Huhuuu Joensuulaiset! ruokapaikkasuosituksia, kiitos!?!
Olemme Joensuuhun tulossa ja 1 lämmin ateria hotelliaamaisen lisäksi olisi siellä nautittavana, olisiko ex-Pohjois-Karjalalaiselle murkkuikäisine lapsineen antaa vinkkejä?
Kommentit (14)
Niitä perus-s-ryhmän paikkoja riittää.
Onko joen rannassa vielä ravintola Astoria? Unkarilainen, myös muistaakseni hyvät pizzat.
Hmm, se joku paikka jossa se nimeltä mainitsematon psykopaatti käy syömässä munakasrullia?
Omasta mielestäni hyvä paikka ruokailla on pöydän ääressä. Mutta jotkut tykkäävät näin kesällä istua maassa viltin päällä.
Kerro vähän tyylistänne? Halpa ja hyvä, kallis ja hienosto?
Deli China on mielestäni Joensuun paras ravintola, mutta kaikki ei tietenkään kiinalaisesta tykkää. Ydinkeskustasta löytyy myös hyvä sushipaikka. Parhaat pizzat löytyy Roihusta.
Sulo. Sokoksen vieressä. Hyvä ruoka, sisustus ankeahko.
Mount Ganesh (samassa talossa kuin esim. Dolly ja Filmtown). Nepalilaista ruokaa, viihtyisä sisustus ja ystävällinen palvelu.
Astoria on ainakin minusta aikansa elänyt ja kallis laatuun nähden. Ite tykkään eniten Roihusta (pitseria) tai sitte perus S-ketjuun kuuluvat. Perushyvää kebabia jne saa Sinetistä ja torilla on hyvät antimet kanssa :) löytyy etnistä ruokaa ja lörtsyjä. T: paikkakunnalla asuva opiskelija
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:46"]Mount Ganesh (samassa talossa kuin esim. Dolly ja Filmtown). Nepalilaista ruokaa, viihtyisä sisustus ja ystävällinen palvelu.
[/quote]
tästä olen kuullut paljon kehuja, kun vielä uskaltaisi itse maistaa
Kiitos vinkeistä, nyt googlettamaan kys paikkoja :)
ap
Mäkkäri, hese ja ABC. Miksi ei kelpaa vai oletko nirso?
Ehdottomasti Kerubi Ilosaaressa ja Hyve&Pahe kävelykadulla. Ensimmäisestä saa hyvää lähiruokaa esim. hamppareiden muodossa (liha tulee lähitilalta ja on luomua) ja jälkimmäisestä supermaukasta wokkia, jonka ainesosat saat valita itse.
En tiiä minkätyyppistä paikkaa haette, mutta pakko vinkata että nyt kesän ajan jaa yhdestä torikojusta superhyvää kreikkalaista ruokaa! :)