Hyväksyisitkö jos miehesi katsoisi kadulla kävelevää Miss Suomea?
Kommentit (31)
No ei haittais. Kukapa nyt ei katsois.
Mieheni ei kuuna päivänä katsoisi Miss Suomea eikä tule katsomaankaan! Hän rakastaa vain minua.
Mahtaisikohan tunnistaa moista?
Mutta saa katsoa, kunhan ei kauhean avoimesti tai tökerösti tee sitä.
Mieheni ei edes tiedä kuka on Miss Suomi. Enkä tiedä minäkään. :D
Ööööö what :D Näin on tapahtunutkin. Hintsan Lotta tuli vastaan, mies katsoi ja totesi, että onko se oikeasti noin lyhyt :D Sitten yhdessä keskusteltiin miten söpö Lotta on.
No varmaan minäkin katsoisin. Eri asia millä tavalla katsoo. Kyllä nyt vähän pahaa tekisi, jos suu ammollaan jäisi tuijottamaan.
Miksi ei saisi katsoa, itsekin katsoisin ja pitkään. Kaunis ihminen vetää katseet vaistomaisesti puoleensa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:18"]Miksi ei saisi katsoa, itsekin katsoisin ja pitkään. Kaunis ihminen vetää katseet vaistomaisesti puoleensa.
[/quote]
Etkö tiedä että muiden ihmisten katsominen on pettämistä? Etenkin parisuhteessa!!!
Minua loukkaisi tämmöinen. Minulla ei siis ole ollenkaan itsetunto-ongelmia vaan se on mielestäni jopa pettämiseksi luokiteltavaa toimintaa tämmöinen miss suomien ja muiden kauniiden naisten katsominen.
Sehän olisi ihan suotavaa, kun hetero on. Katselkoon vain, ei se ole multa pois. Useaankin otteisiin ollaan missejä nähty ja onhan niistä moni tosi kaunis.
Ja miestänikin saavat naiset katsella ihan rauhassa; on se kiva tietää, että muillekin kelpaisi.
Ja minäkin saan katsella miehiä kaupungilla; olen naimisissa, en sokea.. :)
kyllä saa katsoa ja kommentoidakin kuinka kaunis on. Itsekn tekisin samoin. siitä saisi hyvän keskustelun aikaiseksi. ei parisuhde ole normaalilla, terveellä pohjalla jos vieraita kauniita, hvännäköisiä ihmisiä ei saa katsoa. miten suhteessanne käy jos miehesi tai sinä keskustelette vieraan miehen/naisen kanssa?
Monet painivat itsetunto-ongelmien kanssa, jos pelkkä katsominen tulkitaan pettämiseksi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:13"]Näin kävi eilen. Mies sai kotona tukkapöllyä.
[/quote]
Haha tukkapöllyä :D
En hyväksyisi. Ottaisin samantien avioeron. Meidän perheessä ei kukaan katsele miss suomeja.
Siitä vaan, jos transut kiinnostaa.
Ihan tosissaanko jengi kysyy näitä kysymyksiä?