuin olisi itkenyt koko yön..
Kommentit (5)
Sama ongelma. Rahaa on palanut erilaisiin voiteisiin ja geeleihin ilman sanottavaa tulosta. Louis Vidmerin silmänympärysvoide on nyt käytössä ja sitä pidän kohtuullisen hyvänä (ei yöksi, pahentaa vain asiaa). Paljon vettä pitää juoda päivän mittaan ja suihkutella esim. Avenen Eau Thermalea tai vastaavaa. Myös ne apteekin kuiville silmille tarkoitetut suihkeet auttavat vähän.
Hei oikeesti tuo peräpukamavoide vähentää turvotusta tosi tehokkaasti! Kannattaa kokeilla!
Mulla auttoi vaan ihan veden juominen. Oon myös perinyt isältäni silmäpussit..
Olin viikon ajan vain juonut 3litraa päivässä, niin sisko jo sanoi, että on hävinneet. :)
Vinkki meikkaamiseen. Laita keltaista peitettä tummille silmänalusille (esim. itse tykkään Max Factorin keltaisesta CC kynästä: http://www.shemazing.net/wp-content/uploads/2014/05/CC_sticks.png ) ja kevyt kerros meikkivoidetta päälle. Jos tummuus kuultaa läpi sekoita pieni tippa peitevoidetta meikkivoiteen sekaan. Toimii!
Peräpukamavoide.