Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: pitäisikö tästä olla rangaistuksena kuolemam tuomio?

Vierailija
06.08.2015 |

Kaveeraat feisbukissa päivän alle 16 v ihmisen kanssa ja olet itse aikuinen.

Tämä tuhoaa lapsen elämän.

Tästä PITÄISI SEURATA KUOLEMAM TUOMIO.

Jos olet eri mieltä, olet pedofiili.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:56"]

[/quote]

kyllä pitäisi seurata.

nimim pedo huntteri

Vierailija
2/6 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:56"]

[/quote]

kyllä pitäisi seurata.

nimim pedo huntteri

[/quote]

eiku, oho, naapurin jonne-petteri on mun feisbuk kaveri

ELI TÄL KERTAA EI NYT KUOLEMAM TUOMIOO HEI KAVERIT!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei kajoa. Alle 40v ihmisnaaras vaurioituu jos sitä pökkii. Ihminen onkin siitä poikkeuksellinen nisäkäs, että vasta hedelmällisen iän ohitettuaan muuttuu ihmisnaaras naiseksi, jonka kanssa saattaa paritella. Erityisesti tätä esiintyy av-naaraiden keskuudessa. Onkin hämmästyttävää miten tämä lajin alahaara on edelleen olemassa.

Vierailija
4/6 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei arvon naiset,

Koska tällä palastalla ei saa keskustella raiskauksista, voisimme kaikki käyttää sen energian minkä olisimme laittaneen raiskausaiheisen-ketjun lukemiseen ja siihen vastaamiseen tämän https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1341 kansalaisaloitteen tukemiseen. Meidän naisten on nyt selvästi ilmaistava ettemme hyväksy raiskauksia, emmekä hyväksy raiskauksista saatavia alhaisia tuomioita. Jos kaikki Suomen naiset allekirjoittaisivat tämän aloitteen voisimme viestittää päättäjille ettemme hyväksy sitä ettei nainen voi edes kotonaan olla turvassa ja siitä alkaisi toivottavasti muutosen aika!

Vierailija
5/6 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:05"]

Hei arvon naiset, Koska tällä palastalla ei saa keskustella raiskauksista, voisimme kaikki käyttää sen energian minkä olisimme laittaneen raiskausaiheisen-ketjun lukemiseen ja siihen vastaamiseen tämän https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1341 kansalaisaloitteen tukemiseen. Meidän naisten on nyt selvästi ilmaistava ettemme hyväksy raiskauksia, emmekä hyväksy raiskauksista saatavia alhaisia tuomioita. Jos kaikki Suomen naiset allekirjoittaisivat tämän aloitteen voisimme viestittää päättäjille ettemme hyväksy sitä ettei nainen voi edes kotonaan olla turvassa ja siitä alkaisi toivottavasti muutosen aika!

[/quote]

Painupas sinne pillusi syövereihin noiden sun aloitteiden kanssa :)

Oletko pedofiili kun et kommentoi itse asiaa?

Vierailija
6/6 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:05"]

Kunhan ei kajoa. Alle 40v ihmisnaaras vaurioituu jos sitä pökkii. Ihminen onkin siitä poikkeuksellinen nisäkäs, että vasta hedelmällisen iän ohitettuaan muuttuu ihmisnaaras naiseksi, jonka kanssa saattaa paritella. Erityisesti tätä esiintyy av-naaraiden keskuudessa. Onkin hämmästyttävää miten tämä lajin alahaara on edelleen olemassa.

[/quote]

Tämä on tieteellisesti todistettu. Naaras tuhoutuu jos se on alle 99 v pökittäessä

eli kyllä pitää tulla kuolemam tuomio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan